הקידום אתרים נוצר על ידי גוגל במטרה להגביה את האתרים הרלוונטים והפופולרים ביותר בכל תחום אפשרי כדי ליצור מצב שהגולש יקבל את התוצאה האיכותית ביותר במנוע החיפוש לפי הצרכים והרצונות שלו. מתוך הנחה שהאתרים הרלוונטים והפופולרים ביותר נבחרים לתוצאות הראשונות במילות המפתח שמאפיינות עסקים, אנחנו מבינים שכל עסק שרוצה לקבל תנועה ממוקדת מהקהל של הנישה שלו, חייב לעשות קידום אורגני שעומד בכל הפרמטרים שגוגל מציג לבעלי אתרים.

קידום אתרים מתחלק לשני חלקים עיקריים:

1. מבנה האתר עצמו (on page): האתר צריך להיות בנוי מתשתית של מילות מפתח רלוונטיות לעסק ותכנים מעניינים וערכיים. נכון זה נראה לנו מוזר שאנחנו צריכים לכתוב מאמרים כדי לקדם עסק, אך גוגל רואים בתוכן כערך עליון ומדד בלתי מתפשר של איכות. מבנה נכון של אתר יאפשר לגולש להבין כל צעד החל מדף הבית ועד לדפים העמוקים ביותר. בנוסף, יהיה חילוק הגיוני של קטגוריות קשורות לנושא ולינקים מקשרים בין כתבה לכתבה. כמובן שיש פרטים נוספים חשובים בנוגע למבנה האתר אך גוגל אומרים "טוב לגולש, טוב לנו". אם תתחילו מהבסיס הזה, סביר להניח שההמשך יהיה קל יותר לקידום עצמו. חשוב לזכור שתהליך הבנייה של האתר הוא קריטי לקידומו ולכן חשוב שמי שבונה לנו את האתר יבין את נושא הקידום האורגני על בוראיו.

2. לינקים חצוניים שמובילים לאתר (off page): מדד הפופולריות העיקרי שגוגל מחשיב היום הוא לינקים. מה זה אומר "לינק"? לינק זהו חיבור בין שני אתרים שמתבצע על ידי טקסט וכתובת אתר. הנה דוגמא: לינק לגוגל. כמו שאתם רואים זה הוא טקסט לחיץ. אך זה לא הכל, איכות של לינקים נמדדת לפי המקור שמהן הם מגיעים. מה זאת אומרת? אם הנושא של האתר שלנו הוא עיצוב שמלות ונקבל לינקים חיצוניים מאתרים שקשורים למשחקי ילדים, המשמעות של הלינקים האלה תהיה הרבה יותר נמוכה מאשר לינקים שיגיעו מאתרי עיצוב שמלות או מעצבים. זאת אומרת, שיש היגיון מהצד של גוגל שמבין מה הוא הנושא של האתר שלנו ומה הם הפרמטרים שיקבעו אם הוא אכן פופולרי או לא.

חשוב מאוד לתת את תהליך קידום האתרים לחברה בעלת השגים אשר יודעת מה היא עושה כדי למנוע מצבים של עונשים מגוגל שיכולים לא לעזור אלה לפגוע בתוצאות שלנו. זכרו, שהקידום האורגני הוא השקעה לתווך הארוך ולכן חשוב לעשות את ההשקעה הזאת בתבונה.

הכניסו את הפרטים למטה וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי כדי להתחיל לקדם את האתר שלכם