הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

איך להקים חנות וירטואלית מניבה לתכשיטים

תכשיט הוא אביזר נחשק ונועד לקישוט הגוף, מתאים לגבר ולאשה ולכל שכבות האוכלוסייה באשר הן, ובעידן בו כולם קונים באינטרנט הקמת חנות וירטואלית לתכשיטים היא דרך מצוינת להגיע לאלפי לקוחות בארץ ובעולם, להציג את קטלוג התכשיטים שלכם, ליצור בידול מהמתחרים ולהגדיל את הרווחים משמעותית.

ישנם כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם פותחים חנות וירטואלית. בניית חנות וירטואלית בדרך כלל דורשת הרבה פחות מאמץ וכסף מפתיחת עסק פיזי, אומנם הקמת חנות וירטואלית מכל סוג דורשת תכנון נכון ועבודה מקצועית שמטרתה להוביל את הגולש שנכנס לחנות לביצוע הזמנה.

איך עושים את זה אתם שואלים? קבלו את 10 המרכיבים שיעזרו לכם להקים חנות וירטואלית מניבה לתכשיטים:

מומלצים בשבילך :

 

1. מחקר

לפני שאתם מתחילים, הקדישו זמן למחקר וחיפוש באינטרנט על הטרנדים האחרונים בעולם התכשיטים ובדקו את העלויות שלהם. אתם רוצים קודם כל להיות בטוחים שתוכלו להרוויח מספיק טוב מהמחיר שתוכלו לגבות על התכשיטים שלכם. התמקדו בחיפושים באזור אליו אתם מכוונים, אם זה בארץ לדוגמא אז עשו את החיפוש בעברית כדי לקבל תוצאות מהארץ ואם זה עולמי את חפשו אתרים באנגלית ובשפות שונות. תמיד הסתכלו על האתרים בשני העמודים הראשונים של גוגל, יש סיבה טובה למה גוגל מקם אותם שם, תנסו ללמוד ולקבל רעיונות שתוכלו לשדרג באתר שלכם.

מחקר חנות וירטואלית לתכשיטים בגוגל

התמקדו בנישה שלכם, אם אתם מוכרים תכשיטים יוקרתיים אז חפשו "תכשיטים יוקרתיים, תכשיטי יוקרה, תכשיטים מיוחדים, וכד" השתמשו בביטוי ברבים וביחיד.

דרך מצוינת למצוא ביטוי היא להתחיל להקליד את המילה תכשיטים וגוגל יתחיל להציע ביטויים אחרים במחופשים בצירוף המילה "תכשיטים". דרך נוספת היא ההצעות של גוגל בתחתית דף התוצאות, הקלידו לדוגמא "תכשיטים" ובדף תוצאות שקיבלתם גלגלו לתחתית הדף, אתם תראו כל מיני הצעות שגוגל מציע לכם.

רעיונות למילות מפתח לתכשיטים

2. עיצוב מזמין

לוקח לגולש 3 שניות להחליט אם להישאר או לא להישאר באתר שלכם, יש לכם 3 שניות להרשים אותו ולהשאיר אותו באתר חנות שלכם אחרת הוא יחזור לעמוד ממנו הוא הגיע. בבניית אתר מכירות עליכם לדאוג לעיצוב מזמין שמציג לגולש את מה שהוא ציפה לראות, הגולש צריך להבין מיד עם כניסתו לחנות שלכם לאן הוא הגיע ומה הוא יקבל שם – אל תתנו לו לחשוב (Don't Make Me Think).

הרבה ייווכחו על נושא העיצוב אבל בימינו עיצוב חנות וירטואלית מתייחס למבנה ולדרך בה תרצו להציג את המוצרים או התכשיטים שלכם ובעיקר מתמקד בחוויית המשתמש – בטח יצא לכם לשמוע את המושג הזה בעבר. החנות אינה מעוצבת עוד בצבעים בולטים ומשתלטים בל נהפוך הוא, היא מעוצבת בצבעים רגועים ובסגנון נקי כדי למקד את הגולשים במוצרים שהחנות מציעה ולמזער הסחות דעת. תמונות גדולות המציגות את התכשיטים בצורה ברורה ונוחה, פונט נקי וקריא, סל קניות שתמיד מופיע בחלקו העליון של האתר, מספר טלפון לעזרה או הזמנה טלפונית ועוד דגשים אחרים שחובה לקחת בחשבון.

דוגמא לחנות תכשיטים
קרדיט: http://www.baublebar.com/

 

3. אמצעי תשלום

עליכם לחשוב ולהחליט איזה אמצעי תשלום תציעו בחנות שלכם, כרטיס אשראי, פייפאל, העברה בנקאית, תשלום טלפוני. הרבה חנויות וירטואליות מציעות מגוון אפשרויות תשלום ומסיבה ברורה – תנו ללקוחות שלכם את כל האפשרויות לשלם לכם. המטרה היא למכור וככל שתציעו יותר אפשרויות תשלום אתם תצמצמו נטישה מהסל. יהיו גולשים שיעדיפו לשלם בכרטיס אשראי, אחרים בפייפאל בגלל האבטחה שלהם ובמקרים אחרים בהם התכשיטים יקרים הלקוחות שלכם יעדיפו לשלם בהעברה בנקאית.

דבר נוסף בהקשר זה והוא תעודת SSL, תעודת האבטחה. הגולשים והלקוחות שלכם רוצים לדעת שהחנות שלכם מאובטחת ושבטוח לשים כרטיס אשראי בחנות שלכם. הם יחפשו סימן המעיד על כך בחנות וגם בשורת הכתובת – מופיע סימן של מנעול באתרים מאובטחים. דאגו לרכוש תעודת SSL לאתר שלכם, עלות תעודה כזו הינה $100 בשנה. ההשקעה הקטנה הזו גורמת ליותר מכירות.

4. משלוחים והחזרות

שתי השאלות העיקריות שעוברות לגולש שהוא קונה באינטרנט הן: "איך אני יכול להיות בטוח שאקבל את המוצר?" ו- "מה יקרה אם המוצר לא יתאים לי?" ואתם צריכים לתת מענה בולט לשאלות האלה.

הציגו לגולש את שיטות המשלוח שלכם בצורה ברורה לעין וציינו את העלויות והזמנים של כל שיטת משלוח. הציעו מחירים סבירים והוגנים ואפילו הציעו משלוח חינם – בהתאם ליכולתכם – הסטטיסטיקה מראה שגולשים יעדיפו לקנות מחנות המציעה מוצר כולל משלוח חינם מאשר לקנות בחנות המציעה מוצר פלוס תוספת משלוח.

החזרות, כולם מפחדים מהחזרות, הרי זה מוצר שמכרתם וקיבלתם עליו כסף, מה להחזיר עכשיו?! אנחנו רואים יותר ויותר אתרים המציעים "30 יום שביעות רצון, אם המוצר לא מתאים לך מכל סיבה תחזיר אותו וקבל החזר כספי" ולא בגלל היכולת הכלכלית שלהם אלה בגלל שהצהרה זו נותנת שקט ובטחון לגולש לבצע את הקניה. הצהרה זו מגדילה את המכירות בצורה משמעותית, בנוגע להחזרות, אחוז ההחזרות הממוצע נע בין 2%-3%. האם שווה לכם להציע החזר כספי ולהעלות את המכירות באתר שלכם?

משלוחים והחזרות בחנות תכשיטים
אתר ג'ימס אלן, מציג בכל דפי החנות: 60 יום החזר כספי, החזרות חינם, משלוח חינם ואחריות לכל החיים!
אחד האתרים הגדולים בעולם למכירת תכשיטים באינטרנט.
קרדיט: http://www.jamesallen.com/

5. תמונות איכותיות

דאגו לצלם תמונות איכותיות שמציגות את התכשיט בצורה בכי טובה ואפשרו הגדלת תמונה או זום לצפייה קרובה יותר, הימנעו מרקע בתמונות כדי למקד את הגולש בתכשיט. דאגו שיהיה לכם מספר תמונות לכל תכשיט ומזוויות שונות, הציגו את התכשיט לגולש כפי שהוא נראה על היד\צוואר\אצבע\וכו' כדי שיוכל להתרשם מהתמונה ולא מהדמיון – רוב הקונים שלכם לא יכולים לדמיין את התכשיט כפי שהוא נראה על היד, צוואר, אצבע וכו', תמונות מהסוג הזה יעזור להם בבחירתם והתוצאה לכך תהיה רכישה באתר שלכם.

בנוסף, כדאי שתשקלו להוסיף וידאו למוצר, נהוג להשתמש בהדמיות 360 או בוידאו אמיתי של המוצר ולצורך כך דרושים אנשי מקצוע. תשקלו לקחת צלם מקצועי שיצלם לכם תמונות מוצר ויצלם לכם וידאו לכל מוצר.

העבודה היצירתית שלכם חייבת להיות מוצגת בצורה הטובה ביותר, זו השיטה למכור. כל שיטה אחרת היא פגיעה בפוטנציאל המכירות האמיתי, בזבוז זמן וכסף.

גלריית-מוצר-חנות-תכשיטים-וירטואלית
בדוגמא הזו מציגים תמונה גדולה, תמונה של המוצר לחוד ולתמונה כפי שהיא נראית על יד הדוגמנית – במקרה הזה מדובר בצמיד. שימו לב שישנו גם וידאו בחלק השמאלי למטה.
קרדיט: http://www.stelladot.com/

 

6. מבחר עשיר

חשוב שיהיה לכם מבחר עשיר של תכשיטים, כל חנות תכשיטים שנכנסתם אליה אי פעם החזיקה מבחר עשיר וגם אתם צריכים להציע זאת בחנות שלכם. הימנעו מעומס יתר ע"י קטלוג התכשיטים בצורה מסודרת באתר, ניתן לקטלג לפי גבר\אישה, צמידים\עגילים\שרשראות\וכו', קולקציית 2014, מבצע, ועוד אחרים.

מגוון עשיר של תכשיטים לחנות וירטואלית
קרדיט: http://www.thebay.com/

7. מוכר יהלומים?

בדרך כלל חנויות שמציעות יהלומים מציעות טבעות אירוסין ונישואין, אלה סוג החנויות שנותנות לגולשים אפשרות לבחור את הטבעת ואת היהלום בנפרד. ברוב המקרים גם ניתן לקנות את היהלום לחוד ללא הטבעת.

במקרה ואתם מוכרים יהלומים אתם צריכים לעמוד בסטנדרטים של הגדולים, כמו ג'ימס אלן, בלו נייל, פאנסי דאימוד וטובים אחרים. זה דורש ממכם לתת לגולש אפשרות חיפוש יהלום מתקדם לפי צבע, צורה, קראט, חיתוך, מחיר ועוד. קחו בחשבון שמלאי היהלומים שלכם והמחיר של היהלומים צריך להתעדכן באופן אוטומטית בחנות שלכם ללא מעורבות ידנית – בהחלט דבר שניתן לעשות.

חיפוש מתקדם ליהלומים בחנות תכשיטים וירטואלית שמוכרת יהלומים
קרדיט: http://www.jamesallen.com/

8. צ'אט בחנות

ללקוחות שלכם יש שאלות והם רוצים תשובה מידית, הוסיפו צ'אט בחנות ואפשרו ללקוחות שלכם ליצור אתכם קשר באמצעות הצ'אט. זו שיטה מאוד מקובלת ונוחה, ניתן לחבר את הצ'אט לנייד ולענות על שאלות מתעניינים מכל מקום כך שלא תצטרכו להישאר מול מחשב כל היום. קבעו לכם מספר שעות ביום בהן הצ'אט יהיה פעיל והודיעו על כך בחנות שלכם, מבחינתכם זה להפעיל\לכבות את הצ'אט מבחינת הלקוחות זה שירות לקוחות מהיר ונוח שאין באתרים אחרים.

9. שביעות רצון

כמו בכל עסק אחר, בין אם מדובר בחנות וירטואלית או בחנות פיזית, שביעות רצון הלקוח אמורה להיות המטרה שלכם לא פחות מהמטרה המגבילה שהיא למכור באינטרנט. לקוח מרוצה זה לקוח שיקנה ממכם שוב ויהפוך ללקוח נאמן, לקוח נאמן זה לקוח שמגלה אהדה ואהבה למוצרים שלכם, לקוח שגאה לקנות ממכם וישוויץ במוצרים שרכש ממכם, יגן על שמכם הטוב וימליץ עליכם לכל הסובבים אותו. לקוחות מסוג זה מביאים עימם הרגשה נפלאה, הרגשה של ניצחון, אך מלבד זאת, מדובר בפרסום מפה לאוזן הנחשב לטובים ביותר…

10. פרסום ושיווק

אחרי שתכננתם, צלמתם והקמת את חנות החלומות שלכם, עכשיו הגיע הזמן להביא גולשים שיקנו, הרי ללא גולשים האתר לא יהיה פעיל ולא יהיו מכירות, כדי לממש את הפוטנציאל עליכם להביא גולשים לאתר. חשוב מאוד למשוך גולשים שהם קהל היעד שלכם אחרת אתם תבזבזו כסף על משיכת גולשים שלא יקנו באתר שלכם ויפגעו לכם בסטטיסטיקות, משיכת קהל יעד ממוקד היא השקעה בטוחה ומניבה ובדרך זו עליכם לבחור. הנה לכם השיטות הנפוצות להגדלת התנועה בחנות שלכם:

  • פרסום ממומן: פרסומות מודעות טקסט בגוגל ובפייסבוק
  • קידום אורגני: קידום האתר בתוצאות החיפוש בגוגל במטרה להביא אותו ל- 3 התוצאות הראשונות
  • פרסום באתרי אינטרנט: פרסום באנרים באתרי אינטרנט בהם קהל היעד שלכם מסתובב

לסיכום

היצירתיות שלכם הביאה עמה תכשיטים המשקפים את סגנונכם, אותם תכשיטים שהייתם רוצים למכור באינטרנט ולראותם על לקוחותיכם הגאים לענוד אותם. באינטרנט הכל אפשרי, בין אם אתם בתחילת הדרך ורוצים להיחשף או שאתם בשלבים מתקדמים מאוד ורוצים להגדיל את ההכנסות שלכם, חנות וירטואלית לתכשיטים תאפשר לכם להגשים את מטרתכם. כמובן כמו שנאמר במאמר זה, הכל מתחיל בתכנון נכון ובבחירת אנשי המקצוע הטובים שיקימו את הפרויקט שלכם  על הצד הכי מקצועי והכי טוב שאפשר כאילו והיה שלהם.

מעוניינים להקים חנות וירטואלית לתכשיטים? נשמח לעזור לכם להפוך את הרעיון למציאות שתגשים את מטרתכם, לגדול ולהתפתח בצורה הדרגתית, מבוקרת ובטוחה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון 077-4510511 או באמצעות טופס צור קשר ע"י לחיצה כאן.

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס