הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

הכל על: משלוחים בחנות וירטואלית

אם אתה בעל עסק, או שהחלטת להקים חנות וירטואלית, זוהי לא ספק החלטה נבונה מאוד. הסטטיסטיקה מראה, כי שנת 2014, הסתיימה עם מיליארד מכירות. גם בארץ, המחזור ממכירות מוצרים באמצעות חנויות וירטואליות רק גדל, וכדאי לכם מאוד להקים חנות וירטואלית באינטרנט עוד היום, על מנת שכבר מחר, תתחילו ליהנות מהרווחים.

על מנת להצליח בעסקים בפתיחת חנויות וירטואליות, יש לפעול בהתאם. חשוב להקים את החנות בדרך מקצועית, כך שהגולשים שלכם ייהנו מחוויית הקנייה ואתם תוכלו לנהל את החנות בקלות, להציע את המוצרים באופן מושלם, כך שתמיד החנות תמשוך אליה עוד לקוחות, מה שיגביר לכם את הרווחים. חשוב לצאת עם מבצעים לעיתים תכופות יותר כמו בחגים או אירועים שונים. כדאי להציע כמה אפשרויות של אמצעי תשלום ופריסת תשלומים שתהיה נוחה ללקוחות וכן, להציע שיטות משלוח שגם חלקן יהיו בחינם, מה שיגרום לחנות הווירטואלית שלכם להיות משתלמת יותר לקונים השונים באינטרנט.

בין אם אתם משדרגים חנות קיימת או מקימים חנות וירטואלית חדשה, חשוב שתדעו שאחד הגורמים המשפיעים על המכירות בחנויות וירטואליות הוא המשלוח. ישנן מספר שיטות שונות למשלוח וחברות מגוונות שמציעות את השירותים שלהם, במאמר זה תקבלו את כל התשובות שימקדו אתכם ויעזרו לכם לבחור את השיטות והחברות המתאימות לכם.

כיצד נקבע את שיטות המשלוח בחנות הווירטואלית?

נתחיל קודם כל במה נהוג באתרים אחרים, ולא כדי לחקות את אותם אתרים אל כדי להבין מה הוא הסטנדרט שמציעים המתחרים כשיטת משלוח בחנות שלהם כדי שתוכלו לפחות לעמוד בסטנדרט שבשוק ומקסימום להציע שיטות יותר טובות.

נכון להיום ישנן הרבה חנויות המציעות דמי משלוח חינם. בדרך כלל מדובר על משלוח רגיל. כאשר הגולש מגיע לשלב התשלום, יציעו לו משלוח משודרג בתוספת מחיר. שיטה זו, היא מקובלת ואפילו הוגנת. כל לקוח מעוניין לדעת כבר מראש, כמה יעלה לו המשלוח מבלי שתהיינה לו הפתעות בלתי צפויות שיגרמו לו למורת רוח. שיטות המשלוח השונות בזמן שהלקוח מסיים את הרכישה שלו נראות כך:

  • שליח עד הבית – 7 ימי עסקים
  • דואר רשום {עם מספר מעקב} – 3-5 ימי עסקים
  • דואר שליחים, שליח עד הבית – 2 ימי עסקים


בנוסף לשיטות הללו, ישנה שיטה נוספת של איסוף עצמי. רבעם מהלקוחות מעוניינים לאסוף בעצמם את המוצרים אותם רכשו ובכך אף לחסוך בעלות המשלוח.

כבעל עסק, יש להעניק ללקוחות את כל האפשרויות על מנת לרכוש ממך, בין אם זה דואר רגיל, רשום, דואר שליחים או איסוף עצמי. הקניינים שונים ולכל אחד יש את הצרכים שלו, יהיו כאלה שיסתפקו במשלוח רגיל ואחרים שלא יתפשרו ויבחרו בדואר שליחים עד הבית.

חשוב שיהיו סיבות מספקות שהלקוחות יעדיפו לרכוש דווקא מהחנות שלכם, אל תתנו ללקוחות שלכם לנחש את שיטות המשלוח – אם יש לכם שיטות משלוח טובות (במיוחד חינם) תציינו את היתרון הזה בכל דפי האתר ואפילו הבליטו את הידיעה הזו גם בדפי המוצר, האמינות חשובה כך שאם תיתן את המידע היעיל ללקוחות כמו זמן המשלוח המשוער, העלות והאפשרויות השונות של המשלוח, זה יעזור ללקוחות לבחור את שיטת המשלוח הרצויה להם ויניע אותם לקנות דווקא בחנות שלכם.

 

עם אילו חברות משלוח כדאי לעבוד וכמה זה יעלה לנו?

חשוב שנכיר את האפשרויות השונות של משלוח באמצעות חברות העוסקות עם משלוחים. לא מספיק לבחור חברת שילוח רק בגלל המחיר אלא מאוד חשוב כי חברת המשלוח תהיה אמינה, תספק את המוצר בצורה מושלמת ולוודא כי המוצר יגיע ליעדו ללא פגמים. רצוי כי המשלוח יגיע כמה שיותר מהר. גם באמצעות דואר ישראל, רבים מאתנו , כבר ביצעו משלוח באמצעות שיטה זו. בואו ונסקור את שיטות המשלוח השונות והעלויות:

הפופולרית: דואר ישראל
רבים מאתנו , כבר ביצעו משלוח באמצעות שיטה זו (או לפחות קיבלו משלוח). סניפי דואר ישראל פרוסים בכל המדינה ונגישים. פתוחים 6 ימים בשבוע א-ו' ומאפשרים מספר שיטות משלוח לבחירה:

שיטת משלוח זמני משלוח מחיר הערות
דואר רגיל 7 ימי עסקים 17.60 ש"ח 5-10 פריטים
דואר אקספרס 3-5 ימי עסקים 49 ש"ח אפשרות למעקב
דואר שליחים 2 ימי עסקים 89 ש"ח מעקב אחר החבילה באתר הדואר
*המחירים מעודכנים לתאריך 29.3.15

משלוחים לחו"ל

דואר ישראל מציעה גם משלוח לחו"ל, אבל מומלץ לבדוק גם חברות אחרות שמתמחות במשלוחים לחו"ל כמו: UPS ,FEDEX, DHL.

קישור לתעריפי דואר ישראל

קישור לאתר הדואר

טלפון: 076-8875908/9

המודרנית BOX IT:

יש יתרונות וחסרונות לשיטות המשלוח של הדואר כמו עמידה בתור בדואר, שעות פתיחה שעלולות להיות לא מתאימות עבור הלקוחות, המתנה מיותרת לשליח ועוד.

באמצעות שיטה חדשה הנקראת Box it הלקוחות שלך, כבר יוכלו לאסוף את המוצרים באמצעות לוקרים אלקטרוניים הנמצאים בפריסה ארצית בתחנות הדלק של פז, סונול, דור אלון ואף, במתחמי הקניות של BIG הזמינות 24 שעות, שבעה ימים בשבוע . ניתן לאסוף את החבילה מהמקום ובזמן הכי נוח. כאשר הלקוחות רוכשים מוצר באמצעות החנות הווירטואלית, יש לבחור באופציית השילוח BOX IT ולבחור את הלוקר. שירות זה, משאיר את הלקוחות מעודכנים לאורך כל התהליך. יישלח SMS ללקוח, מיד עם איסוף המוצר ממחסן האתר ובבוקר לאחר האיסוף יודיעו ללקוחותיכם כי המוצר מחכה להם בלוקר הפרטי, בצירוף מספר הקוד לפתיחת הלוקר.

קישור לאתר BOX IT

טלפון: 1700-077-038

הנחשקת "משלוח עד הבית":

אין יותר כיף מלקבל שיחת טלפון משליח לתיאום שעת הגעה למסירת החבילה, שעה או שעתיים אחרי הוא דופק לך בדלת ומביא לך את החבילה "תחתום כאן בבקשה" והולך לדרכו! זה הכי כיף והכי נוח, שיטת משלוח יקרה יותר מבין כל שיטות המשלוח האחרות שתציעו בחנות אבל יהיו כאלה שיעדיפו לשלם יקר ולקבל את המשלוח הישר לבית או למשרד.

מומלץ מאוד לתת את שיטת המשלוח הזו כאפשרות משלוח בחנות שלכם, מלבד הנוחות היא שיטת משלוח מהירה ולוקחת עד 3 ימי עבודה בדרך כלל, לקוחות שרוצים את החבילה שלהם מהר סביר להניח שגם הם יבחרו בשיטה הזו. רצוי להציע אותה בחינם מעל מחיר מסוים, לדוגמא: קונים ב 400 ש"ח ומעלה ומקבלים משלוח עד הבית בחינם!

מי עושה משלוחים מדלת לדלת? הרבה חברות שליחויות למיניהן, חיפוש בגוגל ייתן לכם הרבה תוצאות, אחת החברות הבולטות בתחום היא חברת "תפוז" שעושה הרבה שליחויות לחנויות וירטואליות.

קישור לחברת תפוז

טלפון: 1-700-559990

האם בעל חנות וירטואלית צריך לגשת בכל יום לדואר?

הכל כמובן תלוי בכמות ההזמנות. אם אתם רק בתחילת הדרך, יש לקבוע יומיים בשבוע בהם תבדקו את ההזמנות. אם המשלוח נופל בימים בהם ישנם חגים, לא כדאי להסתמך על הימים שקבעתם, יש לשלוח בכל יום על מנת שהלקוחות שלכם יקבלו את המשלוח בזמן ואפילו לפני המועד המשוער. שאתם מתחילים גדילה בכמות המכירות הוסיפו עוד יום בשבוע למשלוח.

בשיטת תשלום "מדלת לדלת" אין צורך ללכת לדואר או לקבוע ימים בשבוע בהם אתם שולחים את החבילות, הרעיון של השיטה הזו בהרבה מהמקרים (תלוי איזה חברה אתם בוחרים) היא שהחברה אוספת ממכם ושולחת ללקוח שלכם, בדרך כלל תוך 3 ימי עסקים.

לסיכום

המשלוח אינו אמור להיות כחלק מהרווחים של בעל חנות וירטואלית. חשוב להיות הוגנים עם הלקוחות ולהציע להם מחירים שפויים ואפילו זולים יותר. אם תוכלו לסבסד חלק מהמשלוח, מה טוב. כאשר הלקוח מקבל ממך את המוצרים, זוהי ההוכחה עבורו כי אתה אמין וניתן לסמוך עליך בעיניים עצומות. אם תבצע את כל הפעולות הללו בהצלחה, הלקוחות יזמינו שוב ואף יספרו לעוד אנשים על החנות שלך…

שתפו

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

רוצה לדבר עכשיו? צור קשר
call us icon - איקומרס
שיחה טלפונית
back you icon - חברת איקומרס
רוצה שנחזור אליך?
אם אתה בעל עסק, או שהחלטת להקים חנות וירטואלית, זוהי לא ספק החלטה נבונה מאוד. הסטטיסטיקה מראה, כי שנת 2014, הסתיימה עם מיליארד מכירות. גם בארץ, המחזור ממכירות מוצרים באמצעות חנויות וירטואליות רק גדל, וכדאי לכם מאוד להקים חנות וירטואלית באינטרנט עוד היום, על מנת שכבר מחר, תתחילו ליהנות מהרווחים. על מנת להצליח בעסקים בפתיחת חנויות וירטואליות, יש לפעול בהתאם. חשוב להקים את החנות בדרך מקצועית, כך שהגולשים שלכם ייהנו מחוויית הקנייה ואתם תוכלו לנהל את החנות בקלות, להציע את המוצרים באופן מושלם, כך שתמיד החנות תמשוך אליה עוד לקוחות, מה שיגביר לכם את הרווחים. חשוב לצאת עם מבצעים לעיתים תכופות יותר כמו בחגים או אירועים שונים. כדאי להציע כמה אפשרויות של אמצעי תשלום ופריסת תשלומים שתהיה נוחה ללקוחות וכן, להציע שיטות משלוח שגם חלקן יהיו בחינם, מה שיגרום לחנות הווירטואלית שלכם להיות משתלמת יותר לקונים השונים באינטרנט. בין אם אתם משדרגים חנות קיימת או מקימים חנות וירטואלית חדשה, חשוב שתדעו שאחד הגורמים המשפיעים על המכירות בחנויות וירטואליות הוא המשלוח. ישנן מספר שיטות שונות למשלוח וחברות מגוונות שמציעות את השירותים שלהם, במאמר זה תקבלו את כל התשובות שימקדו אתכם ויעזרו לכם לבחור את השיטות והחברות המתאימות לכם.

כיצד נקבע את שיטות המשלוח בחנות הווירטואלית?

נתחיל קודם כל במה נהוג באתרים אחרים, ולא כדי לחקות את אותם אתרים אל כדי להבין מה הוא הסטנדרט שמציעים המתחרים כשיטת משלוח בחנות שלהם כדי שתוכלו לפחות לעמוד בסטנדרט שבשוק ומקסימום להציע שיטות יותר טובות. נכון להיום ישנן הרבה חנויות המציעות דמי משלוח חינם. בדרך כלל מדובר על משלוח רגיל. כאשר הגולש מגיע לשלב התשלום, יציעו לו משלוח משודרג בתוספת מחיר. שיטה זו, היא מקובלת ואפילו הוגנת. כל לקוח מעוניין לדעת כבר מראש, כמה יעלה לו המשלוח מבלי שתהיינה לו הפתעות בלתי צפויות שיגרמו לו למורת רוח. שיטות המשלוח השונות בזמן שהלקוח מסיים את הרכישה שלו נראות כך:
  • שליח עד הבית – 7 ימי עסקים
  • דואר רשום {עם מספר מעקב} – 3-5 ימי עסקים
  • דואר שליחים, שליח עד הבית – 2 ימי עסקים
בנוסף לשיטות הללו, ישנה שיטה נוספת של איסוף עצמי. רבעם מהלקוחות מעוניינים לאסוף בעצמם את המוצרים אותם רכשו ובכך אף לחסוך בעלות המשלוח. כבעל עסק, יש להעניק ללקוחות את כל האפשרויות על מנת לרכוש ממך, בין אם זה דואר רגיל, רשום, דואר שליחים או איסוף עצמי. הקניינים שונים ולכל אחד יש את הצרכים שלו, יהיו כאלה שיסתפקו במשלוח רגיל ואחרים שלא יתפשרו ויבחרו בדואר שליחים עד הבית. חשוב שיהיו סיבות מספקות שהלקוחות יעדיפו לרכוש דווקא מהחנות שלכם, אל תתנו ללקוחות שלכם לנחש את שיטות המשלוח – אם יש לכם שיטות משלוח טובות (במיוחד חינם) תציינו את היתרון הזה בכל דפי האתר ואפילו הבליטו את הידיעה הזו גם בדפי המוצר, האמינות חשובה כך שאם תיתן את המידע היעיל ללקוחות כמו זמן המשלוח המשוער, העלות והאפשרויות השונות של המשלוח, זה יעזור ללקוחות לבחור את שיטת המשלוח הרצויה להם ויניע אותם לקנות דווקא בחנות שלכם.

עם אילו חברות משלוח כדאי לעבוד וכמה זה יעלה לנו?

חשוב שנכיר את האפשרויות השונות של משלוח באמצעות חברות העוסקות עם משלוחים. לא מספיק לבחור חברת שילוח רק בגלל המחיר אלא מאוד חשוב כי חברת המשלוח תהיה אמינה, תספק את המוצר בצורה מושלמת ולוודא כי המוצר יגיע ליעדו ללא פגמים. רצוי כי המשלוח יגיע כמה שיותר מהר. גם באמצעות דואר ישראל, רבים מאתנו , כבר ביצעו משלוח באמצעות שיטה זו. בואו ונסקור את שיטות המשלוח השונות והעלויות:

הפופולרית: דואר ישראל

רבים מאתנו , כבר ביצעו משלוח באמצעות שיטה זו (או לפחות קיבלו משלוח). סניפי דואר ישראל פרוסים בכל המדינה ונגישים. פתוחים 6 ימים בשבוע א-ו' ומאפשרים מספר שיטות משלוח לבחירה:
שיטת משלוח זמני משלוח מחיר הערות
דואר רגיל 7 ימי עסקים 17.60 ש"ח 5-10 פריטים
דואר אקספרס 3-5 ימי עסקים 49 ש"ח אפשרות למעקב
דואר שליחים 2 ימי עסקים 89 ש"ח מעקב אחר החבילה באתר הדואר
*המחירים מעודכנים לתאריך 29.3.15 משלוחים לחו"ל דואר ישראל מציעה גם משלוח לחו"ל, אבל מומלץ לבדוק גם חברות אחרות שמתמחות במשלוחים לחו"ל כמו: UPS ,FEDEX, DHL. קישור לתעריפי דואר ישראל קישור לאתר הדואר טלפון: 076-8875908/9

המודרנית BOX IT:

יש יתרונות וחסרונות לשיטות המשלוח של הדואר כמו עמידה בתור בדואר, שעות פתיחה שעלולות להיות לא מתאימות עבור הלקוחות, המתנה מיותרת לשליח ועוד. box it באמצעות שיטה חדשה הנקראת Box it הלקוחות שלך, כבר יוכלו לאסוף את המוצרים באמצעות לוקרים אלקטרוניים הנמצאים בפריסה ארצית בתחנות הדלק של פז, סונול, דור אלון ואף, במתחמי הקניות של BIG הזמינות 24 שעות, שבעה ימים בשבוע . ניתן לאסוף את החבילה מהמקום ובזמן הכי נוח. כאשר הלקוחות רוכשים מוצר באמצעות החנות הווירטואלית, יש לבחור באופציית השילוח BOX IT ולבחור את הלוקר. שירות זה, משאיר את הלקוחות מעודכנים לאורך כל התהליך. יישלח SMS ללקוח, מיד עם איסוף המוצר ממחסן האתר ובבוקר לאחר האיסוף יודיעו ללקוחותיכם כי המוצר מחכה להם בלוקר הפרטי, בצירוף מספר הקוד לפתיחת הלוקר. קישור לאתר BOX IT טלפון: 1700-077-038

הנחשקת "משלוח עד הבית":

אין יותר כיף מלקבל שיחת טלפון משליח לתיאום שעת הגעה למסירת החבילה, שעה או שעתיים אחרי הוא דופק לך בדלת ומביא לך את החבילה "תחתום כאן בבקשה" והולך לדרכו! זה הכי כיף והכי נוח, שיטת משלוח יקרה יותר מבין כל שיטות המשלוח האחרות שתציעו בחנות אבל יהיו כאלה שיעדיפו לשלם יקר ולקבל את המשלוח הישר לבית או למשרד. תפוז משלוחים מומלץ מאוד לתת את שיטת המשלוח הזו כאפשרות משלוח בחנות שלכם, מלבד הנוחות היא שיטת משלוח מהירה ולוקחת עד 3 ימי עבודה בדרך כלל, לקוחות שרוצים את החבילה שלהם מהר סביר להניח שגם הם יבחרו בשיטה הזו. רצוי להציע אותה בחינם מעל מחיר מסוים, לדוגמא: קונים ב 400 ש"ח ומעלה ומקבלים משלוח עד הבית בחינם! מי עושה משלוחים מדלת לדלת? הרבה חברות שליחויות למיניהן, חיפוש בגוגל ייתן לכם הרבה תוצאות, אחת החברות הבולטות בתחום היא חברת "תפוז" שעושה הרבה שליחויות לחנויות וירטואליות. קישור לחברת תפוז טלפון: 1-700-559990

האם בעל חנות וירטואלית צריך לגשת בכל יום לדואר?

הכל כמובן תלוי בכמות ההזמנות. אם אתם רק בתחילת הדרך, יש לקבוע יומיים בשבוע בהם תבדקו את ההזמנות. אם המשלוח נופל בימים בהם ישנם חגים, לא כדאי להסתמך על הימים שקבעתם, יש לשלוח בכל יום על מנת שהלקוחות שלכם יקבלו את המשלוח בזמן ואפילו לפני המועד המשוער. שאתם מתחילים גדילה בכמות המכירות הוסיפו עוד יום בשבוע למשלוח. בשיטת תשלום "מדלת לדלת" אין צורך ללכת לדואר או לקבוע ימים בשבוע בהם אתם שולחים את החבילות, הרעיון של השיטה הזו בהרבה מהמקרים (תלוי איזה חברה אתם בוחרים) היא שהחברה אוספת ממכם ושולחת ללקוח שלכם, בדרך כלל תוך 3 ימי עסקים.

לסיכום

המשלוח אינו אמור להיות כחלק מהרווחים של בעל חנות וירטואלית. חשוב להיות הוגנים עם הלקוחות ולהציע להם מחירים שפויים ואפילו זולים יותר. אם תוכלו לסבסד חלק מהמשלוח, מה טוב. כאשר הלקוח מקבל ממך את המוצרים, זוהי ההוכחה עבורו כי אתה אמין וניתן לסמוך עליך בעיניים עצומות. אם תבצע את כל הפעולות הללו בהצלחה, הלקוחות יזמינו שוב ואף יספרו לעוד אנשים על החנות שלך…

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס