2 אוגוסט 2013
תגובות: 0

למה להקים חנות וירטואלית בפייסבוק?

לפי וויקיפדיה, בפייסבוק יש יותר ממיליארד דפי משתמשים בכל העולם. מספר לא נתפס בכל קנה מידה. פייסבוק חוצה דרך כל פלחי האוכלוסייה, וכמעט כל הגילאים, מדלג (וגם לא בצורה אבסולוטית) על ילדים מתחת לגיל 13 ומבוגרים מעל גיל 60. במילים אחרות – כל מי שיכול לקנות מכם משהו, ולא משנה כמעט מה, גולש בפייסבוק.

אז איך מושכים את הגולשים בפייסבוק לקנות מאיתנו?

נתחיל קודם כל בעובדה שרוב בעלי העסקים והמפרסמים מתעלמים ממנה ונופלים בנקודה זו: המשתמשים בפייסבוק לא גולשים בפייסבוק עם ארנק ביד, משמעו שהם שם בכדי להתעדכן ולהרגיש שהם לא מפספסים דבר, במילים אחרות שהם לא דרוכים לקנות אלה להשתעשע ולהעביר את הזמן. לכן, פניה ישירה של "בוא וקנה" לא תעבוד. מה שכן, עליך להכין את דף הפייסבוק שלך לזירת מכירה, כי ברגע שתפנה בצורה חברתית לאוהדים שלך ולגולשים בפייסבוק כמו שהם מצפים, דווקא שם יקרה הקסם. הגולשים יתעניינו במוצרים שלך וירצו לדעת יותר, ובאם תהיה להם חנות וירטואלית בפייסבוק הם פשוט יכנסו לקרוא מידע נוסף אודות המוצר ובאם המוצר עונה לדרישתם אז הם יבצעו רכישה ישירות מהחנות בפייסבוק בלי לצאת בכלל מהפייסבוק.

כידוע, דף פייסבוק אפשר לפתוח בחינם ובשתי דקות, אבל ישנו הבדל עצום בין דף פייסבוק "רגיל" לבין דף פייסבוק מעוצב ומניע גולשים לפעולה – להשאיר פרטים בטופס צור קשר לדוגמא. אם כך, תארו לכם דף פייסבוק עסקי שיש בו אפילו חנות שאותם גולשים בפייסבוק יוכלו לבקר בקליק ולבצע קנייה ישירה מדף הפייסבוק שלכם. לכן, עסקים שמוכרים מוצרים חייבים להכין את דף הפייסבוק שלהם לקונים פוטנציאלים וללא ספק להקים חנות וירטואלית בפייסבוק.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים חנות בפייסבוק?

אחרי שהבנו את חשיבותה של חנות וירטואלית בפייסבוק ורגע לפני שאנחנו מקימים את החנות, צריך לקחת בחשבון פרט אחד חשוב מאוד: חנות וירטואלית בפייסבוק או חנות וירטואלית עצמאית?

כיום, ישנן חנויות וירטואליות ברשת, אותן חנויות שאפשר להקליד את כתובתן בדפדפן וגם למצוא בגוגל, ולחלק מכם בטח יש חנות כזו. ללא ספק שהקמת חנות בפייסבוק תגדיל לכם את המכירות אך הקמת חנות בפייסבוק נפרדת מהחנות העצמאית תצריך ממכם לעדכן את החנות פעמיים – פעם בחנות העצמאית ופעם בפייסבוק – ובטח לא הייתם רוצים להכפיל את העבודה שלכם. לכן, אם יש לכם חנות וירטואלית עצמאית, תבקשו מהחברה שבנתה לכם את החנות להתאים אותה ולהטמיע אותה בפייסבוק.

אם עדיין אין לכם חנות וירטואלית אז מצבכם מצויין, הזמינו חנות וירטואלית שמתאימה גם לפייסבוק, אותה חנות מותקנת בפייסבוק בגירסה צרה יותר על מנת שתתאים לפייסבוק, ומכיוון שמדובר בחנות אחת שמוצגת גם באינטרנט וגם בפייסבוק אז העדכון יהיה רק פעם אחת. יתר על כך, מכיוון שאתם מקימים חנות וירטואלית חדשה, אנו ממליצים לכם לשקול גם התאמתה לניידים חכמים – אין צורך להרחיב בנושא זה, רוב הסיכויים הנייד החכם שלך לידך ברגע זה.

השלבים להקמת דף עסקי מכירתי

על מנת שגולשים ירכשו ממכם, חשוב שהדף העסקי שלכם יהיה מתוכנן ומעוצב בהתאם. חנות בפייסבוק לא תעשה את העבודה אם האווירה של הדף שלכם לא תהיה מקצועית, אנחנו כקונים צריכים להרגיש בטוח בעת מסירת כרטיס האשראי שלנו ברשת ובמיוחד בפייסבוק. לכן, אנו מציגים לכם את השלבים להקמת דף פייסבוק עסקי שיגידל לכם את המכירות ואת הלייקים לדף:

  • הגדרת קהל היעד והצבת מטרות
  • תכנון דף הפייסבוק לפי המטרות וקהל היעד
  • הקמת דף פייסבוק עסקי
  • הטמעת אודות העסק, שעות פתיחה, אודות, טלפונים, מיילים וכל הפרטים האחרים שהלקוחות שלכם ירצו לדעת עליכם
  • עיצוב הדף העסקי שיתאים לתדמית שלכם ולקהל היעד
  • הקמת טאבים להנעת גולשים לפעולה (דפי נחיתה, גלריה, וכו')
  • הקמת החנות הוירטולאית בפייסבוק

שימו לב, שחנות בפייסבוק היא רק סעיף אחד מתוך כל הסיפור הזה. בדיוק כמו חנות אמיתית, אתם לא תסתפקו בקופה ומוצרים, אלה תדאגו לכניסה, לתלבושת אחידה לעובדים, לריח טוב בעסק, לחיוך, לשירות ועוד… כנ"ל תדאגו בדף העסקי שלכם.

אז איך גולשים מגיעים לחנות בפייסבוק ואיך היא נראית?

על מנת שהחנות תופיע בפייסבוק צריך להקים טאב, אל תתנו לשפה לבלבל אתכם – בסך הכל תמונה שתשמש כדלת כניסה לחנות שלכם בפייסבוק. לחיצה על התמונה הזו תוביל את הגולשים לחנות בפייסבוק. מבחינת מראה, מדובר בחנות וירטואלית צרה יותר מזו שיש לכם תחת הדומיין שלכם.

ככה זה נראה:

דוגמא לחנות בפייסבוק

לחצו על התמונה על מנת לראות את החנות בפייסבוק.

תמונות נוספות:

חנות-וירטואלית-בפייסבוק

חנויות בפייסבוק

חנות_בפייסבוק

אם יש לכם שאלה כלשהי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 077-4510511

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>