16 אפריל 2017
קטגוריה:
eCommerce
כללי
תגובות: 0

השראה: 5 סרטונים ויראלים שהפכו רעיון לעסק בינלאומי

חנות וירטואלית, לא משנה כמה מרשימה או חכמה היא, ללא פרסום איש לא יבקר בה ומכירות אונליין לא יהיו בה.
הכלל הראשון הוא תנועה, עדיף איכותית. לכן פייסבוק, אינסטאגרם וגוגל הפכו לרשתות פרסום פופלאריות בקרב בעלי חנויות ובצדק, הלקוחות נמצאים שם.

בפרסום, הציפיה היא שהקהל יתחבר לתמונה ולמסר של המודעה, יגלה עניין בהצעה ויגיע לחנות שלנו, יחשף לרימרקטינג שינטוש עד שיחזור וירכוש משהו מתישהו.
בפועל זה גם קורה, אבל אחוזי הרכישה הם לא 100% – מן הסתם, אלא עומדים על 2% במצב הטוב.
כדי להצליח להכניס יותר כסף, לכסות עלויות ולהשאר עם רווח יפה ביד צריך להביא תנועה גדולה לחנות ובדרך כלל תנועה גדולה תלויה בתקציבים גדולים.

הדרך המודרנית להביא תנועה גדולה לחנות בלי להשקיע סכומים בלתי נתפסים בפרסום היא ע"י סרטון ויראלי ברשתות חברתיות.

סרטון ויראלי מצליח שיגרום למליוני אנשים להתרגש, לאהוב, לתייג, לשתף ואולי אפילו לשמור. פרסום חינמי שעובר בין אנשים בכל העולם מביא מליוני גולשים ומליוני מכירות.

הנה לכם 5 סרטונים ויראלים שיתנו לכם השראה להתחיל:

1. מברשת שיניים לריח רע בפה – Orabrush

מספר צפיות: 26,000,000+
רשת: Youtube

הסרטון מציג עובדה ש 90% מריח הרע בפה נגרם מבקטירויות שעל הלשון. הפתרון: מברשת ללשון Orabrush. סרטון שצולם באולפן שאולתר בביתו של השכן בחלל ריק ליד הבריכה.

הסיפור שלו מעניין מאוד…
ד"ר בוב ממציא מברשת הלשון, אז בן 72, ניסה כל שיטת פרסום אפשרית כדי למכור את המוצר. הוא הצליח בקושי לגרד 100 מכירות וכמעט התייאש, עד שפגש סטודנט בקולג' בשם ג'רמי הרמון שהפיק עבורו את הסרטון והתחיל לשווק את המוצר ביוטיוב בתקציב של $500 ביום.

הסרטון הפך להיות ויראלי, אלפי תגובות, שיתופים והזמנות.

הם מציעים את המברשת הראשונה בחינם – כן חינם. לקוחות נדרשים לשלם רק על משלוח ועל מברשת שניה ומעלה, בשיטה הזו הם הצליחו למכור מליונים (מ 100 מכירות בקושי למליונים….).

היום יש להם מברשת לשון לכלבים, גם לריח רע מהפה.

רוצה לדעת איך הם הכניסו את המוצר ל- Wallmart? הנה קישור לסרטון

2. משקפי שמש בלוטוס – ZUNGLE

מספר צפיות: 35,000,000+
רשת: Facebook

החברה שהפיקה את הסרטון של המשקפיים עשתה צעד מבריק, היא התחילה את הסרטון בתגובות נלהבות של אנשים שניסו את המוצר בפעם הראשונה, הצופה נשאר סקרן לדעת מה זה… מה הם רואים? שומעים?

אוקיי, מתחילים לקלוט.

מהר מבינים שמדובר במשקפי שמש בלוטוס, הרעיון שלהם הוא שהמשקפיים מעבירים צליל דרך הגולגולת ומשאירות האוזניים חשופות. המשקפיים מתחברות גם לסמטארפון ודרכם אפשר לשמוע מוסיקה ולענות לשיחות – מגניב!

המוצר חדשני, מעביר את החוויה בצורה מדהימה דרך הוידאו, במיוחד העדויות בהתחלה.
אתר מובייל נוח לקניה, וכל ה Upsell קורה בכלל אחרי הלחיצה על הוספה לסל שזה חכם לעשות בחנות של מוצר אחד.

3. סכיני גילוח – DollarShaveClub.com

מספר צפיות: 24,000,000+
רשת: Youtube

מייסד החברה, מייקל דובין, מציע לגולשים לקבל סכיני גילוח עד הבית, פעם בחודש, בעלות של $1 בחודש.

הסרטון הומוריסטי, מצחיק. כזה שצופים בו שוב ונשאר בתודעה שנים אחרי (באמת ככה).

עוד יותר, התמחור שלהם מאוד מיוחד:

א. הם מציעים 3 סכיני גילוח, את הסכין של ה- $1 בחודש שמו אחרון ברשימה, את היקרים יותר קדמו בראש הרשימה.
ב. הם מציעים לשלם $1 בקניה הראשונה על כל סכין שתבחר, כך נותנים לך תחושה שאתה משלם $1 אבל המחיר עולה בחודש לאחר מכן ל $9 או $7 – תלוי בסכין.

הגרסה הישראלית עם כמעט 100,000 צפיות.

4. תרסיס לאסלה נגד ריחות לא נעימים – PooPourri

מספר צפיות: 40,000,000+
רשת: Youtube

אוי כמה שזה מגניב.

מסוג המוצרים שמעולם לא חשבת שתקנה, ופתאום אתה שוקל אם לקנות. זו גדולה.

הרעיון של המוצר הזה פשוט מאוד, מדובר בתרסיס שמשפריצים ממנו לתוך המים באסלה, הוא יוצר שכבה שחוסמת את הריחות הרעים בתוך המים ומפיצה ריחות נעימים באוויר.

יש להם עוד כמה סרטונים, הנה עוד סרטון שיש לו 10,000,000 מליון צפיות. זה נשמע מעט פתאום, אבל זה יותר מתושבי מדינת ישראל.

אגב, הבחור שאחראי על שיווק הסרטון הוא אותו בחור מהסרטון הראשון של מברשת הלשון :)

5. העבודה הקשה ביותר בעולם – American Greeting

צפיות: 27,000,000+
רשת: Facebook & Youtube

אמריקן גריטינג הוא אתר חנות למכירת גלויות ברכה.

במקום להגיד "היי, בוא תזמין לה ברכה מעוצבת", הם מעבירים את המסר בסרטון מרגש.

אם נספר יותר יתכן ונהרוס את ההפתעה. צפו להנאתכם מהתתחלה והעד הסוף – שווה!

לסיכום

סרטון לא חייב לעלות הרבה כסף, אולי בחינם ואולי כמה אלפים, אבל אם הוא יצליח להפוך לויראלי בעולם אז תצפו להצלחה הכי גדולה שלכם.

בהצלחה :)

הצטרפו ל 6,323 יזמים ובעלי עסקים שכבר מגדילים את המכירות שלהם באינטרנט

וקבלו בחינם טיפים ושיטות לניהול יעיל יותר ולהגדלת המכירות בחנות וירטואלית

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>