כידוע גוגל הוא המנוע החיפוש הגדול בעולם, אין אדם שלא משתמש בגוגל היום ברמה היומית לחיפוש של כל שירות שהוא צריך. לכן, אנחנו יודעים בוודאות שחשוב לנו להופיע במילות חיפוש אשר מאפיינות את העסק שלנו כדי להוביל כמה שיותר תנועה ממוקדת לאתר שלנו, שתהפוך להיות בסופו של דבר לקוחות חדשים שיצטרפו. המערכת פרסום של גוגל מאפשרת לנו לבנות קמפיין פרסום על מילות המפתח העיקריות שמאפיינות את העסק שלנו ובאמצעות כך לחשוף את האתר שלנו במקומות הגבוהים בכל פעם שגולש מחפש את אותן מילות המפתח. זאת אומרת, שנדרש מאיתנו בסך הכל לקבוע את מילות המפתח הרלוונטיות שבהן אנחנו רוצים להחשף, וגוגל ידאג לחשוף אותנו מול הגולשים הרלוונטים.

הפרסום בגוגל בנוי על פי פורמט "תשלום פר קליק", זאת אומרת שבכל פעם שהמודעה שלנו מקבלת קליק על ידי גולש שחיפש, אנחנו נשלם סכום קטן של כסף. היתרון הבולט בשיטה זו הוא היכולת שלנו להחשף מהר מאוד מול קהל היעד המדוייק ביותר. מתוך זה, נוכל למדוד בצורה מאוד מדוייקת איך הקהל שלנו מתנהג כאשר הוא מגיע לאתר ומתוך כמות הצפיות באתר כמה גולשים ביצעו את הפעולה הרצויה (הכנסת פרטים בצור קשר, רכישה).

יכולת הפילוח של גוגל מאפשרת לנו למקד את הפרסום לפי מילות מפתח, מכשירים (מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טאבלטים, טלפונים ניידים) ולפי תחומי עניין. היכולת פילוח הזאת מאפשרת לנו להגיע בצורה טבעית ללקוח שכבר רגיל לחפש באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. רוב האנשים לא יודעים להבדיל בין התוצאות האורגניות (הטבעיות) של גוגל לבין התוצאות הממומנות ולכן החלטנו להציג לכם גרף ברור שממחיש את ההבדל. כמו שאתם רואים בצד שמאל, ניתן לראות שהתוצאות אשר מופיעות עם מסגרת אדומה הן התוצאות הממומנות (תשלום פר קליק), והתוצאות אשר מופיעות בצבע כחול, הן התוצאות האורגניות הטבעיות של גוגל.

כמו שבטח שמתם לב, סביר להניח שלחצתם לא פעם או פעמיים על תוצאות ממומנות שמפרסמים אחרים השקיעו בהן כסף על מנת שאתם (לקוחות פוטנציאלים) תוכלו להכנס ולהחשף אליהם ולשירות שלהם. מתוך זה אנחנו מבינים את הצורך הגדול של כל עסק אשר רוצה להגדיל את החשיפה וקהל הלקוחות שלו. חשוב לציין, שבניית קמפיין ממומן זו היא מומחיות ומומלץ לא לעשות קמפיין ממומן ללא השכלה מתאימה. הסיבה לכך היא פשוטה, מכיוון שאנחנו משקיעים כסף לפרסום הזה, אחנו חייבים לדעת איך לשמור על ביקורת גבוהה על הקמפיין כדי למנוע מצב של ביזבוז התקציב מבלי החזר ראוי של לקוחות. במילים אחרות, קמפיין פרסום לא מוצלח = הפסד כסף.

המלצה שלנו, תנו את לאנשי מקצוע שיש להם ניסיון מוכח בתחום לבנות לכם את הקמפיין, כך תמנעו מעצמכם להגיע למצב של ביזבוז זמן וכסף. אנשי מקצוע ידעו להבין איך העסק שלכם בנוי ויעשו מחקר של מילות מפתח כדי למצוא את מילות המפתח הפוטנציאליות ובעלות הערך הגבוה ביותר. דבר נוסף וחשוב מאוד, הם ידעו לכוון את התקציב שקבעתם למקומות הפרודקטיבים ביותר ויידעו לשפר את הקמפיין על בסיס קבוע כדי להגיע לתשואה גבוהה יותר על אותו בסיס של תקציב.

אנחנו מזמינים אתכם עכשיו ליצור עימנו קשר כדי שנתחיל לבנות לכם את הקמפיין פרסום המושלם לעסק שלכם:

הכניסו את הפרטים למטה וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי כדי להתחיל את קמפיין הפרסום שלכם