אביבה פרחים – חנות פרחים

המטרות:

1. הקמת אתר חנות
2. הקמת דף אוהדים בפייסבוק
3. קידום אורגני
4. קידום ממומן

אופיר בעל החנות של אביבה פרחים פנה אלינו במטרה לשנות את האתר הנוכחי שלהם אשר לטענתם היה מסורבל ולא נוח עבור הגולש. בנוסף, הם רצו להגדיל את קהל הלקוחות אשר מזמינים דרך האתר.

התחלנו לבנות את אתר החנות של אביבה פרחים ולאחר חודש כשסיימנו התחלנו לקדם את האתר בצורה אורגנית (טבעית) ובצורה ממומנת בגוגל. חודשיים לאחר מכן האתר הופיע בתוצאות הראשונות במילות המפתח הרלוונטיות וכן בתוצאות הממומנות מה שיצר תנועה…

הצג פרטים
חנות תכשיטים – Sahara Jewellery

המטרות:

1. בניית אתר חנות
2. התקנת מודול לבחירת טבעת ויהלום
3. הקמת דף פייסבוק עסקי

תכשיטי סהארה היא חברה שמוכרת תכשיטים ויהלומים, החברה פנתה אלינו במטרה להקים חנות וירטואלית. הבקשות שלה היו שהאתר יהיה מעוצב ברמה בינלאומית ונקי, ושתהיה אפשרות לגולש לבחור טבעת ולהתאים לו יהלום כמו באתרים המובילים היום בעולם.

הקמנו את החנות הוירטואלית לטעמה של סהארה תכשיטים, התקנו מודול מיוחד וחיברנו אותו לתוכנה שמנהלת את מאגר היהלומים של החברה…

הצג פרטים
אירית שטיין – שמלות כלה

המטרות:

1. הקמת אתר אינטרנט תדמיתי
2. הקמת דף אוהדים בפייסבוק
3. קידום אורגני בגוגל
4. הגדלה של כמות הלקוחות שמגיעים דרך האתר

אירית שטיין פנתה אלינו מיד לאחר שפתחה את הסטודיו לעיצוב שמלות כלה. הצורך המרכזי של אירית היה לייצר אתר אינטרנט ראוי לסטודיו שלה שיוכל להוביל לקוחות באופן קבוע. מעבר לכך, המלצנו לאירית לייצר נוכחות גם בפייסבוק ע"י יצירה של דף אוהדים שיוכל לפנות אל קהל היעד שלה ולאפשר לו להחשף לתיק העבודות שלה ולשמלות החדשות שהיא מביאה.

לאחר יצירת האתר שתאם את טעמה של אירית…

הצג פרטים
אתי טיבי – חנות בוטיק וינטג'

המטרות:

1. שינוי אתר קיים
2. שדרוג עיצוב
3. הקמת חנות וירטואלית
4. יצירת דף עסקי בפייסבוק
5. יצירת חנות בפייסבוק

אתי טיבי פנתה אלינו במטרה ליצור שינוי באתר שלה, היא רצתה שדרוג של העיצוב בחיבור לסגנון הוינטג'. מעבר לכך, רצתה לשנות את אתר הגלריה שלה לאתר של חנות שתאפשר לה למכור את המוצרים שלה אונליין. מכיוון שרצתה לקבל גם חשיפה וגם למכור דרך פייסבוק הקמנו עבורה דף אוהדים עם חנות בפייסבוק. לאחר העבודה שלנו, אתי התרשמה לחיוב…

הצג פרטים
סאמר ג'מאל – חנות בגדים

המטרות:

1. בניית דף אוהדים מותאם אישית
2. הגדלה של כמות האוהדים
3. יצירת אפליקציה שמותאמת לאייפון, אייפד ואנדרויד
4. הגדלת הלקוחות שמגיעים מפייסבוק ומהאפליקציה

סאמר פנה אלינו במטרה להקים דף אוהדים פופולרי לחנות הבגדים שלו. כדי להבליט את היתרונות ואת הבגדים המעוצבים של החנות שלו, יצרנו עבורו דף אוהדים מותאם אישית עם טאבים של אתר אינטרנט מותאם פייסבוק ומועדון לקוחות.

לאחר שדף האוהדים היה מוכן רצינו…

הצג פרטים
סה טו קפה – חנות למכונות קפה

המטרות:

1. הקמת אתר חנות
2. קידום אורגני בגוגל
3. חיבור האתר לזאפ
4. הקמת דף אוהדים

סה טו קפה זהו שרות אשר מוכר מכונות קפה וקפסולות. הם פנו אלינו מכיוון שרצו נוכחות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל ואתר חנות מקצועי שיתן ביטוי למכונות קפה ולקפסולות שהם מעוניינים למכור.

מעבר להקמת האתר חנות וקידומו בתוצאות של גוגל, חיברנו גם כן את האתר לזירת המכירות של זאפ, מה שהגביר באופן משמעותי גם כן את החשיפה וכמות המכירות. היה חשוב לבעלי סה טו קפה ליצור דף אוהדים מקצועי שייצג אותם בפייסבוק ולכן גם שם סיפקנו את שירותינו.

הצג פרטים
מכללת סים – המכללה לרפואה שלמה

המטרות:

1. שידרוג דף אוהדים הנוכחי
2. הגדלת כמות האוהדים
3. משיכת תלמידים חדשים למכללה

מכללת סים פנו אלינו במטרה לשדרג את דף האוהדים ולהגדיל את כמות התלמידים הפוטנציאלים למסלולי הלימוד במכללה.

כשבועיים לאחר שדרוג דף האוהדים של מכללת סים החלטנו להריץ 2 תחרויות במטרה להגדיל את כמות האוהדים ואת החשיפה של המכללה לתלמידים פוטנציאלים. כל תחרות ארכה כשבועיים והתמקדה בנושא של רפואה משלימה.

מכמות של 400 אוהדים תוך חודשיים דף האוהדים קפץ ל 60,000 אוהדים! גם אנחנו הופתענו :)

הצג פרטים