הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

עושים סדר: חנות וירטואלית קוד פתוח

הקמת חנות וירטואלית בקוד פתוח היא ללא ספק הצעד הנכון וההכרחי לצמיחת העסק שלך בעידן זה. אם התחלת לחקור מעט את הנושא בניסיון להבין מה יהיה הצעד הבא שלך, בוודאי כבר הגעת לצומת בה יש לבחור את המערכת הנכונה לניהול החנות שלך.

במאמר זה אנו מתכוונים לעשות סדר בדברים, ולבחון בצורה נגישה, ברורה ויעילה את 3 האפשרויות המובילות בשוק כיום: מג'נטו, וורדפרס וג'ומלה (Magento, WordPress, Joomla!). אנו נסביר מה ההבדלים בין שלושת המערכות, ונכוון אותך לבחירה המושכלת שתיתן את המענה האידיאלי לצרכים שלך, כך שבעוד מספר דקות מעכשיו תדע בדיוק לאן לכוון, ומה יהיה הצעד הנכון הבא.

מג'נטו, וורדפרס וג'ומלה – הסבר פשוט וישיר:

שלושת המילים הללו הן שמות של מערכות קוד-פתוח, כלומר תוכנות שנועדו לנהל את התוכן שאתה מעלה לאינטרנט, ואשר נתמכות כולן על-ידי קהילה ענקית של מתכנתים בכל העולם, בחינם. לשלושתן יש תמיכה רחבה בפורומים ואתרים רבים, וכולן מתפתחות באופן סדיר.

להלן הסבר פשוט על כל אחת:

וורדפרס – מערכת ניהול תוכן (CMS) שפותחה במטרה לתת לאנשים את האפשרות לנהל בלוג אישי בצורה נגישה ופשוטה. היא פשוטה ללמידה ושימוש, ומציעה פונקציות בסיסיות נוחות.
ג'ומלה – גם היא CMS, אשר פותחה במטרה לאפשר לאנשים להקים אתרים, אך דורשת מיומנות טכנית גבוהה יותר, תוך שהיא מאפשרת גמישות גבוהה יותר מוורדפרס, אך פחות נגישה לקהל הרחב. היא דורשת יותר למידה, אך מציעה יותר אפשרויות מוורדפרס.
מג'נטו – מערכת אשר פותחה במיוחד להקמה וניהול של חנות-ווירטואלית. גם היא מורכבת יותר מוורדפרס, אך מציעה כלים ייעודיים למיצוב, מיתוג, מכירה ופיתוח חנות\רשת חנויות, במחשבה תחילה על צמיחה והתפתחות החנות.

הדמיון וההבדלים העיקריים בין שלוש המערכות – כאשר מדובר בבניית אתר חנות ווירטואלית:

מכיוון שמבין שלושת המערכות מג'נטו היא היחידה שפותחה מראש לצורך הקמת חנות ווירטואלית, נבצע את ההשוואה בינה לבין כל מערכת:

וורדפרס לעומת מג'נטו:

שימו לב כי כשאנו מדברים על וורדפרס אנו מדברים על מערכת שאינה מיועדת מראש להקמת חנות, אלא דורשת שימוש בתוסף ייעודי, במקרה זה התוסף הפופולארי יותר הינו – WooCommerce.

הדמיון:

  • יכולות התאמה אישית מפותחות
  • מאוד מוכוונות SEO (אופטימיזציה לצורך קידום במנועי החיפוש, לדוגמא גוגל)
  • מציעות תמיכה רחבה ע"י קהילת מפתחים\משתמשים ברש
  • מאפשרות יצירה, עריכה, ופרסום תוכן
  • יצירת עמודים מורכבים, בקרת-גרסאות ועבודה עם תפריטים

ההבדלים:

  • וורדפרס נבנתה ותוכנתה לצורך הקמת בלוג, ומג'נטו נבנתה ותוכנתה לצורך הקמת חנות ווירטואלית
  • וורדפרס עובדת על רצפים של קוד PHP, בעוד מג'נטו משתמשת בטכנולוגיה מורכבת יותר – object oriented programming, מה שמאפשר גמישות גבוהה יותר.
  • וורדפרס מציעה תוספים רבים אך מוגבלים בנושא חנויות וירטואליות. מג'נטו מאפשרת גישה לאפשרויות ניהול חנות רחבות, לדוגמא: שיטות תשלום שונות, אפשרויות משלוח מגוונות (למספר יעדים, איסוף מהחנות, וכיו"ב), אפשרויות שאינן זמינות בוורדפרס

 

ג'ומלה לעומת מג'נטו:

שימו לב כי כשאנו מדברים על ג'ומלה אנו מדברים על מערכת שאינה מיועדת מראש להקמת חנות, אלא דורשת שימוש בתוסף ייעודי, במקרה זה התוסף הפופולארי יותר הינו – Virtuemart.

הדמיון:

  • קהילות גדולות לתמיכה אונליין
  • שתיהן עובדות בטכנולוגיית object oriented programming
  • מאפשרות יצירה, עריכה, ופרסום תוכן
  • מהירות התפקוד של שתיהן תלויה מאוד בשרת עליו הן מאוכסנות

ההבדלים:

  • מג'נטו היא פלטפורמה שיועדה מלכתחילה לחנות וירטואלית. ג'ומלה מאפשרת הקמת חנות על-ידי התקנת תוסף נפרד.
  • מג'נטו מציעה תכונות שאינן קיימות בvirtuemart, לדוגמא: השוואת מוצרים, יצירת מפת-אתר (google sitemap), תגיות מטה למוצרים\קטגוריות
  • מג'נטו נבנתה במחשבה של קידום חנות וירטואלית ברשת, וג'ומלה לא.
  • התפריט הניהול של מג'נטו מציע אופציות רבות יותר מג'ומלה
  • זמינות ומורכבות הסטטיסטיקות\סיכומי הפעילות בחנות רחבות יותר במג'נטו
  • אפשרויות משלוח: במג'נטו ניתן לבחור משלוח לפי משקל, מחיר אחיד או משלוח חינם, משלוח למספר כתובות, הגבלת היעדים למשלוח ועוד. בג'ומלה לא.
  • נכון לכתיבת שורות אלו ישנן יותר פונקציות זמינות לחנות וירטואלית דרך מג'נטו

מומלצים לקריאה נוספת:

סיכום הדברים, והצעד הבא:

כאשר עוברים על כל הפרטים, ניתן להסיק מספר דברים:

מג'נטו: היא חנות שמיועדת יותר לבעלי חנויות ויזמים היודעים את פוטנציאל הרווח של המוצרים שלהם ורוצים לפרוץ קדימה ולמכור בצורה מקצועית ללא מגבליות טכניות.

וורדפרס\ג'ומלה: היא חנות המתאימה יותר לאתר תדמית שמוכר מספר מצומצם מאוד של מוצרים ללא מחשבה על התפתחות וצמיחת החנות.

מכיוון שמאמר זה מוכוון לעשות סדר בנושא בניית חנות וירטואלית, אנו נסכם בכך שהבחירה הנכונה למי שהחזון שלו לאתר אינטרנט הוא חנות וירטואלית שמתפתחת וגדלה, מג'נטו היא הבחירה המתאימה יותר, והיא המערכת שתשרת את המטרה בצורה האידיאלית ולתווך ארוך. אנחנו אישית בונים את החנויות של הלקוחות שלנו על בסיס מערכת מג'נטו/

מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 077-4510511 לקבלת פרטים נוספים.

שתפו

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

רוצה לדבר עכשיו? צור קשר
call us icon - איקומרס
שיחה טלפונית
back you icon - חברת איקומרס
רוצה שנחזור אליך?
הקמת חנות וירטואלית בקוד פתוח היא ללא ספק הצעד הנכון וההכרחי לצמיחת העסק שלך בעידן זה. אם התחלת לחקור מעט את הנושא בניסיון להבין מה יהיה הצעד הבא שלך, בוודאי כבר הגעת לצומת בה יש לבחור את המערכת הנכונה לניהול החנות שלך. במאמר זה אנו מתכוונים לעשות סדר בדברים, ולבחון בצורה נגישה, ברורה ויעילה את 3 האפשרויות המובילות בשוק כיום: מג'נטו, וורדפרס וג'ומלה (Magento, WordPress, Joomla!). אנו נסביר מה ההבדלים בין שלושת המערכות, ונכוון אותך לבחירה המושכלת שתיתן את המענה האידיאלי לצרכים שלך, כך שבעוד מספר דקות מעכשיו תדע בדיוק לאן לכוון, ומה יהיה הצעד הנכון הבא.

מג'נטו, וורדפרס וג'ומלה – הסבר פשוט וישיר:

שלושת המילים הללו הן שמות של מערכות קוד-פתוח, כלומר תוכנות שנועדו לנהל את התוכן שאתה מעלה לאינטרנט, ואשר נתמכות כולן על-ידי קהילה ענקית של מתכנתים בכל העולם, בחינם. לשלושתן יש תמיכה רחבה בפורומים ואתרים רבים, וכולן מתפתחות באופן סדיר. להלן הסבר פשוט על כל אחת:
  • וורדפרס – מערכת ניהול תוכן (CMS) שפותחה במטרה לתת לאנשים את האפשרות לנהל בלוג אישי בצורה נגישה ופשוטה. היא פשוטה ללמידה ושימוש, ומציעה פונקציות בסיסיות נוחות.
  • ג'ומלה – גם היא CMS, אשר פותחה במטרה לאפשר לאנשים להקים אתרים, אך דורשת מיומנות טכנית גבוהה יותר, תוך שהיא מאפשרת גמישות גבוהה יותר מוורדפרס, אך פחות נגישה לקהל הרחב. היא דורשת יותר למידה, אך מציעה יותר אפשרויות מוורדפרס.
  • מג'נטו – מערכת אשר פותחה במיוחד להקמה וניהול של חנות-ווירטואלית. גם היא מורכבת יותר מוורדפרס, אך מציעה כלים ייעודיים למיצוב, מיתוג, מכירה ופיתוח חנות\רשת חנויות, במחשבה תחילה על צמיחה והתפתחות החנות.

הדמיון וההבדלים העיקריים בין שלוש המערכות – כאשר מדובר בבניית אתר חנות ווירטואלית:

מכיוון שמבין שלושת המערכות מג'נטו היא היחידה שפותחה מראש לצורך הקמת חנות ווירטואלית, נבצע את ההשוואה בינה לבין כל מערכת:

וורדפרס לעומת מג'נטו:

 חנות וירטואלית וורדפרס לעומת חנות מגנטו

שימו לב כי כשאנו מדברים על וורדפרס אנו מדברים על מערכת שאינה מיועדת מראש להקמת חנות, אלא דורשת שימוש בתוסף ייעודי, במקרה זה התוסף הפופולארי יותר הינו – WooCommerce. הדמיון: – יכולות התאמה אישית מפותחות – מאוד מוכוונות SEO (אופטימיזציה לצורך קידום במנועי החיפוש, לדוגמא גוגל) – מציעות תמיכה רחבה ע"י קהילת מפתחים\משתמשים ברשת – מאפשרות יצירה, עריכה, ופרסום תוכן – יצירת עמודים מורכבים, בקרת-גרסאות ועבודה עם תפריטים ההבדלים: – וורדפרס נבנתה ותוכנתה לצורך הקמת בלוג, ומג'נטו נבנתה ותוכנתה לצורך הקמת חנות ווירטואלית – וורדפרס עובדת על רצפים של קוד PHP, בעוד מג'נטו משתמשת בטכנולוגיה מורכבת יותר – object oriented programming, מה שמאפשר גמישות גבוהה יותר. – וורדפרס מציעה תוספים רבים אך מוגבלים בנושא חנויות וירטואליות. מג'נטו מאפשרת גישה לאפשרויות ניהול חנות רחבות, לדוגמא: שיטות תשלום שונות, אפשרויות משלוח מגוונות (למספר יעדים, איסוף מהחנות, וכיו"ב), אפשרויות שאינן זמינות בוורדפרס

ג'ומלה לעומת מג'נטו:

חנות וירטואלית גומלה לעומת חנות מגנטו

שימו לב כי כשאנו מדברים על ג'ומלה אנו מדברים על מערכת שאינה מיועדת מראש להקמת חנות, אלא דורשת שימוש בתוסף ייעודי, במקרה זה התוסף הפופולארי יותר הינו – Virtuemart. הדמיון: – קהילות גדולות לתמיכה אונליין – שתיהן עובדות בטכנולוגיית object oriented programming – מאפשרות יצירה, עריכה, ופרסום תוכן – מהירות התפקוד של שתיהן תלויה מאוד בשרת עליו הן מאוכסנות ההבדלים: – מג'נטו היא פלטפורמה שיועדה מלכתחילה לחנות וירטואלית. ג'ומלה מאפשרת הקמת חנות על-ידי התקנת תוסף נפרד. – מג'נטו מציעה תכונות שאינן קיימות בvirtuemart, לדוגמא: השוואת מוצרים, יצירת מפת-אתר (google sitemap), תגיות מטה למוצרים\קטגוריות – מג'נטו נבנתה במחשבה של קידום חנות וירטואלית ברשת, וג'ומלה לא. – התפריט הניהול של מג'נטו מציע אופציות רבות יותר מג'ומלה – זמינות ומורכבות הסטטיסטיקות\סיכומי הפעילות בחנות רחבות יותר במג'נטו – אפשרויות משלוח: במג'נטו ניתן לבחור משלוח לפי משקל, מחיר אחיד או משלוח חינם, משלוח למספר כתובות, הגבלת היעדים למשלוח ועוד. בג'ומלה לא. – נכון לכתיבת שורות אלו ישנן יותר פונקציות זמינות לחנות וירטואלית דרך מג'נטו מומלצים לקריאה נוספת:

סיכום הדברים, והצעד הבא:

כאשר עוברים על כל הפרטים, ניתן להסיק מספר דברים: מג'נטו: היא חנות שמיועדת יותר לבעלי חנויות ויזמים היודעים את פוטנציאל הרווח של המוצרים שלהם ורוצים לפרוץ קדימה ולמכור בצורה מקצועית ללא מגבליות טכניות. וורדפרס\ג'ומלה: היא חנות המתאימה יותר לאתר תדמית שמוכר מספר מצומצם מאוד של מוצרים ללא מחשבה על התפתחות וצמיחת החנות. מכיוון שמאמר זה מוכוון לעשות סדר בנושא בניית חנות וירטואלית, אנו נסכם בכך שהבחירה הנכונה למי שהחזון שלו לאתר אינטרנט הוא חנות וירטואלית שמתפתחת וגדלה, מג'נטו היא הבחירה המתאימה יותר, והיא המערכת שתשרת את המטרה בצורה האידיאלית ולתווך ארוך. אנחנו אישית בונים את החנויות של הלקוחות שלנו על בסיס מערכת מג'נטו/ מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 077-4510511 לקבלת פרטים נוספים.

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס