14 אפריל 2013
תגובות: 0

5 סיבות למה כדאי לפרסם בגוגל

אם יש לך עסק קטן, הדרך הטובה ביותר ללא כל ספק להשיג לקוחות חדשים היא ע"י פרסום בגוגל. בלי יותר מדי הקדמות, להלן חמש סיבות מעולות להשקיע בפרסום:

1. שליטה בשוק שלך

כדי לתחזק עסק צריך לקוחות. כל עסק והיכולת שלו להתמודד עם כמות לקוחות גבוהה, אבל כמות נמוכה מדי אומרת הפסדים בכל מקרה, ולשם אסור להגיע. עסקים קטנים ועסקים חדשים מסתמכים לרוב על הפניות מפה-לאוזן, ואלו שהשכילו למנף את הרשת משתמשים הרבה בקידום-אתרים אורגני, SEO, בכדי לדחוף את האתר שלהם קדימה. הבעיה בשני מקורות אלו היא שהם לא עקביים. לא ניתן לסמוך על רצף אחיד ובריא של לקוחות מפה-לאוזן, לפחות לא מספיק בכדי לבסס עסק מצליח ופרנסה בטוחה מספיק. במקביל, קידום אורגני במנועי חיפוש הוא דבר בריא ומבורך, אבל המיקום שלך במנועי החיפוש אינו דבר יציב גם כן, ויכול להשתנות כהרף עין. לסמוך על שני מקורות אלו בשביל העסק זו טעות, וע"י שימוש בפרסום אפשר להוסיף עוד ענף חזק להישען עליו בשביל קליינטורה. היתרון האדיר של הפרסום הרשתי הוא היכולת לשלוט בכמות הלקוחות שמגיעים, כי אתה משקיע כמה שאתה רוצה, ואתה יכול להגדיל את כמות הפרסום בכל זמן נתון לשיקולך.

2. תשלום רק על תנועה איכותית

עם שירות הפרסום המקוון של גוגל (Google AdWords), אתה קובע תקציב מדויק ליום ואתה משלם רק כשמישהו לוחץ ומגיע עד אליך. המודעות שלך מופיעות רק מול קהל רלוונטי שמחפש מונחים שקשורים לתחום. מדובר באנשים שכבר מחפשים לקנות, ועכשיו השאלה היא ממי הם יקנו – ממך או מהמתחרים. כל עוד אתה לא במקום הראשון או לידו בקידום אורגני בגוגל – תפרסם!

3. תגיע לקהל רחב הרבה יותר של לקוחות

לפי הסקרים של גוגל, לא פחות מארבעים אחוז מהחיפושים הסלולאריים הם אחרי עסקים מקומיים באזור החיפוש, ולא פחות מ97% (!) מהאנשים משתמשים ברשת האינטרנט בכדי לחפש עסקים מקומיים. לא היה עוד זמן כזה בהיסטוריה בו כ"כ הרבה אנשים מחפשים אחר העסק שלך – המוצר או השירות שאתה מציע. מכל העוגה הזו, גוגל אוחזת בנתח הגדול ביותר מתנועת החיפושים, לכן עם פרסום בגוגל תגיע מייד לקהל רחב של לקוחות בפוטנציאל גבוהה.

4. גם עסק קטן יכול לנצח!

גוגל מציעים שירות פרסום על-בסיס מכירה-פומבית. אתה מציע סכום על מילה, והמתחרה יכול להציע גם סכום, ובגדול, מי שמציע יותר – לקח. זה נשמע אולי מפחיד, כי אז חברות הענק יכולות להשתלט על התחום – אבל זה לא מדויק. יש כאן קאטצ', ואחד שמשחק לטובת העסק הקטן.

גוגל מפנקת את מי שהמודעות שלו יוצרות יותר קליקים. מבחינת גוגל, התוכן של המודעה יותר רלוונטי, וזה אומר שהם, כלומר גוגל, נותנים איתו שירות יותר טוב למחפשים. לכן, כל עוד אתה עוקב, בודק, משנה ומתנסה, ומגיע למודעה איכותית, תוכל בסכומים נמוכים יותר ממה שמציע המתחרה להתפרסם במודעה הראשונה בגוגל, למרות שהמתחרה הציע יותר.

5. השקעות חכמות יותר בSEO

קידום אתרים חכם נעשה ע"י שימוש חכם מאוד במילות מפתח. לא כל מילה שמביאה הרבה תנועה מייצרת גם הרבה הכנסה. עם המודעות של גוגל, תוכל לעקוב אחרי המילים שמביאות לקוחות, לא רק גולשים. במילים אחרות, ע"י מעקב חכם אחרי תוצאות המודעה שלך, תוכל בזמן קצר לזהות איזה מילים יצרו תנועה של קונים מול תנועה של מתעניינים. אלו המילים שיהפכו את האתר שלך מסתם אתר, או מאתר שיש בו תנועה אבל לא מניב, לאתר שמוכר כמו שצריך.

יש עוד הרבה סיבות למה לפרסם, אבל באמת, אלו לבדן, לטעמנו, עושות את העבודה.

ולסיום, הנה פרסומת של גוגל שמציגה סיפור הצלחה וגדילה של עסק מיקומי כתוצאה מפרסום בגוגל:

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>