הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

גביית תשלום בחנות וירטואלית – איך זה עובד?

החלטת להקים חנות וירטואלית ולהתחיל למכור באינטרנט – מצוין! הקמת חנות וירטואלית וניהול נכון של החנות רק יכול להגדיל את מחזור המכירות שלך. אחת השאלות הנפוצות היא "איך גובים כסף בחנות הוירטואלית ואיך הוא מגיע לחשבון בנק שלי?", במאמר זה אנחנו נציג את הדרכים הידועות והמומלצות לגביית כספים בחנות הוירטואלית שלכם וגם נפרט איך תקבלו את הכסף. מתחילים:

מומלצים בשבילך:

1. גבייה תשלום באמצעות פייפאל:

פייפאל הינו חשבון וירטואלי לתשלום מאובטח באינטרנט. הגולש מזין את פרטי הכרטיס אשראי שלו בפייפאל ומשלם באתרי אינטרנט באמצעות חשבון הפייפאל שלו ללא צורך בהזנת מספר כרטיס אשראי באתר בו הוא משלם. היתרון העיקרי בתשלום באמצעות פייפאל זה שכרטיס האשראי נשאר בפייפאל ואינו משותף בשום דרך עם האתרים שמקבלים את התשלום.

אז איך גובים באמצעות פייפאל?

על מנת לאפשר שיטת תשלום זו בחנות האינטרנטית שלכם, אתם צריכים קודם כל לפתוח חשבון עסקי, לחצו כאן לפתיחת חשבון בפייפאל ומלאו את הפרטים שלכם. לאחר שפתחתם את החשבון הוסיפו וחברו את חשבון הבנק שלכם לחשבון הפייפאל על מנת שתוכלו למשוך את הכסף לחשבון הבנק.

עכשיו זה שלב שעליכם לאמת שאתם הבעלים של אותו חשבון בנק, האימות מתבצע בצורה פשוטה מאוד: פייפאל גובה תשלום של 8 ש"ח מחשבון הבנק שלכם, תוך יום-יומיים תראו את החיוב הזה בחשבונכם ובאותה שורת חיוב אתם תראו קוד של 4 ספרות, את אותו קוד צריך להזין בפייפאל ומיד לאחר הזנת הקוד חשבון הפייפאל שלכם יהיה מאושר ומוכן לגביית כספים.

הערה: אפשר לאמת את חשבון הפייפאל שלכם גם באמצעות כרטיס אשראי שיהיה עליכם להוסיף לחשבון.

השלב האחרון הוא כמובן הטמעת פרטי חשבון הפייפאל שפתחתם באתר שלכם כך שגולשים יוכלו לשלם עבור המוצרים שמצאו בחנות הוירטואלית שלכם ואתם תוכלו לקבל את הכסף (המתכנת שלכם אמור לדעת איך לעשות את זה).

איך מושכים כסף לחשבון הבנק?

כשאתם מתחילים לקבל כסף בפייפאל, מצטברת יתרה בחשבון שלכם, את היתרה תוכלו להעביר לחשבון הבנק בכל שלב שתרצו – העברה מתחת של 1,000 ש"ח מחייבת בעמלה של 8 ש"ח והעברה מעל 1,000 ש"ח בחינם.

כמה זה עולה?

פייפאל הינו שירות חינמי, לא משלמים על הקמת חשבון וגם לא תשלום אחזקה – הכל בחינם. מה שכן, פייפאל גובה עמלה על כל תשלום שתקבלו בחשבון שלכם או כנאמר לעיל עמלה עבור העברת הכסף לחשבון הבנק שלכם, להלן העמלות כפי שהן מופיעות באתר פייפאל:

עמלות פייפאל
עמלות פייפאל

קישור לדף העמלות באתר פייפאל.

לסיכום, פייפאל היא שיטה מאוד מוכרת בעולם ונהייתה נפוצה גם בישראל בשנתיים האחרונות (במיוחד אחרי שאפשרו לישראלים לחבר חשבון בנק ישראלי ולמשוך אליו כסף). החיסרון היחיד של פייפאל הוא שלא ניתן לשלם בתשלומים אלא רק בתשלום אחד, אך בכל זאת מתן אפשרות לתשלום בחנות שלכם באמצעות פייפאל תעודד גולשים לרכוש ממכם ותגדיל את המכירות.

הערה חשובה: גולשים שיש להם פייפאל יוכלו לשלם לכם דרך חשבון הפייפאל שלהם, גולשים שאין להם פייפאל יוכלו בכל זאת לשלם לכם בכרטיס אשראי דרך פייפאל. איך? פייפאל מציעה 2 אפשרויות: תשלום באמצעות פייפאל לפייפאל, תשלום באמצעות כרטיס אשראי לפייפאל.

2. גבייה תשלום באמצעות כרטיס אשראי בחנות הוירטואלית:

גביית תשלום באמצעות כרטיס אשראי הינה דרך נפוצה בכל בית עסק, אומנם באינטרנט חברות האשראי מחייבות שהחנות הוירטואלית תעמוד בתנאים מסוימים על מנת שיתנו לכם אישור לגבות תשלומים בכרטיס אשראי בחנות שלכם. תהליך האישורים אורך כשבועיים בדרך כלל ולפעמים פחות.

דרישות חברות האשראי:

על מנת לגבות באמצעות כרטיס אשראי בחנות הוירטואלית, חברות האשראי דורשות 2 דברים עיקריים: SSL וחברת סליקה באינטרנט.

תעודת SSL:

לפי ויקיפדיה: "הוא פרוטוקול תקשורת לרשתות מחשבים המאפשר תקשורת מאובטחת ומוצפנת בין שני יישומים מתקשרים, תפקידו להעביר נתונים בצורה מוצפנת, כך שפענוח הנתונים יוכל להתבצע על ידי המקבל בלבד".

תעודת ה-SSL נרכשת לשנה מראש עבור שם האתר שלנו (הדומיין), בכל שנה צריך לחדש אותה. ישנם סוגים שונים של SSL ורמות אבטחה שונות אך הרגיל זה מה שאתם צריכים והוא עולה בסביבות ה $100 בשנה.

חברת סליקה:

חברת הסליקה היא בעצם החברה שמקשרת בין האתר לבין חברות האשראי. חברות הסליקה הפופולריות בארץ הן קארד קום, קרדיט גארד וטרנזילה. כל אחת מהן גובה תשלום חד פעמי להקמת התשתית (200ש"ח – 400ש"ח) ותשלום חודשי עבור מספר העסקאות (בדרך כלל כ- 80 ש"ח עד 200 עסקאות בחודש).

סליקה
הדמית תהליך הסליקה לאחר שהלגולש הזין את פרטי האשראי ולחץ על "סיים ושלם“

איך מקבלים את הכסף מחברות האשראי?

הכסף מועבר אליכם לחשבון הבנק לפי התאריך וההסכם שתקבעו ביניכם.

אלטרנטיבה במקום חברות האשראי: Upay

במידה ואתם לא גובים היום דרך חברות האשראי ואינכם מעוניינים להתחייב אז ישנה אפשרות פשוטה יותר ומהירה יותר – Upay, שהיא בעצם חברה שמחליפה את חברות האשראי ומאפשרת לכם לגבות את כל סוגי כרטיסי האשראי הנפוצים דרכה.

קישור לאתר : http://www.upay.co.il

סיכום:
עכשיו שאתם יודעים את כל הדרכים לגביית תשלומים באמצעות החנות הוירטואלית שלכם, כל מה שנותר זה לבחור את שיטת התשלום שתרצו להציע אותה לגולשים ולהתחיל בתהליך. זכרו, אתם צריכים לצמצם את האפשרויות שהגולש יגיד "לא", תנו לגולשים שלכם כמה שיותר אפשרויות תשלומים ואפילו גם תשלום באמצעות הטלפון – לאלה שעדיין לא מוכנים לשלם בכרטיס אשראי באינטרנט, בסופו של דבר המטרה שלכם היא למכור.

אם תרצו להוסיף או לשתף אותנו במשהו או שיש לכם רעיון אחר לגביית תשלום בחנות, אתם מוזמנים להשאיר תגובה כאן למטה 🙂

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס