אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בפייסבוק אשר משדרים פופולאריות ואיכות הם הלייקים. כמו שאתם יודעים ככל שיש לנו יותר לייקים, בין אם מדובר בסטטוס שאנחנו רשמנו בדף הפרופיל שלנו ובין אם מדובר בסטטוס בדף העסקי בפייסבוק, כך המסר שלנו יהיה ויראלי יותר, פופולארי יותר, אמין יותר.

לכן אנחנו מבינים שלייקים הם פשוט הפרמטר החשוב ביותר לשיווק הדף שלנו. כיום אדם שנכנס לדף עסקי ורואה כמות גדולה של לייקים, המסר שהוא מקבל זה, שהדף הזה כנראה מפורסם ובעל השפעה. מכיוון שאנחנו רוצים לפרסם את הדף העסקי שלנו ולהפוך אותו לבעל השפעה ומפורסם אנחנו צריכים לכוון שכמה שיותר אנשים יעשו לדף העסקי שלנו לייק.

אז איך אפשר להגדיל את כמות הלייקים בזמן הקצר ביותר?

התשובה היא פשוטה מאוד, תחרות. על ידי תחרות נוכל ליצור באז מאוד חזק כלפי הדף העסקי שלנו ובכך להגדיל את כמות הלייקים בצורה מסיבית בפרק זמן קצר. ישנם הרבה סוגים של תחרויות בפייסבוק שאנחנו יכולים באמצעותן להגדיל את החשיפות והלייקים בצורה יצרתית.

תחרות לייקים בפייסבוק

התחרות מותקנת בתוך העמוד העסקי בפייסבוק, גולשים מגיעים אליה מפרסום או מהפעילות של חבריהם בתחרות. כל גולש שרוצה להשתתף או להצביע חייב לעשות לייק לעמוד, דבר הגורם לגדילה משמעותית בכמות הלייקים בעמוד.

הנה כמה דוגמאות לתחרויות שאנחנו יכולים לעשות עבורכם:

תחרות סטטוסים – למשל, הסטטוס המצחיק ביותר. כל אדם כותב סטטוס מצחיק והחברים שלו מפרגנים לו ע"י הצבעה על הסטטוס שלו.
תחרות תמונות – למשל, התמונה המושכת ביותר. כל אדם מעלה תמונה שלו בפוזיציה המושכת ביותר והחברים שלו מצביעים ועוזרים לו לנצח בתחרות.
תחרות חברים – למשל, האיש הפופולארי ביותר. כל אדם שמשתתף צריך להביא כמה שיותר חברים שיצביעו לו. כך שמי שהצביעו לו הכי הרבה עד סוף התחרות זכה.

ברגע שהמשתתפים מצביעים הם עושים למעשה שתי פעולות:
1. הם מצטרפים לדף העסקי.
2. הם משתפים את הרעיון של התחרות לחברים שלהם.

החשיפה שנוצרת מהתחרות בפייסבוק

סטטיסטיקה אמיתית של עמוד עסקי שהתנהלה בו תחרות

 

גיוס לייקים מתחרות בפייסבוק

אורך התחרות בדרך כלל הוא 14 ימים, בסיום התחרות אפשר לצפות לאלפי לייקים בעמוד.

מניסיונינו ניתן להגדיל את כמות הלייקים פי 50 מהכמות המקורית. זהו נתון חשוב מאוד, ולכן אנחנו ממליצים לכל עסק שקיים היום לעשות תחרות בפייסבוק.

הכניסו את הפרטים למטה ונתחיל את התחרות שלכם בפייסבוק