18 יוני 2013
תגובות: 0

"אופטימיזציה" – מילת הקסם להגדלת הכניסות והמכירות באתר שלך

למי שלא מכיר את עולם המונחים והז'רגון המקצועי של מקדמי ובוני האתרים בימינו, המילה "אופטימיזציה" עלולה להישמע כמו קללה ביידיש. למזלנו, ההיפך הוא הנכון, ומדובר בלא פחות מברכה מלאת פוטנציאל לעסק שלכם. מיליוני בעלי עסקים ברחבי העולם בחרו לעשות את הצעד המתבקש והכול-כך הכרחי של בניית אתר אינטרנט לעסק שלהם. לא משנה אם זו חנות […]


6 יוני 2013
קטגוריה:
בניית אתרים
תגובות: 0

בניית אתר אינטרנט, למה זה חשוב?

ישנם לא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים שעדיין מתלבטים לגבי בניית אתר אינטרנט לעסק שלהם. שיקולים כגון השקעת זמן, אנרגיה וכסף, והרבה שאלות לגבי האם הצורך קיים ו"מה בכלל ייתן לי אתר אינטרנט?" עולות ומסיחות את דעתם של בעלי עסקים אלו. הרבה פעמים עולה הרעיון ומתפוגג בין כל הלחצים שמעסיקים בעלי-עסקים ביום-יום. כולנו מכירים את […]


31 מאי 2013
תגובות: 2

המרת פרופיל אישי בפייסבוק לדף אוהדים\עסקי

אם יש לכם פרופיל פייסבוק אישי והחלטתם לעשות את המהלך החכם של שיווק העסק שלכם ברשת החברתית החזקה בעולם – יש לנו חדשות בשבילכם. לא צריך להתחיל את כל העבודה מהתחלה. פייסבוק מאפשרים לנו להפוך את הפרופיל האישי שלנו לדף עסקי, ובעצם למנף את כל הקשרים והחברויות שלנו לתוך מערך השיווק. פייסבוק, בסופו של דבר, […]


29 אפריל 2013
תגובות: 0

פייסבוק הום – העתיד של הטלפון שלך

מה עוד אפשר להמציא ולחשוב עליו כדי להפוך את החברה שלך לענק המצליח ביותר בעולם? פייסבוק, הרשת החברתית המצליחה בעולם והאתר הפעיל ביותר חברתית אי-פעם, יוצא מהדפדפן ונכנס לך לטלפון, שטח הנדל"ן השמור ביותר שלנו. פרט לצג המחשב, המסך עליו אנו מביטים הכי הרבה ביום-יום שלנו הינו המסך של הסמארטפון שלנו, הסלולארי החכם. במהלך מבריק […]


22 אפריל 2013
תגובות: 0

תזמון סטטוסים בפייסבוק – מעבר לטייס אוטומטי

בואו נודה בזה, לו היה לנו יותר מ-24 שעות ביום היינו במצב הרבה יותר טוב מהמקום בו אנו נמצאים היום. היינו מסיימים הרבה יותר משימות ביום אחד והיינו יכולים לקבל יותר עבודה כי יש לנו זמן! המציאות היא אחרת, יום שלם פשוט חולף לו בשניה ולפעמים אנחנו לא מספיקים לעשות כלום. יש מספיק דברים לעשות […]


14 אפריל 2013
תגובות: 0

5 סיבות למה כדאי לפרסם בגוגל

אם יש לך עסק קטן, הדרך הטובה ביותר ללא כל ספק להשיג לקוחות חדשים היא ע"י פרסום בגוגל. בלי יותר מדי הקדמות, להלן חמש סיבות מעולות להשקיע בפרסום: 1. שליטה בשוק שלך כדי לתחזק עסק צריך לקוחות. כל עסק והיכולת שלו להתמודד עם כמות לקוחות גבוהה, אבל כמות נמוכה מדי אומרת הפסדים בכל מקרה, ולשם […]


10 אפריל 2013
תגובות: 0

6 טיפים לכתיבת סטטוס שמניע גולשים לפעולה

הצלחת דף אוהדים בפייסבוק מבוססת בעיקר על פרסום סטטוסים מושכים ומעניינים, הסטטוסים דואגים לשמור על קשר בינכם לבין האוהדים שלכם וגם מייצרים אינטראקציה בינכם. הסטטוס הטוב ביותר הוא סטטוס שמניע גולשים לפעולה. זאת אומרת, אם אתם רוצים לפרסם סטטוס שמטרתו היא שהאוהדים שלכם בדף העסקי יצפו בסרטון וידאו שפרסמתם, הדרך הנכונה לכך תהיה שימוש בהנעה […]


9 אפריל 2013
תגובות: 0

כך תשיגו 97% הצלחה ממסע הפרסום שלכם בפייסבוק

אם אתם בעלי עסק אינטרנטי או כל עסק אחר, בטוח שיש לכם טביעת רגל בפייסבוק. אם איכשהו הגעתם עד הלום ואתם עדיין ללא עמוד פייסבוק איכותי, הרשת החברתית מחכה לכם בכיליון עיניים. יש מקום לכולם, אך מקום טוב רק לטובים ביותר, והיתרון האדיר עם רשת חברתית הוא שלא אלו שנכנסו מוקדם יותר לוקחים את הקופה […]


8 אפריל 2013
תגובות: 0

חנות וירטואלית תבניתית או מותאמת אישית?

חנות וירטואלית נחשבת בימינו כחובה כמעט לכל עסק. כל החברות הגדולות, ורוב הבינוניות, לכולן יש עמודי אינטרנט עם חנות וכולן מציעות את האפשרות לרכוש מהמוצרים שלהן אונליין. גם רשתות, גדולות או קטנות, ויותר-ויותר חנויות פרטיות קטנות מציעות את מרכולתן במרחב הווירטואלי, והשאלה של "חנות וירטואלית – כן או לא?” מפנה את הדרך לשאלה חדשה ומתאימה […]


7 אפריל 2013
תגובות: 0

איך להגדיל את כמות הלייקים בפייסבוק

פייסבוק הפך עם הזמן לא רק לתופעה הגדולה ביותר באינטרנט מאז המצאתו, אלא גם לזירה ענפה של מסחר ופרסום. אי אפשר למכור בצורה ישירה ברשת-החברתית, אבל מאז שהאפשרות לפרסם עמודים מסחריים בפייסבוק הפכה ללגיטימית, כל החברות הגדולות החלו לייצר עמודים מעוצבים ולדאוג להביא אליהם כמה שיותר מעריצים. החברות הקטנות יותר החלו לעשות את אותו הדבר, […]