5 דצמבר 2014
תגובות: 0

ערוץ הכנסה עצמאי נוסף לעסק

בעלי עסקים דומים בהתפתחותם העסקית, בתחילת דרכם הם מאוד פעילים והעסק שלהם נמצא במגמת עליה, בשלב מסויים הם מתייצבים, מפסיקים לעלות וממשיכים בקו אופקי קבוע. רובם מפתחים הרגל של טיפול במשימות יומיות ובשלב מסויים שוכחים שיש להם עסק לקדם. למעשה, רוב בעלי העסקים מנצלים רק חלק קטן מהפוטנציאל העסקי שלהם ולזה קוראים הישרדות, את החלק הגדול הם לא מנצלים בכלל והכוונה לרווחים, גדילה ובטחון.

BizDevelopment

בעלי עסק המודעים לכך מבינים שאינם יכולים לדרוך במקום ולהשאיר את העסק שלהם מאחור, ויודעים שבעולם של היום הם צריכים לדאוג ליותר מכירות כדי להתפתח עסקית ולהבטיח את קיום העסק שלהם לפחות לעוד כמה שנים קדימה ועל מנת שזה יקרה הם חייבים לנקוט בפעולות נוספות שייצרו להם מקור הכנסה נוסף לעסק.

אם תגיע ליותר אנשים, תמכור יותר.

הגדלת המכירות תלויה ביכולת שלך להציע את המוצרים שלך להרבה יותר אנשים מתוך קהל היעד שלך, ככל שתציע את המוצרים שלך ביותר זירות כך תוכל להגיע ליותר אנשים ולמכור יותר.

קחו לדגומא חברות גדולות אשר פותחות מספר סניפים בארץ ובעולם, המטרה שלהם להגיע ליותר אנשים כדי למכור יותר. יחד עם זאת אותן חברות מבינות את חשיבות הפרסום ויוזמות קמפיינים גדולים למיתוגן. התוצאה של ריבוי סניפים ופרסום היא לקוחות מעריצים ואמינים למותג. תראו את זארה לדוגמא, זארה נמצאת בכמה מדינות בעולם והמיתוג שלהם מתמקד בסטייל נקי ופשוט אך מודרני – תראו את הלוגו שלהם כמה שהוא מעביר את המסר הזה, אנשים שמעריצים את הקו של זארה לא יחליפו אותה בשום מותג אחר, זה נכון גם לגבי חברות אחרות.

תכל'ס, לא חידשנו לכם כלום, אז למה בכל זאת מרבית בעלי העסקים לא עושים את זה?

יש עסקים שיש להם את היכולת הכספית לפתוח עוד סניף או עוד כמה, אבל אם נהיה מציאותיים, לרובם אין את היכולת הכלכלית לעמוד בהוצאות אלו. אז איך בכל אפשר לפתוח סניף במינימום כסף במטרה להגיע ליותר אנשים ולמכור הרבה יותר?

הסניף שיגדיל לך את המכירות

האינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, אם לפני 10 שנים החזון של ביל גייטס, מייסד מייקרוסופט, היה שבכל בית יהיה מחשב, היום אנחנו בעידן שבכל בית יש מספר מחשבים, אייפונים, טאבלטים ומה לא.. ובכל בית מזמינים מוצרים דרך האינטרנט והמילה "פייפאל" מזמן הפכה להיות מילה רגילה.

הסטטיסטיקה מראה ש 58% מהאוכלוסייה בארץ מחפשים מידע מוקדם על קניית מוצרים באינטרנט (לפי סקר איגוד האינטרנט הישראלי – קישור חיצוני), נתון זה מראה שהאינטרנט הוא כלי בסיסי במנהגי הקניה של הקונים והלקוחות בכל עסק, ומראה שסקר שוק מתחיל כבר באינטרנט והרבה מהעסקאות גם נסגרות באינטרנט כחלק מחוויית קניה אחרת ומשתלמת.

יותר ויותר בעלי עסקים הבינו שהם חייבים סניף נוסף לעסק שלהם באינטרנט, כדי שתהיה להם נוכחות אינטרנטית קודם כל – כידוע, אם אתה לא שם אתה לא קיים, על מנת שיתנו סיבה טובה ללקוחות שלהם לרכוש מהם שוב ובמטרה להחשף ללקוחות חדשים ויגדילו את המכירות שלהם. הזכרנו את החברות הגדולות קודם לכן, ואם כבר, אז גם הן אחת אחרי השניה פותחות סניפים באינטרנט – איך לא!?

יתכן והיום אתה מציע את המוצרים שלך במרכז קניות, מצוין – מיקום מיקום מיקום, זה מה שהיה פעם! אומנם אתה יכול להציע את המוצרים שלך באינטרנט לאלפים, מאות אלפים או מליונים והחשיפה היא פי כמה וכמה יותר גדולה – החוקים משתנים!

מדובר בחנות וירטואלית שפועלת בדיוק כמו חנות פיזית, היא חנות לכל דבר שמאפשרת לך למכור את המוצרים שלך אך באינטרנט. חנות הממותגת בלוגו ובצבעי העסק ובעלת יכולות ניהול ומכירת אין סופיות כמו ניהול מוצרים, ניהול מלאי, ניהול הזמנות, ניהול לקוחות, ניהול הנחות וקופונים ועוד…

סניף וירטואלי או סניף פיזי?

החנות הוירטואלית נחשבת כסניף לכל דבר, יותר מזה, חנות וירטואלית יכולה להגיע להרבה יותר לקוחות מסניף פיזי. כדי שתוכלו להבין יותר את ההבדלים בין חנות וירטואלית לפיזית הכנו בשבילכם את 5 ההבדלים העיקריים בין סוגי החנויות:

5 ההבדלים העיקריים בין חנות וירטואלית לחנות הפיזית:

סוג

חנות וירטואלית

חנות פיזית

זמינות 24/7 חלקית בשעות היום
חשיפה אין הגבלה מוגבלת במיקום גאוגרפי
עלויות אחזקה אחסון (בין 100 ש"ח עד 200 ש"ח) שכירות, חשמל, מים, ארנונה, וכו'
עובדים לא חייב חייב
קטלוג אינטרנטי, ללא עלות נוספת ניירת, עלויות גבוהות

לסיכום:

העולם מתקדם והקונים ביחד איתו, אתרים גדולים כמו Ali Express, Asos, eBay, Amazon ואחרים עשו את זה בגדול וממשיכים לעשות את זה, אנשים מכל העולם קונים באינטרנט וגם בישראל – כן, גם אנחנו. אם אתה רוצה שיקנו גם ממך אתה צריך שתהיה לך חנות וירטואלית ולהציע את המוצרים שלך למכירה.

לכל ייעוץ בנושא – אתם מוזמנים לפנות אלינו בשאלות – 077-4510511. יש לנו ניסיון של שנים במסחר אלקטרוני באינטרנט, עומדים מאוחרי חנויות מובילות בארץ ובעולם עם מחזורי מכירות חודשים גדולים מאוד. נשמח לדבר.

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>