27 דצמבר 2016
קטגוריה:
eCommerce
כללי
תגובות: 0

6 טעויות קטלניות שגורמות לחנויות וירטואליות לסגור כבר בשנה הראשונה

למכור את המוצרים שלכם באינטרנט דרך אתר מכירות או כפי שהוא נקרא באנגלית איקומרס (eCommerce) יכול להיות רעיון מבריק שיכניס לכם הרבה כסף. במקום לשלם שכירות, ציוד משרדי, לגייס עובדים וכו' רק כדי למכור לעובר ושב, תוכלו להשקיע הרבה פחות כסף ומשאבים בפתיחת חנות באינטרנט ולמכור את המוצרים שלכם לכל מקום שתרצו בארץ ואפילו בעולם.

אל תתנו לפסקה הראשונה להטעות אתכם, שמציגים את הדברים בצורה כזו זה נשמע שדי קל להקים חנות אינטרנטית ולהתחיל למכור באינטרנט. האמת היא שבכלל לא קל למכור באינטרנט. אנשים לא ממהרים להוציא כרטיס אשראי לכל אתר מכירות שהם נתקלים בו למרות הסטטיסטקות הממריאות בתחום המכירות אונליין (95% מהישראלים קנו באינטרנט).

החדשות הטובות הן שאתם כן תוכלו לנצל את האינטרנט לטובתכם, תוכלו גם למכור בגדול ולעשות מחזורים גבוהים. כדי שתצליחו במשימה אתם חייבים להבין קודם כל שאתם צריכים הכוונה מקצועית מבעלי ניסיון, בין אם אתם רק בתחילת הדרך או שיש לכם חנות קיימת שמכניסה פה ושם מכירות, עם הידע, הכלים הנכונים הליווי הצמוד תוכלו להיות הבעלים הגאים של חנות אינטרנטית מניבה שתאפשר לכם לצמוח בפן המקצועי והאישי ולחיות חיים טובים יותר.

במאמר הזה נציג לכם את 6 הטעויות הנפוצות שגורמות לחנויות לסגור בשנה הראשונה לקיומן על מנת שאתם תוכלו להמנע מטעויות אלה ולהגדיל את הסיכויים שלכם להצלחה.

יכול מאוד לעניין אותך:

טעות #1: אין אסטרטגיה

לפני שאתם ממתחילים בבניית חנות וירטואלית חדשה עליכם להבין את הסטטיסטיקות "הכואבות" ולבנות תוכנית פעולה שתגרום לכם להתגבר עליהן.

אחת הסטטיסטיקות למשל היא ש- 99% מהגולשים שיכנסו אליכם לחנות לא ירכשו וכ- 70% מהם לא יבקרו בחנות שלכם שוב לעולם.

במילים פשוטות יותר, ההכנסות ממכירות לא יכסו את ההוצאות השוטפות.

התעלמות מהסטטיסטיקה הזו ללא בניית אסטרטגיה מתאימה תגרום להפסדים כספיים, הפסקת פרסום וסגירת החנות תוך זמן קצר לאחר מכן.

הפתרון:

קודם נבין למה הגולשים לא קונים, הרי אם הם לא היו מתעניינים במוצר/ים שלנו הם לא היו לוחצים על הפרסומת ומגיעים לחנות. אז למה הם לא קונים?

הם לא קונים כי גולש צריך לראות את הפרסומת שלכם לפחות 7 פעמים בממוצע כדי שיקנה. תשאלו את עצמכם מתי ראיתם פרסומת וקניתם בפעם הראשונה שראיתם אותה… סביר להניח שזה לא קרה.

במקום לנסות למכור להם בפעם הראשונה, תדאגו שהם יראו את המסרים השיווקיים שלכם לפחות 7 פעמים עד שהם יכירו את החנות שלכם יותר ויהיה להם מספיק בטחון לקנות ממנה.

אחת הדרכים להציג את המסרים השיווקיים שלכם שוב למבקרי החנות אחרי שיצאו ממנה היא Remarketing (שיווק מחדש) – פרסום מודעות טקסט או באנרים שעוקב אחרי הגולשים שהסתכלו על מוצר או הוסיפו אותו לסל והמודעות יופיעו בכל מיני אתרים באינטרנט וגם בפייסבוק.

יש כל מיני סוגי מודעות רימרקטינג, מודעות שמניבות תוצאות טובות בחנויות מסחר הן המודעות הדינמיות (Dynamic Ads), אלה מודעות שמציגות ללקוח מוצרים על בסיס המוצרים שהסתכל עליהם בחנות, או הוסיף אותם לסל ואפילו רכש. למשל אם לקוח הסתכל על נעליים בחנות אופנה אז במודעת הרימרקטינג הוא יראה נעליים מאותה קטגוריה ולא חצאיות למשל.

דרך נוספת להציג את המסרים השיווקים שלכם מולם היא במייל. כדי לקבל את המייל של הגולשים שלכם אתם צריכים להציע להם הצעה שהם לא יוכלו לסרב לה באמצעות מגנט לידים (Lead Magnet) – שזה יכול להיות פופ אפ, מסר בתור באנר, הודעה צפה וכד'. הצעה יכול להיות למשל "100 ש"ח הנחה לקניה הראשונה" או "הכנסו להגרלה ואולי תזכו בגיפט קארד 500 ש"ח לקניה באתר" או כל הצעה אחרת שלדעתכם הגולש יגיד "כן, אני מוכן לתת קצת מהפרטיות שלי למותג הזה, אני שמח לעשות את זה כי ההצעה שמציעים לי הוא מספיק בעל ערך והוא fair transaction".

שיש לכם את המייל שלהם תוכלו לשלוח להם מיילים ולהופיע שוב מולם. חובה שתהיה לכם סדרת מיילים Welcome בה כל מי שנרשם לרשימת התפוצה שלכם מקבל את ההנחה שהבטחתם מיד לאחר הרשמתו, ולאחר מכן מקבל סדרת מיילים דרכה הוא יכיר את החנות שלכם ויהיה לו יותר בטחון לקנות בה.

מתחיל עכשיו טרנד חדש של התראה לנייד, באנגלית Push notification, אלה אותן התראות שאנחנו מקבלים לנייד מפייסבוק, ג'ימייל או כל אפליקציה אחרת. אחוז הפתיחה שלהם עומד על %50-70% מול 8%-20% במייל. זה מחייב כמובן אפליקציית חנות (בר השגה בעלות נמוכה) וזו אחלה דרך להציע ללקוחות הפוטנציאלים הצעות נוספת.

כל דרך שתוכלו לחשוב עליה שתאפשר לכם קשר ישיר עם הלקוחות שנטשו מבורכבת. תזכרו, הם לא מוכנים לקנות בפעם הראשונה ואתם צריכים לדאוג שיהיה לכם קשר איתם גם אחרי שינטשו כדי להחזיר אותם לחנות על מנת לקנות.

טעות #2 – בחירת חנות לא מתאימה

באופן אוטומטי, שמתחילים לברר לגבי בניית חנות וירטואלית ישר חושבים על החנות הכי היפה במחיר הכי "אטרקטיבי" שיש.

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, החנות חייבת להיות בעלת עיצוב ייחודי וברמה גבוה שתספק לגולש חווית גלישה נוחה, תניע אותו לרכישה ותאפשר לו תהליך קניה קצר וקל.

גם ההשקעה הכספית לא פחות חשובה כאן, אף אחד לא רוצה להשקיע 100,000 ש"ח בחנות שאין לו מושג אם היא תחזיר את ההשקעה, במיוחד לא יזמים בתחילת הדרך או עסקים קטנים או בינוניים.

מצד שני, לא תרצו להקים חנות שלא מתאימה לצרכים שלכם. יש כל מיני הצעות בשוק של "חנות בחינם" שמאפשרות עיצוב ובניה עצמאית דרך ממשק ניהול. בדרך כלל חנויות כאלה מאוד מוגבלות ולא מובססות אסטרטגיה (זוכרים את טעות 1?), אין בהם ליווי של בעלי מקצוע שיכולים להראות לכם את הדרך, לגלות לכם שיטות שעובדות, להכיר לכם כלים מיוחדים, לקשר אתכם עם אנשי מפתח ועוד . אם אתם רוצים לבנות משהו לבד, רצוי עם הילדים ומאיקאה, לא העסק שלכם.

שיש לכם אסטרטגיה, נותר לבחור חנות שיודעת לממש אותה.

תתחילו באפיון החנות שמגדיר את הצרכים הבסיסיים שלכם, תתחילו עם הפיצ'רים הקטנים כמו שיתוף בוואטסאפ, התחברות באמצעות פייסבוק, הרשמה לקבלת עדכון שהמוצר למלאי, צ'אט אונליין ועד לשאלות המשמעותיות כמו:

  • האם יש תמיכה ב- Lead magnet דרך כפתור "הרשמה באמצעות פייסבוק"? מגדיל משמעותית את הנרשמים לחנות.
  • האם יש התממשקות עם כלים פרסונאלים חיצוניים? מאפשרים לכם לדוור לכל לקוח באופן אישי ובהתאם להתנהגותו בחנות (ביניהם גם מיילים על נטישה מהסל)
  • האם יש תמיכה באפליקציה? אחרת תצטרכו לנהל 2 חנויות (למי שאין אפליקציה היום, זה עניין של זמן עד שתהיה לו)
  • האם יש תמיכה בשפות? חנות וירטואלית ללא תלות במקום גאוגרפי…
  • האם אפשר לממשק את החנות ל eBay / Amazon? הכנסת המוצרים לזירות מסחר נוספות ללא הצורך בניהול מספר חנויות זה יתרון משמעותי.
  • האם יש מערכת Affiliates? שיתוף פעולה עם בלוגרים ומובילי דעה באינטרנט – גורם מס' 1 להכנסה אצל חלק מהלקוחות שלנו.
  • האם יש אפשרות להציג אינסטגרם בתוך החנות ולקשר את הפריטים שבתמונה לפריטים בחנות? 
  • האם יש תמיכה בבלוג בתוך החנות המאפשר הצגת מוצרים קשורים או קניית כל המוצרים שהוצגו בכתבה בלחיצת כפתור?
  • האם יש תמיכה במחירים שונים לכל קבוצת לקוחות? – לקוחות פרטיים יראו מחיר X, לקוחות עסקיים יראו Y, לקוחות משווקים יראו Z, וכו'
  • האם אפשר לייבא מוצרים מקובץ Excel?
  • האם אתם צריכים התממשקות עם מערכת ERP/CRM?
  • האם החנות בקוד סגור או פתוח?
  • האם החנות בבעלותכם או בבעלות החברה שמכרה לכם?

בחירת חנות לא מתאימה לדרישות שלכם ולאסטרטגיה שלכם תקטין משמעותית את סיכוי ההצלחה, מספיק שאין Lead magnet והחנות פספסה קשר עם הגולשים שנטשו אותה.

אם יש מישהו שתלוי בפרנסה שלכם, אל תתפשרו על חנות פשוטה/בינוניות, What so ever!

אם בא לכם להצליח במכירות באינטרנט תדאגו שתהיה לכם חנות שנראית מצוין, חכמה והכי טובה שאפשר! כי לשם אתם תביאו את כל התנועה ושם אתם תעשו מכירות. אם החנות תהיה פשוטה או בינונית אז לא תנצלו את מלוא הפוטנציאל וההכנסה שלכם תפגע משמעותית מה שיגרום להפסד כסף שיכל להיות אצלכם בחשבון הבנק.

טעות #3: אי הנגשת החנות בזירות נוספות

כדי שלקוחות יקנו את המוצרים שלכם הם צריכים להגיע לדף מכירה – דף מוצר. בו יוצגו התמונות של המוצר, אולי וידאו, טקסט שיווקי וכל תוכן אחר שיכול לגרום למכירת המוצר.

זאת אומרת, כדי שהחנות תמכור אתם חייבים לצלם, להכין תכנים, לעצב הצעות ולהזין אותם בתוך החנות בצורה הכי מושלמת שאפשר.

עכשיו אחרי שהשקעתם את כל העבודה בבניית דפי המוצר מושלמים, אנחנו שואלים: למה להשאיר אותם רק בחנות שלכם שאפשר לשים אותם ברחבי הרשת בכל מיני אתרים ופלטפורמות אחרות ולהגדיל את החשיפה למוצרים?

אתם יכולים להציג את המוצרים שלכם בכל מיני אתרים בלי הצורך בהזנת התכנים מחדש או בניהול מספר חנויות! האתרים האלו מאפשרים לכם בקלות להציג את המוצרים שלכם אצלם באתר ולחשוף אותם בפני לקוחות פוטנציאלים שסביר להניח לא היו מגיעים לאתר שלכם.

בשיטה הזו תוכלו לחשוף את המוצרים בפני מספר גדול יותר של קונים ולהגדיל את המכירות שלכם בחנות דרך פלטפורמות חיצוניות. הנה כמה דוגמאות:

חנות מרובת הכנסות

כל זרוע נוספת היא הזדמנות להכנסה נוספת

1. אתר זאפ השוואת מחירים

אחד האתרים הגדולים בארץ להשוואת מוצרים, אלפי גולשים נכנסים אליו מדי יום כדי להשוות מחירים למוצרים שהם רוצים לקנות, אלה לקוחות שבדרך כלל עשו כבר את המחקר ומחפשים ממי לקנות! אם המוצרים שלכם תחרותיים במחיר, זאפ הוא בשבילכם.

2. פייסבוק

לכל עסק יש דף בפייסבוק, בכל דף עסקי יש תפריט קישורים שמפנה לאודות, תמונות, סרטונים, חוות דעת  וכד' שהגולשים מדפדפים בהם כדי להכיר את העסק יותר. פייסבוק מאפשרת הוספת קישורים נוספים לתפריט בהתאמה אישית, ניתן להוסיף קישור נוסף "החנות שלנו בפייסבוק" למשל ולהציג בתוכו את החנות שלכם ולאפשר ללקוחות לקנות היישר מהפייסבוק.

3. שפות

אולי זה לא אתר חצוני, אבל היי, רק בישראל תוכלו לספור 5 שפות פופולריות: עברית, ערבית, רוסית, אנגלית וגם צרפתית. תרגום המוצרים שלכם והנגשתם לדוברי שפות אחרות יכול לדרג אותכם בגוגל על ביטויים שהמתחרים שלכם לא שם ולהביא לתנועה נוספת שלא יכולתם להשיג בשפה אחת. חוץ מזה, הרבה יותר נכון לפנות לקהל היעד בשפה שלו מאשר "באנגלית" לדוברי צרפתית למשל.

את תהליך הנגשת החנות שלכם לדוברי שפות שונות רצוי לעשות בהדרגתיות, לא במכה אחת כמובן, רצוי קודם כל לוודא שהחנות בשפה אחת עושה את העבודה, ורק אחרי זה להתחיל בהוספת שפה נוספת.

לא נשכח כמובן את השוק הבינלאומי….ספרדית, איטלקית, גרמנית…

4. אפליקציית מובייל

יותר מ 60% מהגולשים יכנסו לחנות שלכם מהמובייל, תציעו להם אפלקיציה שתאפשר להם גישה מהירה לחנות שלכם בלחיצה על אייקון מתוך הסמארטפון שלהם. כולם מחוברים למכשירי הסמארטפון שלהם, הסטטיסטקה מראה שבן אדם ממוצע מסתכל בסמארטפון שלו שליש מהזמן שהוא ער!! אז שהחנות שלכם לא תהיה אצלו בנייד?

5. eBay

איביי מאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם למכירה באיביי, שוב, ללא הצורך בהזנתם מחדש. כל קניה כזו מנוהלת מתוך החנות בלי הצורך לנהל 2 חנויות. מליוני גולשים מדי יום באיביי, שבהחלט יכולים להיחשף למוצרים שלכם ולקנות.

6. זה הזמן לחשוב איפה עוד הלקוחות שלכם נמצאים ולבדוק את אפשרות הצגת המוצרים שם…

תסתכלו על זה ככה, החנות שלכם במרכז וממנה יוצאים זרועות, כל זרוע כזו תורמות בעוד מספר מכירות. עכשיו תורידו את הזרועות, כמה לדעתכם זה היה מפחית את ההזמנות ואת המחזור? שווה לעשות כמה צעדים שלא דורשים ממכם מאמץ נוסף?

טעות #4: לא משווקים ללקוחות קיימים

בממוצע, 50% מהכנסות כל עסק מצליח הם מלקוחות חוזרים.

פי 10 יותר זול למכור ללקוח קיים מאשר למכור ללקוח חדש.

תחשבו על זה, לקוח שקנה ממכם בעבר והוא מרוצה עד מאוד מהקניה שלו, אם תציעו לו מוצר שיתאים לו סיכוי גבוה שיקנה – הוא כבר מכיר אתכם, מכיר את כל התהליך ויודע שאם יבצע קניה הוא יקבל את מה שהזמין (אין "אולי אני לא אקבל".

לקוח קיים הרבה יותר רגוע ובטוח לקנות ממכם מכל גולש אחר שעדיין בשלב התחממות.

בעלי חנויות משקיעים בטארפיק ובצדק, הם רוצים להביא גולשים לאתר ולהפוך אותם לקונים. אבל כמו שאתם כבר יודעים חלק קטן מהגולשים שמגיעים לחנות הופכים להיות לקוחות (1% בממוצע).

המון אנרגיה וכסף מושקעת בגיוס לקוחות חדשים אך כמעט ואין זמן וכסף לשיווק ללקוחות קיימים.

הפתרון:

כדי שתוכלו להציע ללקוחות שלכם משהו לקנות אתם צריכים שיהיה לכם קשר איתם, כמו למשל קשר טלפוני.

שיטת השיווק הטלפונית מתאימה יותר לעסקים שנותנים שירות ופחות לחנויות שמוכרות אונליין. כל עוד שאפשר שכל התהליך יהיה אונליין, גם השיווק ללקוחות קיימים – זה חלום!

הנה כמה כלים שיווקיים שיאפשרו לכם למכור ללקוחות קיימים כמעט בצורה אוטומטי

מיילים – Newsletter

מיילים היא שיטה קלאסית להיות בקשר עם הלקוחות שלכם, עליכם לדעת שאחוזי הפתיחה של המיילים עמדים על כ- 8%-20% בממוצע. בנוסף המייל שלכם הוא אחד מתוך 100 מיילים אחרים שהלקוח מקבל בכל יום ביניהם גם ההצעות של המתחרים שלכם, האצבע על ה delete קלה יותר מתמיד.

שיטה מצוינת להגדיל את אחוזי הפתיחה היא שליחת מיילים פרסונאלים ללקוחות בהתאם להיסטוריית הרכישה שלהם. מה שנקרא בשפה המקצועית "סגמנטציה" או פילוח. למשל אם העלאתם לחנות קולקציה חדשה של נעלי אלדו, תוכלו לשלוח מייל לכל מי שרכש נעלי אלדו ב 90 ימים האחרונים – המייל יהיה בסגנון "אלירן, דגמים מיוחדים מקולקציית אלדו החדשה מחכים לך באתר".

הודעות – SMS

"רוצים הלוואה לסגירת המינוס?"… מוכר לכם? :) הודעות SMS יכולות להיות כלי מצוין לשיווק וגם לעדכון לקוח על סטטוס הזמנה.

הודעות בדחיפה – Push Notifications

כבר ציינו את שיטה זו שמתחילה לתפוס תאוצה היא שליחת התראות לנייד – Push notifications, אלה אותם התראות שאנחנו מקבלים על צג הסמארטפון שלנו – למשל מפייסבוק – עם אחוזי פתיחה של 70% (נתון מדהים ביחס ל 8%-20% מול מיילים).

push notifications

כדי שתוכלו לשלוח התראות כאלה ללקוחות שלכם אתם צריכים שתהיה לכם אפליקציית חנות ושהלקוחות יורידו אותה. לא לכולם יש אפליקציה – זה יתרון משמעותי כי המתחרים שלכם לא שם, בניגוד למיילים ול SMSים אתם תהיו היחידים שמשווקים ללקוחות קיימים ופוטנציאלים בשיטה הזו – תחשבו על זה כאילו וזה המיילים לפני 15 שנה, מי שהיה ראשון קיבל הכי הרבה נרשמים ועשה הכי הרבה כסף. אתם הייתם רוצים ראשונים בשיטת שיווק חדשה?

טעות #5: לא מודדים, לא משפרים

דבר משותף לכל החנויות המצליחות הוא שהם מודדים את ביצועי החנות שלהם ותמיד משפרים אותה. קחו לדוגמא את eBay שהאתר שלהם השתנה פלאים בשנים האחרונות וממשיך להשתנת במטרה לשפר את האתר.

eCommerce Statistics

כל חנות מחוברת למערכת הסטטיסטיקה של גוגל אנליטיקס, כמעט כל בעל חנות ביקר שם לפחות פעם אחת, הרבה ביקרו שם רק פעם אחת. הסיבה לכך נובעת מחוסר הבנה של מה צריך למדוד, איך מודדים ואיך מסיקים מסקנות לשיפור.

אתם לא צריכים להיות מדענים ולהעמיק יותר מדיי במספרים אבל אתם בהחלט חייבים להכיר את המספרים של החנות שלכם.

כולם מסתכלים על כמה כניסות, מה זמן השהייה באתר, ומה ה Bounce Rate (אחוז נטישה), אבל בחנות וירטואלית יש הרבה מה למדוד מעבר לכמות גולשים, הנה כמה:

  • כמה מכירות עשיתי?
  • כמה כסף הכנסתי?
  • מה יחס ההמרה?
  • מה ממוצע ההזמנה?
  • איזה ערוצים מביאים מכירות, וכמה מכל אחד?
  • איפה הלקוחות נוטשים בתהליך הקניה?
  • מה המוצרים הנמכרים ביותר?
  • איזה מוצרים נצפים ביותר?
  • כמה מכירות היו במחשב / בנייד / בטאבלט? וכמה מכירות מכל מכשיר?
  • כמה לקוחות נרשמו לניוזלטר מקמפיין X?
  • מה העלות הממוצעת לגיוס לקוח חדש?
  • מה הגידול של השנה מול שנה שעברה?
  • מה ההחזר על ההשקעה?

רצוי שתוסיפו לרשימה מדדי ביצוע (KPI) שהייתם רוצים למדוד בחנות שלכם. אחרי שתכינו רשימה כזאת אתם צריכים לדעת איך למדוד, תבקשו את עזרתו של בעל מקצוע שיעזור לכם לייצר דוחות בהתאמה אישית וייתן לכם הדרכה איך לקרוא אותם. אנחנו ממליצים גם על ליווי לתקופה מסוימת כדי שתפיקו מסקנות יחד לשיפור האתר.

טעות #6: פרסום לא טוב

אתם יכולים לעשות הכל מושלם אך עם לא תעשו פרסום טוב זה פשוט לא יעבוד.

יש שני דברים שאתם צריכים לדעת על פרסום והם:

1. אתם או עובד שלכם חייבים להיות מאסטרים בפרסום, יש המון קורסים כאלה באינטרנט או בסדנאות, 1:1 וכלי מיני אחרים, בדקו מה מתאים לכם ותדאגו לקחת קורס על מנת להכיר את הפלטפורמה לעומק ולהתמקצע בפרסום. אפשרות אחרת היא שתקחו חברה שתעשה לכם את הפרסום – במקרה כזה אל תהיו מנותקים (רצוי שיהיה לכם מושג בסיסי כדי שתדעו איך לעקוב אחרי הביצועים).

2. תקבעו תקציב פרסום נורמלי, הנטיה היא להשקיע כמה שפחות ולקבל כמה שיותר, תקציב קטן כמו 1,000 ש"ח למשל, זה יכול להיות אחלה בתור התחלה כדי למצוא את קהל היעד המדויק אבל זה לא תקציב שיכניס לכם 100,000 ש"ח. ככל שתקציב הפרסום שלכם יהיה גדול יותר כך המכירות שלכם יהיו בהתאם – בהנחה שהקמפיין התייצב ועובד.

בדרך כלל, בתחילת הפרסום לא רואים החזר על ההשקעה, תסתכלו על ההשקעה בתור למטרות פילוח קהל יעד ולמידה. בתקופה הזו אתם תכירו מי מהקהלים מגיב טוב יותר לפרסומות שלכם, איזה פרסומות הכי יוצרות מעורבות ואיזה מהפרסומות גורמות למכירות.

התהליך הזה לפעמים לוקח שלושה חודשים, הרבה בעלי חנויות יפרסמו חודש ושיראו שאין תוצאות יפסיקו לפרסם, או אולי אחרי חודשים, וחבל. אתם, אל תנטשו כל כך מהר.

לסיכום:

אלה לא כל הטעויות, אבל הן בהחלט הנפוצות ביותר.

הקימו חנות מקצועית, אל תתפשרו, תזכרו שכמעט כל מי שיכנס לחנות שלכם לא יקנה ממנה ותדאגו שתהיה לכם תוכנית פעולה, תציגו את המוצרים שלכם ברחבי האינטרנט ולא רק בחנות שלכם, תפרסמו מצוין, תדאגו שתהיה לכם אפליקציה, תהיו בקשר תמידי עם לקוחות קיימים ותמכרו להם עוד מוצרים והכי חשוב תכירו את המספרים.

אנחנו באוריג'ינל קונספטס מונעים מראש מהלקוחות לעשות את הטעויות האלה ודואגים שהם יהיו בנקודת פתיחה הרבה יותר טובה משאר החנויות.

אם אתם רוצים להקים חנות באינטרנט, אנחנו כאן כדי לעזור לכם, צרו קשר בטלפון 077-4510511

הצטרפו ל 6,323 יזמים ובעלי עסקים שכבר מגדילים את המכירות שלהם באינטרנט

וקבלו בחינם טיפים ושיטות לניהול יעיל יותר ולהגדלת המכירות בחנות וירטואלית

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>