פרסום ממומןהפרסום הממומן נוצר במטרה לאפשר לעסקים לקבל תנועה ממוקדת על ידי פלטפורמה של תשלום פר קליק. ההבדל המשמעותי בין הפרסום הממומן לבין הפרסום הקונבציונלי (פר חשיפה) הוא, שיש לנו את האפשרות לקבוע תקציב ברור מראש ולמדוד על פי התקציב הזה את כמות המכירות\לקוחות שהשגנו ומתוך זה, לקבל תמונה ברורה על מדד ההמרה שמתייחס לכמות הקליקים מול כמות המכירות\לקוחות שקיבלנו. זאת אומרת, אם יש לנו תקציב של 1,000 שקלים לפרסום ממומן מה שמוביל 200 קליקים לכיוון האתר שלנו (5 ש"ח פר קליק), וקיבלנו 10 לקוחות שהניבו לנו 2,000 שקלים אנחנו יכולים להבין שמדד ההמרה הוא 5% מכלל התנועה הממומנת שקיבלנו. לכן נדע שאם נשקיע בחודש שלאחריו 2,000 שקלים נקבל 20 לקוחות ובמקביל נוכל לשפר את דף הנחיתה שלנו כדי לשפר את מדד ההמרה אפילו עוד. מתוך זה, אפשר להבין מה הוא קמפיין ממומן מצליח ומה הוא קמפיין ממומן לא טוב.

פרסום ממומן הוא דרך מצויינת להישאר בביקורת על ההצלחה של האתר שלנו והיכולת לשפר את הקיים. מעצם זה שאנחנו יכולים להעלות או להוריד קמפיינים של פרסום בצורה מהירה, דבר זה נותן לנו גמישות גבוהה יותר למבצעים ואירועים מיוחדים שבהם נרצה להציע שירותים ללקוחות שלנו. פרסום ממומן מאפשר לנו למדוד ולהבין בצורה עמוקה יותר את הצרכים של הלקוחות שלנו על ידי ניסוי וטעיה של מילות מפתח שונות שבהן נוכל להופיע ממש באופן מהיר ועכשיווי. למשל, נוכל להבין בפייסבוק את הפילוח הדמוגרפי האידיאלי ביותר של הלקוחות שלנו. ובגוגל נוכל לדעת מה הן מילות המפתח המוכרות ביותר שלנו ולהתמקד בהן.

אם אנחנו רוצים להעביר מסר ללקוחות שלנו וליצור מותג חזק יש לנו יכולת להשתמש בפירסום הממומן של מערכת התוכן של גוגל, מה שמאפשר לנו לבנות באנרים של פרסום שיופיעו בכל האתרים הרלוונטים לעסק שלנו ממש משלב יציאת הקמפיין. כך שביום אחד המותג שלנו יופיע מול הקהל המדוייק ביותר וימשוך אותו לאתר.

פרסום בפייסבוק | פרסום בגוגל

אנו ממליצים לכם לחשוב איתנו ביחד על קמפיין הפרסום האידיאלי עבור העסק שלכם ולהגיע לתוצאות כבר מהשבוע הראשון של הקמת הקמפיין:

הכניסו את הפרטים למטה וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי כדי להתחיל את קמפיין הפרסום שלכם