אז יש לנו אתר יפה והוא נראה בדיוק כמו שרצינו אבל יש בעיה, אין לקוחות או לפחות לא מספיק לקוחות. למה זה קורה? בגלל שאין לנו מספיק תנועה ממוקדת של גולשים לכיוון האתר שלנו. כיום יש 2 דרכים עיקריות להוביל תנועה לתוך האתר שלנו:

קידום אורגני

מוביל תנועה ממוקדת דרך חיפוש של הגולש בתוצאות הטבעיות של גוגל (לא בתוצאות הממומנות) דרך מילות מפתח שמתארות את העסק או השירות. היתרון כאן זה שאנחנו לא משלמים על כל  קליק שלוחצים על האתר שלנו וברגע שאנחנו מגיעים לתוצאות גבוהות אנחנו נקבל תנועה גבוה יותר שתוביל בסופו של דבר ליותר  לקוחות. ישנו שם נוסף, אוניבירסלי לקידום הזה שנקרא SEO מה שאומר Search Engine Optimization. זאת אומרת, לשפר את האתר ואת הלינקים שמובילים אליו כדי לגרום לגוגל להתייחס או למקם אותו בתוצאות הגבוהות ביותר על מילות המפתח שמתארות את העסק או השירות.

קידום ממומן

קידום שמטרתו להכניס תנועה ממוקדת בצורה המהירה ביותר בשימוש של תקציב פרסום שנקבע מראש. להבדיל מהקידום האורגני כדי להוביל תנועה ממוקדת נשלם פר כל קליק שילחץ על הלינק של האתר שלנו. מתוך זה, אפשר להבין שניהול לקוי של קמפיין פרסום ממומן יכול להוביל להפסד של כסף אך חשוב לציין שניהול נכון יכול להגביר את הרווחים בצורה משמעותית על ידי עלות תועלת יוצאת דופן.

אז איזה קידום הכי מתאים לעסק שלי?

התשובה הטובה ביותר לכך היא, זה תלוי. אם אתם מחפשים תוצאות מהירות להובלה של תנועה קידום ממומן יכול להתאים לכם יותר, מכיוון ששם כבר מהיום הראשון תוכלו לקבל תנועה ממוקדת ממילות המפתח שמאפינות את העסק שלכם. לעומת זאת, קידום אורגני יעיל מאוד לטווח הרחוק מכיוון שאיתו נוכל לקבל תנועה ממוקדת בחינם אך ורק על ידי התאמה של מילות המפתח הרלוונטיות בתוך האתר ולינקים שמובילים אליו. ניתן ורצוי לשלב את שתי שיטות הקידום כדי למצות גם את הטווח הקצר וגם את הטווח הארוך ובכך לשפר כבר משלב הראשוני את האתר בהתאם לתנועה ולבנות מוניטין בגוגל לחסכון עתידי דרך גדילה בתוצאות האורגניות.

כעט מה שנותר לעשות עכשיו זה לבחור את שיטת הקידום שהכי מתאימה לך:

הכניסו את הפרטים למטה וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי כדי להתחיל לקדם את העסק שלכם