6 ינואר 2014
תגובות: 0

הטרנד: חנות וירטואלית לבגדים

אם חיפשת להתחדש בלוק חדש, והכוונה אינה לשיער אלה לבגדים אז בטח יצא לך לרכוש מאחת החנויות באינטרנט בין אם זה בארץ או בעולם. אם אתה גבר בתחום האופנה, בעל חנות בגדים, אז בטח נתקלת בתופעה, קניית בגדים באינטרנט, שהפכה להיות טרנד דיי לוהט בתקופה האחרונה, יותר ויותר נשים קונות באינטרנט ויותר ויותר אתרים למכירת בגדים באינטרנט צצים ובצדק – זה מרגיש הכי טבעי והכי נוח, המגוון עצום והמחיר סביר, השיטה לקניית בגדים באינטרנט בשיאה והיא רק מתחזקת. אז מה יותר טרנדי, לקנות בגדים באינטרנט או למכור בגדים באינטרנט?

במאמר הזה נציג לכם את 4 חנויות הבגדים שלדעתנו מובילות את שוק מכירת הבגדים באינטרנט בארץ. אנחנו נספר לכם רקע קצרצר על האתר, עיצוב וחווית משתמש, קריאטיב או כל דבר ייחודי באתר ששווה התייחסות, על איזה מערכת הוא נבנה ומה המיקום שלו בגוגל בביטויים המרכזיים ועוד…אין בכוונתו להשפיע או לראות בכך כל המלצה לרכוש מאתרים אלו אלא לפי שיקול דעתכם בלבד… ולרשימה:

1 – עדיקה

כתובת האתר: www.AdikaStyle.com

עדיקה

אתר עדיקה

בדרך כלל מתחילים מהסוף להתחלה, הפעם זה לא יהיה נכון במיוחד כשמדובר באתר שהכתיב להרבה אתרים אחרים איך אתר למכירת בגדים צריך להראות, כל כך פשוט וכל כך קולע. אין ספק שמדובר באתר המוביל היום למכירת בגדים באמצעות האינטרנט בארץ. יוזמה מבורכת של 3 שותפים שהחלו את דרכם בנובמבר 2011 ותוך חודשים ספורים הפכו להיות שם דבר בתחום האופנה.

עיצוב ותכנון: שמרו על עיצוב נקי, כאשר המוצרים הם עיקר ההתמקדות ללא הסחות דעת מסביב.

אז מה מיוחד?

1. עמוד בית נקי וקצר ללא צורך בגלילה – לפחות ברזלוציית 1600X1200.
2. קטגוריית מוצרים עם תמונות יפות וזהות בפרופורציה, ברובם צילומים מקצועיים של דוגמניות. מעבר עם העכבר על התמונה יציג ברוב המקרים זווית שונה של אותו מוצר.
3. דף מוצר מציג פירוט קצר על הפריט, מידות בס"מ על כל מידה ומידות הדוגמנית. התייחסות מיוחדת למשלוחים והחזרות.תמונה גדולה למוצר כוללת זום ואפשרות לצפייה בוידאו, לחיצה על צבע תציג את סט התמונות של האפשרות שנבחרה, במקרה ואין את המידה שנבחרה במלאי אז האתר יציע השארת מייל לעדכון שהמוצר יחזור למלאי.
4. אפשרות להתחברות באמצעות פייסבוק.
5. דף סליקה הנקרא One Page Checkout, במקום לעבור 6-7 שלבים בדף התשלום, עוברים רק שלב אחד עם מינימום שדות למילוי.

קריאטיב: אינסטאגרם בעמוד הבית שמאפשר ללקוחות לתייג את עצמם ולראות את התמונה שלהם באתר – מקורי וחברתי – גולשים אחרים יוכלו להתרשם מהלוק ולרכוש את אותו המוצר.

משלוחים: חינם או 9 ש"ח לדואר שליחים

גירסת נייד: יש

סביבת פיתוח: מג'נטו

מיקום האתר בגוגל: חנות בגדים באינטרנט (1), בגדים באינטרנט (3), קניית בגדים באינטרנט (2)

מפרסם בגוגל: כן

ציון המערכת: 9.5/10

לקריאת מאמר על הדרך שהאתר עשה לחצו כאן

2 – 1item

כתובת האתר: www.1item.co.il

1item

1item

אתר וואן אייטם, עומדות מאחוריו שתי נשים: כאשר הראשונה הייטקיסטיט והשניה בכלל מתחום הקולנוע והפקת אירועים. האתר מציע בגדים ואקססוריז מהממים עד 100 ש"ח לפריט. הרעיון יפה, חווית משתמש נוחה וקלה והאתר מתעדכן על בסיס קבוע.

עיצוב ותכנון: שמרו על עיצוב נקי קצר וקולע, בלי הסחות דעת מיותרות.

1. עמוד בית נקי וקצר עם מעט מאוד גלילה.
2. קטגוריית מוצרים של עמודה אחת (ללא עמודה ימנית), פרופורציה אחידה בתמונות, שימוש בדוגמניות רגילות כשכל אחת שונה במבנה גופה, אמין ומעלה בטחון אצל הגולשים, בעת מעבר עם העכבר על התמונה מוצגת תמונה מזווית שונה של אותו פריט.
3. דף מוצר מציג תמונה גדולה לפריט, אפשרות לבחירת המידה, פירוט קצר, מדריך מידות, פרטי משלוחים והחזרות, וצור קשר.

באתר של וואן אייטם לא ניתן להתחבר באמצעות פייסבוק (אין פייסבוק לוגאין), למעשה אין התחברות בכלל ולא ניתן ליצור חשבון באתר.

קריאטיב: הרעיון להציג את הקולקציה על דוגמניות או נשים רגילות אמיתי ומעלה בטחון, ובנוסף, הקונספט של פריטים עד 100 ש"ח – ממוקד ושונה.

משלוחים: 10 ש"ח \ חינם מעל קניה של 200 ש"ח

גירסת נייד: אין

סביבת פיתוח: Shopify

מיקום האתר בגוגל: בגדים באינטרנט (2), קניית בגדים באינטרנט (1)

מפרסם בגוגל: כן

ציון המערכת: 9/10

3 – CASTRO

כתובת האתר: www.castro.com

castro

castro

שם מותג ידוע ומוכר, העלו לא מזמן את האתר החדש שלהם ורואים שהושקעה מחשבה רבה באתר. החשיבה שהושקעה כאן היא נטו לגולש ובחוויית המשתמש. אומנם תפריט האתר קצת הולך לאיבוד, אחרים גם יטענו שהאתר יותר מדי "שחור לבן" אבל בסך הכל, האתר מציג את הקולקציה והמוצרים בצורה פשוטה ובזרימה נוחה. אחרי הכל, הם לא גורמים לגולש לחשוב וזה מה שחשוב.

עיצוב ותכנון: עיצוב נקי ותכנון מעולה.

1. הסליידר בעמוד הבית מציג סלייד אחד בלבד וזאת למיקוד הגולשים והעברת המסר בצורה הטובה ביותר ללא הסחות דעת. מתחת לסליידר מסודרות להן 9 קוביות (3 בשורה) המקשרות לקטגוריות מוצר שונות למחלקות שונות: גברים, נשים וילדים.
2. קטגוריית מוצרים מציגה 4 מוצרים בשורה, איך לא, עם מיטב הדוגמנים והדוגמניות המובילים\ות וביניהם הזמר עברי לידר והשחקנית דוגמנית הבינלאומית גל גדות – קסטרו יכולים להרשות לעצמם. היתרון בקטגוריית המוצרים של קסטרו משאר האתרים ברשימה הוא האפשרות לצפייה בצבעים אחרים שהמוצר מגיע בהם עוד לפני שנכנסים למוצר עצמו, דבר החוסך כניסה/יציאה אל- ומהמוצר – חווית משתמש כבר אמרנו?
3. דף מוצר כמו שצריך המציג את המוצר בצורה הטובה ביותר כולל פירוט, הוראות כביסה, משלוחים, צבעים ומידות, אבל… הדבר השונה משאר האתרים הוא שהאתר של קסטרו אינו מציג מוצרים דומים או נלווים, אלא שהוא מציג פריטים שנצפו – שונה ויעיל.
4. דף סליקה רגיל של מג'נטו עם שינויים קלים בשדות. בסך הכל נעים וקליל, דאגו לשים את הסל במהלך שלבי התשלום.

גם באתר של קסטרו לא ניתן להתחבר לאתר באמצעות פייסבוק. דבר נוסף שיצא לנו לראות זה שובר מתנה (הנקרא גם Gift Card) עם אפשרויות בחירת צבע, מידה ואפילו הוראות כביסה… האומנם?

קריאטיב: אין כאן קריאטיב של ממש – ולא חייב להיות – האתר בנוי בצורה מצויינת.

גירסת נייד: יש

סביבת פיתוח: מג'נטו

מיקום האתר בגוגל: חנות בגדים באינטרנט (2), בגדים באינטרנט (5), קניית בגדים באינטרנט (6)

מפרסם בגוגל: כן

ציון המערכת: 9/10

 

4 – STYLE RIVER

כתובת האתר: styleriver.mako.co.il

StyleRiver

StyleRiver

כולם בוודאי ראו לפני כמה חודשים את הפרסומות של סטייל ריבר בטלוויזיה. חנות הבגדים האינטרנטית מבית מאקו הכוללת לא מעט פריטים ופונה לקהלי יעד שונים: גברים, נשים וילדים. בנוסף, נמכרים באתר מוצרי טיפוח ופריטים לבית כאשר החנות מתמקדת בעיקר במותגים בכל המחלקות. היתרון במכירת מותגים באתר הוא יתרון משמעותי, מצד אחד הגולש מכיר את המותג ומגלה הזדהות ואין צורך לשכנע אותו שיקנה – הוא מכיר והוא יקנה, מצד שני לכל מותג כזה יש דף בפני עצמו באתר ומשמעות הדבר כאשר גולשים יחפשו את שם המותג בגוגל רוב הסיכויים שסטייל ריבר תהיה בין תוצאות החיפוש עם אותו דף מותג. לדוגמא, אם נחפש "העין השלישית" בגוגל, אנחנו נראה שהאתר של סטייל ריבר מופיע בין תוצאות החיפוש ואם מקליקים על התוצאה מגיעים לדף המותג. בדרך הזו הם מושכים תנועה לאתר כאשר גולשים מחפשים את המותגים שהם משווקים, זו תנועה אורגנית שחושפת את האתר שלהם ומגדילה את כמות הכניסות ובכך מגדילה את יחס ההמרה באתר.

עיצוב ותכנון: עיצוב דף בית קצת עמוס ומסיח דעת, דפי הקטגוריה והמוצר נקיים מאוד.

1. עמוד בית – לטעמנו עמוס מדי ומסיח את הדעת.
2. קטגוריות מוצרים – הרבה כאלה – דף קטגוריה נקי שמציג את המוצרים בצורה נעימה.
3. דף מוצר המציג את המוצר בצורה ברורה, תמונות, פירוט, צבעים, מידות ומציע מוצרים דומים.
4. אפשרות להתחברות באמצעות פייסבוק.
5. דף סליקה ב 4 שלבים פשוטים.

קריאטיב\שוני: פרסום בטלוויזיה הוא לגמרי שוני.

גירסת נייד: אין

סביבת פיתוח: ASP.Net

מיקום האתר בגוגל: חנות בגדים באינטרנט (3), בגדים באינטרנט (1), קניית בגדים באינטרנט (3)

מפרסם בגוגל: לא ידוע

ציון המערכת: 8.5/10

 

הצגנו לכם את 4 האתרים שעשו את זה וממשיכים לעשות את זה כמו שצריך. אם אתם מתכננים להקים חנות וירטואלית למכירת בגדים, המטרה שלכם בסופו של דבר למכור, האתרים האלה עובדים ומוכרים והם יכולים לשמש לכם מקור השראה.

שימו לב שרוב האתרים מציעים משלוחים חינם והחזר כספי (אי אפשר לפספס את זה), הגולשים רוצים לדעת שהם יקבלו את המוצרים לביתם – ורצוי בחינם – ובמקרה והמידה לא התאימה או שהבגד לא החמיא, הם רוצים לוודא שהאופציה להחזרת המוצר קיימת.

אין ספק שהאתרים שהזכרנו למעלה הינם אתרים שאפשר ללמוד מהם, אבל אל תנסו להעתיק, תהיו ייחודיים, תעלו ברעיון משלכם, תהיו שונים.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל פניה ולכל עזרה שתצטרכו, נלווה אתכם משלב התכנון ועד להקמה ופרסום החנות הוירטואלית שלכם. צלצלו 077-4510511 או שלחו מייל.

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>