פייסבוק הענקית היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ולא סתם, כיף, מעניין, חווייתי, חברותי, ועוד הרבה דברים טובים שאפשר להגיד על המערכת הנפלאה הזו. כתוצאה מפיתוח נפלא ומיקוד להנאה וכיף, פייסבוק משכו אליהם מעל למיליארד משתמשים בעולם שחוזרים ומשתמשים בה על בסיס יומי. כיום יותר ויותר עסקים משתמשים בפייסבוק כפלטפורמת פרסום ומבינים את הפוטנציאל הענק שטמון בה. אחד השימושים המרכזיים בפרסום של פייסבוק זה דף האוהדים או הדף העסקי אשר מאפשר למבקרים בפייסבוק להתרשם מהשירותים שכל עסק מציע.

פייסבוק לעסקים

הדף העסקי מציג את העסק דרך תמונה שנקראת Timeline שבדרך כלל תכיל את הלוגו של העסק, את השירותים ואת המסר השיווקי. יש אפשרות גם להוסיף טאבים שיכילו ממש כמו אתר דפים כמו צור קשר, דף נחיתה ללכידת פרטים, ערוץ יוטיוב, דף תחרויות ועוד. למה כדאי ליצור דף עסקי בפייסבוק? התשובה היא פשוטה, כל הקהל שלנו נמצא בפייסבוק, אם אנחנו נצליח למשוך את אותו קהל לדף שלנו לא יצאנו מהמסיבה שנקראת פייסבוק והשגנו את המטרה בתשומת הלב של הגולש האידיאלי. במילים אחרות, איך אתם הייתם מרגישים אם בזמן שהייתם במסיבה היו רוצים לקחת אתכם למקום אחר? במקרה הזה, המבקר בדף העסקי שלכם גם נשאר במסיבה (פייסבוק) וגם נחשף לשירותים העסקיים שלכם.

מה ההבדל המשמעותי בין דף עסקי לבין דף פרופיל אישי?

ההבדל המשמעותי ביותר זה שהדף פרופיל מתייחס לאדם איניבידואל ודף עסקי מתייחס לעסק שלנו. הבדל נוסף, דף עסקי מאפשר לנו פונקציות נוספות שמעודדות חשיפה נוספת כמו למשל, הפרסום הממומן. יותר ויותר עסקים נחשפים בפייסבוק, וניתן לראות מותגי ענק כמו קוקה קולה, פורד, סטאר בקס, וואל מארט וכל הענקיות שמשתמשות בפייסבוק על בסיס יומי לחיזוק המותג ושיפור המכירות.

חשוב לציין שפייסבוק מתממשקת גם לאתרי אינטרנט, מה שמאפשר תגובות של אנשים באתרים שלנו דרך החשבונות בפייסבוק. בטח יצא לכם לראות לא פעם את תיבת הלייקים של עסקים שבהם אפשר לראות תמונות קטנות של כל האוהדים של אותו דף עסקי. זאת אומרת שפייסבוק היא הרבה יותר מרק אתר חברתי, אלא ממש פלטפורמה משמעותית שניתנת לחיבור על ידי כל שאר המערכות. אנחנו יותר ממליצים להכניס את העסק שלכם לפייסבוק כדי ליצור חשיפה גבוהה יותר למותג שלכם, להגדיל את כמות המכירות, לקבל פידבקים מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם, להבין טוב יותר את הנישה שלכם ועוד הרבה סיבות שבטח תוכלו להבין כבר לבד.

לכן, אנחנו מזמינים אתכם לבנות איתנו את הדף העסקי שלכם כדי שתוכלו להחשף בצורה המקצועית ביותר ולא החובבנית כמו שאר החברות שלא השקיעו בדף מקצועי, וכך זה גם נראה.

חשוף את העסק שלך בצורה רצינית ותתחיל לגייס לקחות חדשים מהפייסבוק

קדימה לעבודה