11 ינואר 2018
קטגוריה:
eCommerce
כללי
תגובות: 0

6 רעיונות לדף תודה מושלם

כולנו יודעים שזה סוג של נימוסים או אטיקה עסקית להגיד תודה ללקוחות שקנו מאיתנו. תראו את המוכרים של Yellow, לא משנה כמה נתדלק ב Yellow הם תמיד יאמרו לנו "תודה שקניתם ב Yellow". דפי תודה הם יותר מרק "תודה" שקנית אצלנו ונימוסים, אם משתמשים בהם נכון הם יכולים להפוך לקוחות לנאמנים, אוהדים, שגרירים ועוד.

הדף תודה נלקח בדרך כלל כמובן מאילו ונדיר שהוא מקבל התייחסות באפיון, סוג של נשכח, הוא מכיל טקסט "תודה שקנית מאצלנו", מספר הזמנה ולינק "להמשך קניות" שמוביל לדף הבית…
הלקוח בצד השני של המסך חושב לעצמו: "אוקיי…. זהו?! מה עכשיו..? ללכת?… לחזור לדף הבית להמשך קניות? לסגור את המסך? מה בדיוק? טוב ביי"

הנה לכם כמה רעיונות שישדרגו את דף התודה שלכם ויפתחו מערכת יחסים ארוכה עם הלקוחות שלכם…

מומלצים ומעניינים:

1. חיזוק המותג

הציגו תמונה של כל הצוות אומר תודה ללקוח שקנה, זה מראה על גודל החברה ויוצר היכרות עם האנשים שמאחורי האתר.

אתם יכולים להיות מקוריים בתמונה ואפילו לעשות וידאו משעשע ומיוחד. הנה דוגמא לוידא ממש מגניב שמוצג בדף תודה ללקוחות שבצעו רכישה באתר לתחפושות Halloween.

2. הנחה לקניה הבאה – עידוד קניה חוזרת

לקוח שקונה פעם אחת זה הפסד לחנות שמסתמכת על לקוחות חוזרים. הרעיון הוא לנסות למכור לאותו לקוח כמה שיותר פעמים מהרגע שהוא הפך להיות לקוח שלנו. אחת השיטות לגרום לו לרכוש שוב היא להציע לו בדף תודה הנחה לקניה הבאה. אתם יכולים להציע לו את ההנחה כבר בדף תודה או לציין שאתם כבר שולחים לו את ההנחה וישבדוק את המייל שלו  – במצב כזה כמובן שיש להגדיר מייל אוטומטי שיצא ללקוח מיד אחרי מייל ההזמנה – היתרון במייל הוא שהלקוח תמיד יכול לחזור למייל בעתיד ולקחת את קוד הקופון משם לעומת קופון בדף תודה שלא נשמר אחרי שסוגרים את המסך, וכמובן שאפשר לעשות את שניהם ביחד :)

Thank you ecommerce

ההמלצה היא להפוך את החוויה לפרסונאלית, הצגת מוצרים משלימים או דומים למה שהלקוח רכש בדף תודה מגדילה את הסיכוי שהוא ימצא עניין במוצרים דומים או משלימים וירכוש.

הצלחת השיטה הזו תלויה בסוג המוצר, ההטבה והמוצרים שמוצעים ללקוח. אומנם, חשוב להיות מוכנים עם מיילים פרסונאלים שנשלחים ללקוחות, Follow up על הקופון עם הצעת מוצרים פרסונאלית, הכרת המותג ועוד.

3. עידוד הורדת את האפליקציה

אם יש לחנות שלכם אפליקציית חנות תואמת והלקוח בצע את ההזמנה מהאתר ולא באפליקציה, תוכלו לעודד אותו להוריד את האפליקציה אך צריך לחשוב על אנסטיב טוב כדי שהם יורידו אותה, צריכה להיות סיבה ממש טובה לזה, הנחה למשל או כל דבר אחר שאתם יכולים לחשוב עליו, הנה כמה דוגמאות:

  • עקוב אחר ההזמנה שלך הישר מתוך האפליקציה
  • 100 ש"ח הנחה לקניה הבאה מחכים לך באפליקציה
  • הורד את האפליקציה והכנס להגרלת ה- "גיפט קארד" החודשי שלנו

אלה דוגמאות שתוכלו להשתמש בהם כדי להניע את הלקוחות שלכם שיורידו את האפליקציה או לקבל מהם השראה לרעיונות אחרים משלכם. אין משהו שמתאים לכל החנויות, ההצעה שלכם צריכה להוביל את הלקוח שלכם שיגיד "אוקיי, זו עסקה הוגנת, אני מוריד את האפליקציה ואני מקבל X, אני רוצה את זה".

Mobile-download-app-ecommerce

מי שמבצע קניה באפליקציה אגב, יראה דף תודה אחר ולא "הורד את האפליקציה" :)

4. עקוב אחרינו

בעידן של רשתות חברתיות, הדף העסקי שלכם בפייסבוק, אינסטאגרם, פינטרסט או איפה שהוא לא יהיה תמיד צריך להיות בגדילה. זה המקום בו תוכלו להזמין את הגולש לעקוב אחריכם ברשתות החברתיות.

like us thank you page

5. סקר

אתם צריכים להכיר את קהל היעד שלכם, להבין מה הם רוצים, מה הגלאים שלהם, מה ההשכלה שלהם, או אולי מה ההכנסה הממוצעת שלהם, מה התפקיד שלהם ועוד

כנ"ל אתם צריכים לקבל את הפידבק שלהם על החנות, ללמוד מה באמת מניע אותם לקנות, מה לא בסדר בתהליך הקניה, מה הם היו משפרים, והרשימה עוד ארוכה…

סקר של שאלה אחת בדף תודה יכול ממש לעזור לכם להשיג תשובות לשאלות שלכם, למשל השאלה "כמה פעמים אתה מתגלח" – יכולה לעזור לחברה שמוכרת סכיני גילוח באינטרנט להבין מתי לשלוח מייל על חידוש סכינים ללקוח או לעזור למנהלי החנות לצור חבילה שכוללת X סכינים בהתאם לממוצע השימוש השבועי ועוד.

pull thank you page

 

מערכת מג'נטו אגב, מגיעה עם מערכת סקרים Built in, כל הסקרים שימולאו יוצגו במערכת הניהול של החנות וזה ממש אחלה, לא תצטרכו טפסים או שירותים חיצוניים.

6. לינקים לדפי מידע או מדריכים

ממש לא חייבים למכור בדף תודה, אפשר לעזור ללקוח במידע שיעזור לו להתארגן לקבלת המוצר או איך להשתמש במוצר בצורה טובה ויעילה. אם המידע שתתנו לו ישפר לו את החוויה, תעשו את זה.

למשל נניח שאתם מוכרים ארונות הזזה, בדף תודה תרצו אולי לתת ללקוח מעבר ל "תודה שרכשת אצלנו" הנחיות איך לפרק את הארון הקיים היום אצלו בזמן שמכינים ומובילים לו את הארון החדש.

blog_thankyou

תחשבו איזה מידע תוכלו לתת ללקוחות שלכם והם ממש יפיקו טועלת מהמידע שנתתם להם. לא על המתחרים שלכם, אלה תכנים שמתמקדים בעזרה או בהדרכה.

לסיום:

1. דף תודה הוא דף להתחלה יחסים ארוכים עם לקוחות ולא רק סיום הזמנה.

2. אל תעשו את זה ארוך ומסובך. ההפך הוא נכון: קצר, פשוט ומובן.

3. אל תתנו יותר מהנעה לפעולה אחת בו זמנית, תמקדו את הלקוח בדבר אחד בלבד.

4. אל תשכחו את הפרטים היבשים "מספר הזמנה, פרטי התקשרות לשירות לקוחות".

5. אם אתם בטוחים מזמני המשלוח שלכם, ציינו ללקוח "השליח יצור איתך קשר מחר ב…" או "הינך צפוי לקבל את המשלוח ב…"

 

 

הצטרפו ל 6,323 יזמים ובעלי עסקים שכבר מגדילים את המכירות שלהם באינטרנט

וקבלו בחינם טיפים ושיטות לניהול יעיל יותר ולהגדלת המכירות בחנות וירטואלית

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>