השימוש בדף נחיתה כבר ברור להרבה אנשים אך רק בכדי ליישר קו נגדיר שוב מה הוא דף נחיתה. דף הנחיתה הוא דף עם מטרה אחת בלבד, לאסוף את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאלים. ההבדל המשמעותי בין דף רגיל לדף נחיתה, זה האופציות המרובות של לחיצות בלינקים שונים כאשר מדובר על דף רגיל ואילו בדף נחיתה ישנה פעולה אחת בלבד, של הכנסת הפרטים.

בפייסבוק יש לנו את האפשרות ליצור דף נחיתה שיהיה בתוך הדף העסקי, מה שאומר שאנחנו יכולים לאסוף את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מבלי להוציא אותם מפייסבוק. דף נחיתה קלאסי יכיל טקסט עם תמונה ויוביל לפעולה של הכנסת פרטים ממש מתחת. דף נחיתה יותר מתקדם, יהיה וידאו + טקסט + פעולה של הכנסת פרטים.

יצירת רשימה של לקוחות פוטנציאלים מגדילה את היכולת שלנו למכור יותר מכיוון שאנחנו יכולים לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאלים שלא רכשו מאיתנו עדיין ואולי ירכשו מאיתנו בעתיד. יש מושג שחוזרים אליו הרבה פעמים באינטרנט, "הכסף נמצא ברשימה". הכוונה פה, היא לרשימת הדיוור של הלקוחות הפוטנציאלים.

מתוך ההבנה של החשיבות העליונה של רשימת הדיוור ודף הנחיתה החלטנו להציע ללקוחות שלנו מבנה של דף נחיתה אשר יוכלו להכניס לתוך הדף העסקי בפייסבוק שלהם ובכך להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאלים ואת סיכויי המכירה שלהם.

אנו מזמינים אתכם להכניס את הפרטים כדי שנתחיל לעבוד על דף הנחיתה שלכם