המרת פרופיל אישי בפייסבוק לדף אוהדים\עסקי
אם יש לכם פרופיל פייסבוק אישי והחלטתם לעשות את המהלך החכם של שיווק העסק שלכם ברשת החברתית החזקה בעולם – יש לנו חדשות בשבילכם. לא צריך להתחיל את כל העבודה מהתחלה. פייסבוק מאפשרים לנו להפוך את הפרופיל האישי שלנו לדף עסקי, ובעצם למנף את כל הקשרים והחברויות שלנו לתוך מערך השיווק. פייסבוק, בסופו של דבר, היא רשת חברתית ולא זירת שיווק אגרסיבית. אז נכון שהם רוצים לייצר הכנסה, אבל הגישה היא יותר קהילתית-אישית ובעצם המיזוג בין החברים, הקהילה והעסק הם מהלך טבעי ורך יותר מהשיווק הנהוג כיום ברשת.
רגע לפני שאתם הופכים את הפרופיל שלכם לדף אוהדים\עסקי, אולי כדאי שתעצרו לחשוב על עיצוב דף העסקי בפייסבוק ועל המיתוג שלכם. בעוד הפרופיל האישי כשמו כן הוא, עמוד מעריצים הוא משהו שונה שדורש מחשבה אחרת, עיצוב אחר וכיוון עבודה אחר. המלצה זו היא בגדר חובה למי שבאמת רוצה להפוך את המסע שלו בנבכי השיווק האינטרנטי להצלחה, ולא לעוד ניסוי כושל. נצלו את הידע על איך לשווק נכון בפייסבוק כי אחרת כל המהלך יכול להיות בזבוז זמן.
אז למה בכלל לעשות את המהלך?
ההסבר הטכני על איך להפוך את הפרופיל האישי לעמוד מעריצים מופיע למטה, אל חשש. אם אתם כבר משוכנעים, רוצו למטה ועקבו אחרי ההוראות. אם אתם עוד רוצים להבין למה זה בכלל קיים, אז שימו לב.
פייסבוק יצרה הפרדה בין עסקים לבין פרופילים אישיים כדי לשמר את האופי שלה כרשת חברתית. לכן עסקים וחברות יכולים ליהנות ממעריצים שעוקבים (followers) אחרי המהלכים והפרסומים שלהם, ויכולת ה"חדירה לפרטיות" שלהם קטנה. כלומר חברה יכולה לקבל מעריצים ואז להציע להם פרסומים ושיווק, אבל לא לקרוא ולאסוף פרטים אישיים שהם כן מאפשרים לחברים שלהם לאסוף (אלא אם הם הגדירו אחרת). עוד יתרון של עמוד מעריצים הוא היכולת לאסוף מעריצים ללא הגבלה, שלא כמו בעמוד פרופיל אישי. מגבלות העיצוב של עמוד מעריצים גמישות יותר, וניתן לשחק עם המראה ולהתאימו לחברה. מעבר לכך, ואולי התמורה הטובה ביותר היא היכולת לקבל סטטיסטיקות מעולות שיכולות לעזור לכם לקדם את העסק ולהניב הכנסות נאות ביותר. ועכשיו לצד הטכני…
הוראות טכניות להפיכת פרופיל אישי לדף מעריצים
אל תדלגו על השלב הזה, כדי שלא תמצאו את עצמכם ללא כל המידע שלכם, במקרה של תקלה.
שימו לב – לא להיבהל שכל החברים נעלמו, שכן עדכון החברים לכדי "מעריצים" לוקח מעט זמן, והדבר יקרה בתוך דקות עד שעות.
שימו לב, בהמרה של פרופיל לדף מעריצים יש להגדיר את עצמכם מיידית בתור הADMIN של העמוד, אפילו מומלץ להוסיף מישהו שאתם סומכים עליו כמנהל נוסף רק לייתר בטחון. שיהיה הרבה בהצלחה במהלך ושתשכילו למנף את מה שפייסבוק מציע לטובת העסק שלכם.
עוד באותו נושא:
הצטרפו ל 6,323 יזמים ובעלי עסקים שכבר מגדילים את המכירות שלהם באינטרנט
וקבלו בחינם טיפים ושיטות לניהול יעיל יותר ולהגדלת המכירות בחנות וירטואלית
כשאני אני עושה את ההמרה, צופיעה לי הודעה:
כדי להבטיח את אבטחת חשבונך, אנא בצעי תהליך זה במחשב שהשתמשת בו בעבר. אם הדבר אינו אפשרי, אנא פני לתמיכה בלקוחות ממרכז העזרה.
מה אפשר לעשות?
פייסבוק רוצה להבטיח שזו את שעושה את התהליך ולא מישהו אחר כי בכל זאת מדובר המרת חשבון פרטי לעסקי שאין בו דרך חזרה, הדרך שלה לוודא זאת היא בעזרת המחשב שאת מתחברת איתו בדרך כלל לפייסבוק – ז"א על מנת להפוך את החשבון הפרטי שלך לעסקי את חייבת לעשות זאת ממחשב שאת בדרך כלל מתחברת איתו לפייסבוק. או, להתחבר ממחשב אחר לפחות 3 ימים ברציפות ואז זה גם אמור לעבוד לך. בהצלחה.