הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

7 תוספים שיגרמו לאתר המכירות שלכם למכור יותר

הקמת חנות וירטואלית דורשת טיפול ייסודי בתכנון, עיצוב ובהזנת תכנים נכונה. הרבה בעלי עסקים ויזמים פרטיים עשו את זה, אבל הדרך לא נגמרת שם, לא משנה כמה התכנון של החנות שלכם יהיה נכון וקולע לקהל היעד, אתם תצטרכו לעשות שינויים ושיפורים בחנות כדי שיתאימו לגולש שלכם. מדובר בריענון של אותו תכנון שיכול לכלול שינוי גרפי, שינוי במבנה החנות ושינוי בחוויית הגלישה שמטרתו להוביל את הגולש לביצוע קניה באתר – כדי להגשים את המטרה לשמה הוקמה החנות שלכם – לייצר מכירות והכנסות בחנות, וכמה שיותר!

חנויות המבוססות על קוד פתוח, לדוגמא מג'נטו, ניתן לעשות את השינויים והשיפורים בעזרת תוספים שניתן לרכוש ולהתקין בחנות שלכם. מדובר במגוון רחב של תוספים המציעים פתרונות לשיפור חווית המשתמש וניהול החנות. אלה תוספים שחברות שונות מכל העולם פיתחו ומציעות אותם למכירה במחיר זול יחסית. ניתן לרכוש ולהתקין את התוספים בחנות שלכם כדי להרחיב ולשפר את החנות שלכם, הרבה יותר זול ואטרקטיבי מאשר לשכור מתכנת לפתח עבורכם – זה אגב, אחד היתרונות הבולטים של קוד פתוח.

במאמר הזה נציג בפניכם 7 תוספים של מג'נטו שיגרמו לחנות שלכם למכור יותר!

1. One Step Checkout

אחד התוספים הפופולריים להגדלת המכירות, התוסף נוצר במטרה לקצר את תהליך ביצוע ההזמנה בקופה, במקום שהגולש יעבור 6 שלבים (בדרך כלל) הוא עובר דרך שלב אחד. התוסף מציג את השדות בצורה קלה ומסודרת, כל שנותר לגולש לעשות זה למלא את פרטיו, שיטת משלוח ותשלום ולסיים את ביצוע ההזמנה.

2. מעקב במייל אחרי נטישה מהסל

אוקיי, אז הגולשים מצאו בדיוק את מה שהם חיפשו אצלכם, המחיר התאים להם והחליטו לקנות, הם אפילו הוסיפו את המוצר לסל, עברו לקופה והתחילו למלא את הפרטים… וכאן זה נעצר…

הסטטיסטיקה מראה ש 73% מהגולשים שהגיעו לסל יינטשו אותו לעומת 27% שימשיכו בקניה!

התוסף הנ"ל ישלח מייל באופן אוטומטי ללקוחות שנטשו את הסל או לגולשים שהתחילו את ההזמנה בקופה אך לא סיימו. ניתן להגדיר את תזמון המיילים שיישלח באופן אוטומטי, לדוגמא ניתן לשלוח מייל תזכורת אחרי שעתיים שהוא נטש את הסל, אחרי יום לתזכורת נוספת ואחרי יומיים בצירוף קופון לעידוד השלמת הרכישה.

מה שהתוסף עושה בעצם, הוא מחזיר את הגולשים שנטשו לאתר, בהרבה מקרים הגולשים גם יסיימו את הרכישה שהתחילו. זה תוסף מעולה שלדעתנו הכרחי בכל חנות, הגולש מרגיש שיש מישהו בצד השני, מקבל את הביטחון שאבד לו במהלך ההזמנה כדי להמשיך ולסיים את ההזמנה שהתחיל ונטש.

 

3. יש לך שאלה?

הרבה מקרים אנחנו רואים פירוט ברור בדף מוצר אבל בכל זאת לגולשים יש שאלות, השאלות האלה מונעות מהגולשים לרכוש כי הם לא בטוחים אם המוצר מתאים להם.

כדי למנוע מגולש לתהות ולחשוב אם המוצר מתאים לו או לא, פשוט אפשרו לו לשאול שאלה על המוצר מתוך דף המוצר. לחיצה על "יש לך שאלה?" תפתח חלון ובו הגולש יוכל לשאול את השאלה שלו, אתם תקבלו את השאלה במייל וברגע שתגיבו הוא יקבל הודעה על כך.

לתוסף יש 2 יתרונות:

1. הגולש מקבל מענה אישי ומבין אם המוצר מתאים לו או לא והוא ימשיך בתהליך הרכישה.

2. תוכלו ללמוד רבות משאלות שנשאלו ע"י הגולשים, ובהתאם לכך תוכלו לשפר.

4. צ'אט לאתר ע"י נציג אמיתי

אם כבר מדברים על לתת מענה לשאלות הגולשים והלקוחות, אין כמו לתת להם מענה מידי באמצעות צ'אט באתר שעונה לו נציג אמיתי – ולא וירטואלי!

ניתן למצוא הרבה חברות שמציעות צ'אט אינטרנטי, אנחנו ממליצים על ZOPIM שמציעים גרסה חינמית לתוסף – גרסה מוגבלת עד שיחת צ'אט אחת.

במידה ותהיו מעוניינים, תוכלו ליצור חשבון ובאמצעותו תוכלו לצטט עם הגולשים באופן חופשי, כל שתצטרכו לעשות עדי להפעיל את הצ'אט באתר שלכם זה להטמיע את הקוד שתקבלו לאחר פתיחת החשבון באתר שלכם.

ההתכתבויות מול הגולשים מתבצעות באתר ZOPIM, מתוך החשבון שלכם, לנוחיותכם, ל ZOPIM קיימת אפליקציה לנייד שתוכלו להוריד ולהתקין, לזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם ולענות לגולשים היישר מהנייד – כן, אתם לא צריכים להיות מול מחשב כל היום כדי להגיב לפניות הגולשים שלכם מהצ'אט!

5. תוויות לקידום מכירות

כברירת מחדל, בחנות מג'נטו יש תוויות של "חדש", "מבצע" ו "אזל מהמלאי", גולשים צריכים הכוונה והתוויות האלה עושות את העבודה יפה.

התוסף הזה מאפשר לכם להוסיף תוויות נוספות בנוסף לתוויות שמגיעות עם החנות מג'נטו, תוכלו לעצב תוויות שונות למשל "משתתף במבצע 1+1", "מומלץ הצוות", "הנמכר ביותר", "20% הנחה" ועוד… בעזרת התוויות האלה יהיה הרבה יותר נוח לגולש להחליט איזה מוצר לרכוש, התוויות יכולות המלצה או הכוונה בעזרת התוסף הזה, דבר שיעודד את הגולש להוסיף את המוצר לסל ולבצע את הרכישה.

התוסף מאפשר שליטה מלאה במיקום התווית על פריט \ קטגוריה.

 

6. המוצר אזל מהמלאי? קבל עדכון במייל!

מג'נטו יודעת להציג תווית "אזל מהמלאי" על המוצר שהמלאי שלו מגיע ל- 0 יחידות. אתם יכולים להחליט שהמוצר כלל לא יוצג באתר במידה והוא אוזל מהמלאי, במקום, ישנה דרך מאוד מקורית ויעילה לנהל את זה אחרת. במידה ומוצר אוזל מהמלאי (בין אם מדובר על צבע או מידה) הגולש יקבל הודעה שהמוצר אינו במלאי ויציע לו למלא את המייל שלו לקבלת עדכון כשהמוצר חוזר שוב למלאי.

הגולש יקבל את המייל, יכנס לאתר ויבצע את הרכישה. לכם תהיה גישה במערכת הניהול לראות את רשימת הגולשים שהשאירו את המייל שלהם ולראות על איזה מוצרים הם ביקשו לקבל עדכון.

יתרונות התוסף:

1. הוא מחזיר לקוחות לחנות כדי לרכוש את הפריט שהם חושקים בו.

2. אתם מקבלים תמונה ברורה על המוצרים שהגולשים שלכם מעוניינים בהם, תוכלו להוסיף מוצרים דומים ולקדם מוצרים מהסוג הזה לעמוד הבית.

7. נקודות זיכוי לרכישה עתידית

80% מההכנסות מגיעות מ- 20% מלקוחות נאמנים, את החוק הזה כולם מכירים – חוק פרטו. לקוח נאמן זה לקוח שמעריך את איכות המוצרים והשירות שלכם וקונה ממכם שוב ושוב! התוסף הזה מעודד לוקחות לרכוש ממכם על בסיס קבוע ולהפוך ללקוחות נאמנים.

בעזרת התוסף "זיכוי בנקודות" הלקוחות שלכם יקבלו נקודות זיכוי לרכישה עתידית לקניה באתר. אתם אלו שקובעים כמה נקודות לתת ללקוח לפי סכום הקניה. ז"א, תוכלו לקבוע שעל כל 100 ש"ח שהלקוח משלם באתר הוא יקבל נקודת זיכוי אחת, ותוכלו לקבוע שכל נקודה זיכוי שווה לשקל אחד.

דוגמא: אם גולש נכנס לאתר וקונה ב- 1,000 ש"ח הוא יקבל 10 נקודות לרכישה עתידית ששוות ל 10 ש"ח.

ברכישה הבאה, הלקוח יכול להשתמש בכל נקודות הזיכוי שיש לו או רק בחלק מהן או לא להשתמש בכלל (יש כאלה מעדיפים לשמור אותם לקניה גדולה יותר).

סיכום

יתכן שיש לכם חנות מאוד יפה אבל אין לכם מספיק מכירות, אל תתייאשו, פשוט תעשו שינויים והתאמות, השתמשו בתוספים שהצענו במאמר הזה ותראו איך הקסם מתחיל לעבוד!

אם אין לכם עדיין חנות וירטואלית ואתם שוקלים להקים אחת כזו, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 077-4510511 ונשמח לייעץ לכם!

שתפו

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

רוצה לדבר עכשיו? צור קשר
call us icon - איקומרס
שיחה טלפונית
back you icon - חברת איקומרס
רוצה שנחזור אליך?

הקמת חנות וירטואלית דורשת טיפול ייסודי בתכנון, עיצוב ובהזנת תכנים נכונה. הרבה בעלי עסקים ויזמים פרטיים עשו את זה, אבל הדרך לא נגמרת שם, לא משנה כמה התכנון של החנות שלכם יהיה נכון וקולע לקהל היעד, אתם תצטרכו לעשות שינויים ושיפורים בחנות כדי שיתאימו לגולש שלכם. מדובר בריענון של אותו תכנון שיכול לכלול שינוי גרפי, שינוי במבנה החנות ושינוי בחוויית הגלישה שמטרתו להוביל את הגולש לביצוע קניה באתר – כדי להגשים את המטרה לשמה הוקמה החנות שלכם – לייצר מכירות והכנסות בחנות, וכמה שיותר!

חנויות המבוססות על קוד פתוח, לדוגמא מג'נטו, ניתן לעשות את השינויים והשיפורים בעזרת תוספים שניתן לרכוש ולהתקין בחנות שלכם. מדובר במגוון רחב של תוספים המציעים פתרונות לשיפור חווית המשתמש וניהול החנות. אלה תוספים שחברות שונות מכל העולם פיתחו ומציעות אותם למכירה במחיר זול יחסית. ניתן לרכוש ולהתקין את התוספים בחנות שלכם כדי להרחיב ולשפר את החנות שלכם, הרבה יותר זול ואטרקטיבי מאשר לשכור מתכנת לפתח עבורכם – זה אגב, אחד היתרונות הבולטים של קוד פתוח.

במאמר הזה נציג בפניכם 7 תוספים של מג'נטו שיגרמו לחנות שלכם למכור יותר!

מומלצים בשבילך:

[dropcap style="circle" colour="blue"] 1 [/dropcap]One Step Checkout

אחד התוספים הפופולריים להגדלת המכירות, התוסף נוצר במטרה לקצר את תהליך ביצוע ההזמנה בקופה, במקום שהגולש יעבור 6 שלבים (בדרך כלל) הוא עובר דרך שלב אחד. התוסף מציג את השדות בצורה קלה ומסודרת, כל שנותר לגולש לעשות זה למלא את פרטיו, שיטת משלוח ותשלום ולסיים את ביצוע ההזמנה.

פשטות הדף מקטינה את אחוזי הנטישה משמעותית ומגדילה את המכירות.

One step checkout
One Step Checkout – כך זה נראה בעברית

 

[dropcap style="circle" colour="blue"] 2 [/dropcap]מעקב במייל אחרי נטישה מהסל

אוקיי, אז הגולשים מצאו בדיוק את מה שהם חיפשו אצלכם, המחיר התאים להם והחליטו לקנות, הם אפילו הוסיפו את המוצר לסל, עברו לקופה והתחילו למלא את הפרטים… וכאן זה נעצר…

הסטטיסטיקה מראה ש 73% מהגולשים שהגיעו לסל יינטשו אותו לעומת 27% שימשיכו בקניה!

התוסף הנ"ל ישלח מייל באופן אוטומטי ללקוחות שנטשו את הסל או לגולשים שהתחילו את ההזמנה בקופה אך לא סיימו. ניתן להגדיר את תזמון המיילים שיישלח באופן אוטומטי, לדוגמא ניתן לשלוח מייל תזכורת אחרי שעתיים שהוא נטש את הסל, אחרי יום לתזכורת נוספת ואחרי יומיים בצירוף קופון לעידוד השלמת הרכישה.

 

דוגמא להגדרות המיילים

מה שהתוסף עושה בעצם, הוא מחזיר את הגולשים שנטשו לאתר, בהרבה מקרים הגולשים גם יסיימו את הרכישה שהתחילו. זה תוסף מעולה שלדעתנו הכרחי בכל חנות, הגולש מרגיש שיש מישהו בצד השני, מקבל את הביטחון שאבד לו במהלך ההזמנה כדי להמשיך ולסיים את ההזמנה שהתחיל ונטש.

[dropcap style="circle" colour="blue"] 3 [/dropcap]יש לך שאלה?

הרבה מקרים אנחנו רואים פירוט ברור בדף מוצר אבל בכל זאת לגולשים יש שאלות, השאלות האלה מונעות מהגולשים לרכוש כי הם לא בטוחים אם המוצר מתאים להם.

כדי למנוע מגולש לתהות ולחשוב אם המוצר מתאים לו או לא, פשוט אפשרו לו לשאול שאלה על המוצר מתוך דף המוצר. לחיצה על "יש לך שאלה?" תפתח חלון ובו הגולש יוכל לשאול את השאלה שלו, אתם תקבלו את השאלה במייל וברגע שתגיבו הוא יקבל הודעה על כך.

דוגמא באתר

לתוסף יש 2 יתרונות:

1. הגולש מקבל מענה אישי ומבין אם המוצר מתאים לו או לא והוא ימשיך בתהליך הרכישה.

2. תוכלו ללמוד רבות משאלות שנשאלו ע"י הגולשים, ובהתאם לכך תוכלו לשפר.

[dropcap style="circle" colour="blue"] 4 [/dropcap]צ'אט לאתר ע"י נציג אמיתי

אם כבר מדברים על לתת מענה לשאלות הגולשים והלקוחות, אין כמו לתת להם מענה מידי באמצעות צ'אט באתר שעונה לו נציג אמיתי – ולא וירטואלי!

ניתן למצוא הרבה חברות שמציעות צ'אט אינטרנטי, אנחנו ממליצים על ZOPIM שמציעים גרסה חינמית לתוסף – גרסה מוגבלת עד שיחת צ'אט אחת.

במידה ותהיו מעוניינים, תוכלו ליצור חשבון ובאמצעותו תוכלו לצטט עם הגולשים באופן חופשי, כל שתצטרכו לעשות עדי להפעיל את הצ'אט באתר שלכם זה להטמיע את הקוד שתקבלו לאחר פתיחת החשבון באתר שלכם.

ההתכתבויות מול הגולשים מתבצעות באתר ZOPIM, מתוך החשבון שלכם, לנוחיותכם, ל ZOPIM קיימת אפליקציה לנייד שתוכלו להוריד ולהתקין, לזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם ולענות לגולשים היישר מהנייד – כן, אתם לא צריכים להיות מול מחשב כל היום כדי להגיב לפניות הגולשים שלכם מהצ'אט!

chat

מומלץ מאוד שיהיה לכם צ'אט באתר, גם לנו יש, ראו בצד ימין בתחתית המסך שלכם.

אתם מוזמנים להגיד שלום 🙂

[dropcap style="circle" colour="blue"] 5 [/dropcap]תוויות לקידום מכירות

כברירת מחדל, בחנות מג'נטו יש תוויות של "חדש", "מבצע" ו "אזל מהמלאי", גולשים צריכים הכוונה והתוויות האלה עושות את העבודה יפה.

התוסף הזה מאפשר לכם להוסיף תוויות נוספות בנוסף לתוויות שמגיעות עם החנות מג'נטו, תוכלו לעצב תוויות שונות למשל "משתתף במבצע 1+1", "מומלץ הצוות", "הנמכר ביותר", "20% הנחה" ועוד… בעזרת התוויות האלה יהיה הרבה יותר נוח לגולש להחליט איזה מוצר לרכוש, התוויות יכולות המלצה או הכוונה בעזרת התוסף הזה, דבר שיעודד את הגולש להוסיף את המוצר לסל ולבצע את הרכישה.

התוסף מאפשר שליטה מלאה במיקום התווית על פריט \ קטגוריה.

[dropcap style="circle" colour="blue"] 6 [/dropcap]המוצר אזל מהמלאי? קבל עדכון במייל!

מג'נטו יודעת להציג תווית "אזל מהמלאי" על המוצר שהמלאי שלו מגיע ל- 0 יחידות. אתם יכולים להחליט שהמוצר כלל לא יוצג באתר במידה והוא אוזל מהמלאי, במקום, ישנה דרך מאוד מקורית ויעילה לנהל את זה אחרת. במידה ומוצר אוזל מהמלאי (בין אם מדובר על צבע או מידה) הגולש יקבל הודעה שהמוצר אינו במלאי ויציע לו למלא את המייל שלו לקבלת עדכון כשהמוצר חוזר שוב למלאי.

הגולש יקבל את המייל, יכנס לאתר ויבצע את הרכישה. לכם תהיה גישה במערכת הניהול לראות את רשימת הגולשים שהשאירו את המייל שלהם ולראות על איזה מוצרים הם ביקשו לקבל עדכון.

out of stock

יתרונות התוסף:

1. הוא מחזיר לקוחות לחנות כדי לרכוש את הפריט שהם חושקים בו.

2. אתם מקבלים תמונה ברורה על המוצרים שהגולשים שלכם מעוניינים בהם, תוכלו להוסיף מוצרים דומים ולקדם מוצרים מהסוג הזה לעמוד הבית.

[dropcap style="circle" colour="blue"] 7 [/dropcap]נקודות זיכוי לרכישה עתידית

80% מההכנסות מגיעות מ- 20% מלקוחות נאמנים, את החוק הזה כולם מכירים – חוק פרטו. לקוח נאמן זה לקוח שמעריך את איכות המוצרים והשירות שלכם וקונה ממכם שוב ושוב! התוסף הזה מעודד לוקחות לרכוש ממכם על בסיס קבוע ולהפוך ללקוחות נאמנים.

בעזרת התוסף "זיכוי בנקודות" הלקוחות שלכם יקבלו נקודות זיכוי לרכישה עתידית לקניה באתר. אתם אלו שקובעים כמה נקודות לתת ללקוח לפי סכום הקניה. ז"א, תוכלו לקבוע שעל כל 100 ש"ח שהלקוח משלם באתר הוא יקבל נקודת זיכוי אחת, ותוכלו לקבוע שכל נקודה זיכוי שווה לשקל אחד.

דוגמא: אם גולש נכנס לאתר וקונה ב- 1,000 ש"ח הוא יקבל 10 נקודות לרכישה עתידית ששוות ל 10 ש"ח.

ברכישה הבאה, הלקוח יכול להשתמש בכל נקודות הזיכוי שיש לו או רק בחלק מהן או לא להשתמש בכלל (יש כאלה מעדיפים לשמור אותם לקניה גדולה יותר).

points-extension

סיכום

יתכן שיש לכם חנות מאוד יפה אבל אין לכם מספיק מכירות, אל תתייאשו, פשוט תעשו שינויים והתאמות, השתמשו בתוספים שהצענו במאמר הזה ותראו איך הקסם מתחיל לעבוד!

אם אין לכם עדיין חנות וירטואלית ואתם שוקלים להקים אחת כזו, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 077-4510511 ונשמח לייעץ לכם!

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס