9 מאי 2014
תגובות: 0

7 תוספים שיגרמו לאתר המכירות שלכם למכור יותר

הקמת חנות וירטואלית דורשת טיפול ייסודי בתכנון, עיצוב ובהזנת תכנים נכונה. הרבה בעלי עסקים ויזמים פרטיים עשו את זה, אבל הדרך לא נגמרת שם, לא משנה כמה התכנון של החנות שלכם יהיה נכון וקולע לקהל היעד, אתם תצטרכו לעשות שינויים ושיפורים בחנות כדי שיתאימו לגולש שלכם. מדובר ברענון של אותו תכנון שיכול לכלול שינוי גרפי, שינוי במבנה החנות ושינוי בחווית הגלישה שמטרתו להוביל את הגולש לביצוע קניה באתר – כדי להגשים את המטרה לשמה הוקמה החנות שלכם – לייצר מכירות והכנסות בחנות, וכמה שיותר!

חנויות המבוססות על קוד פתוח, לדוגמא מג'נטו, ניתן לעשות את השינויים והשיפורים בעזרת תוספים שניתן לרכוש ולהתקין בחנות שלכם. מדובר במגוון רחב של תוספים המציעים פתרונות לשיפור חווית המשתמש וניהול החנות. אלה תוספים שחברות שונות מכל העולם פיתחו ומציעות אותם למכירה במחיר זול יחסית. ניתן לרכוש ולהתקין את התוספים בחנות שלכם כדי להרחיב ולשפר את החנות שלכם, הרבה יותר זול ואטרקטיבי מאשר לשכור מתכנת לפתח עבורכם – זה אגב, אחד היתרונות הבולטים של קוד פתוח.

במאמר הזה נציג בפניכם 7 תוספים של מג'נטו שיגרמו לחנות שלכם למכור יותר!

מומלצים בשבילך:

1
One Step Checkout

אחד התוספים הפופולרים להגדלת המכירות, התוסף נוצר במטרה לקצר את תהליך ביצוע ההזמנה בקופה, במקום שהגולש יעבור 6 שלבים (בדרך כלל) הוא עובר דרך שלב אחד. התוסף מציג את השדות בצורה קלה ומסודרת, כל שנותר לגולש לעשות זה למלא את פרטיו, שיטת משלוח ותשלום ולסיים את ביצוע ההזמנה.

פשטות הדף מקטינה את אחוזי הנטישה משמעותית ומגדילה את המכירות.

One step checkout

One Step Checkout – כך זה נראה בעברית

 

2
מעקב במייל אחרי נטישה מהסל

אוקיי, אז הגולשים מצאו בדיוק את מה שהם חיפשו אצלכם, המחיר התאים להם והחליטו לקנות, הם אפילו הוסיפו את המוצר לסל, עברו לקופה והתחילו למלא את הפרטים… וכאן זה נעצר…

הסטטיסטיקה מראה ש 73% מהגולשים שהגיעו לסל ינטשו אותו לעומת 27% שימשיכו בקניה!

התוסף הנ"ל ישלח מייל באופן אוטומטי ללקוחות שנטשו את הסל או לגולשים שהתחילו את ההזמנה בקופה אך לא סיימו. ניתן להגדיר את תזמון המיילים שיישלח באופן אוטומטי, לדוגמא ניתם לשלוח מייל תזכורת אחרי שעתיים שהוא נטש את הסל, אחרי יום לתזכורת נוספת ואחרי יומיים בצירוף קופון לעידוד השלמת הרכישה.

 

דוגמא להגדרות המיילים

מה שהתוסף עושה בעצם, הוא מחזיר את הגולשים שנטשו לאתר, בהרבה מקרים הגולשים גם יסיימו את הרכישה שהתחילו. זה תוסף מעולה שולדעתנו הכרחי בכל חנות, הגולש מרגיש שיש מישהו בצד השני, מקבל את הבטחון שאבד לו במהלך ההזמנה כדי להמשיך ולסיים את ההזמנה שהתחיל ונטש.

3
יש לך שאלה?

הרבה מקרים אנחנו רואים פירוט ברור בדף מוצר אבל בכל זאת לגולשים יש שאלות, השאלות האלה מונעות מהגולשים לרכוש כי הם לא בטוחים אם המוצר מתאים להם.

כדי למנוע מגולש לתהות ולחשוב אם המוצר מתאים לו או לא, פשוט אפשרו לו לשאול שאלה על המוצר מתוך דף המוצר. לחיצה על "יש לך שאלה?" תפתח חלון ובו הגולש יוכל לשאול את השאלה שלו, אתם תקבלו את השאלה במייל וברגע שתגיבו הוא יקבל הודעה על כך.

דוגמא באתר

לתוסף יש 2 יתרונות:

1. הגולש מקבל מענה אישי ומבין אם המוצר מתאים לו או לא והוא ימשיך בתהליך הרכישה.

2. תוכלו ללמוד רבות משאלות שנשאלו ע"י הגולשים, ובהתאם לכך תוכלו לשפר.

4
צ'אט לאתר ע"י נציג אמיתי

אם כבר מדברים על לתת מענה לשאלות הגולשים והלקוחות, אין כמו לתת להם מענה מיידי באמצעות צ'אט באתר שעונה לו נציג אמיתי – ולא וירטואלי!

ניתן למצוא הרבה חברות שמציעות צ'אט אינטרנטי, אנחנו ממליצים על ZOPIM שמציעים גירסה חינמית לתוסף – גירסה מוגבלת עד שיחת צ'אט אחת.

במידה ותהיו מעוניינים, תוכלו ליצור חשבון ובאמצעותו תוכלו לצ'טט עם הגולשים באופן חופשי, כל שתצטרכו לעשות עדי להפעיל את הצ'אט באתר שלכם זה להטמיע את הקוד שתקבלו לאחר פתיחת החשבון באתר שלכם.

ההתכתבויות מול הגולשים מתבצעות באתר ZOPIM, מתוך החשבון שלכם, לנוחיותכם, ל ZOPIM קיימת אפליקציה לנייד שתוכלו להוריד ולהתקין, לזין את שם המשתמש והסיסמה שלכם ולענות לגולשים היישר מהנייד – כן, אתם לא צריכים להיות מול מחשב כל היום כדי להגיב לפניות הגולשים שלכם מהצ'אט!

chat

מומלץ מאוד שיהיה לכם צ'אט באתר, גם לנו יש, ראו בצד ימין בתחתית המסך שלכם.

אתם מוזמנים להגיד שלום 🙂

5
תוויות לקידום מכירות

כברירת מחדל, בחנות מג'נטו יש תוויות של "חדש", "מבצע" ו "אזל מהמלאי", גולשים צריכים הכוונה והתוויות האלה עושות את העבודה יפה.

התוסף הזה מאפשר לכם להוסיף תוויות נוספות בנוסף לתוויות שמגיעות עם החנות מג'נטו, תוכלו לעצב תוויות שונות למשל "משתתף במבצע 1+1", "מומלץ הצוות", "הנמכר ביותר", "20% הנחה" ועוד… בעזרת התוויות האלה יהיה הרבה יותר נוח לגולש להחליט איזה מוצר לרכוש, התוויות יכולות המלצה או הכוונה בעזרת התוסף הזה, דבר שיעודד את הגולש להוסיף את המוצר לסל ולבצע את הרכישה.

התוסף מאפשר שליטה מלאה במיקום התווית על פריט \ קטגוריה.

6
המוצר אזל מהמלאי? קבל עדכון במייל!

מג'נטו יודעת להציג תווית "אזל מהמלאי" על המוצר שהמלאי שלו מגיע ל- 0 יחידות. אתם יכולים להחליט שהמוצר כלל לא יוצג באתר במידה והוא אוזל מהמלאי, במקום, ישנה דרך מאוד מקורית ויעילה לנהל את זה אחרת. במידה ומוצר אוזל מהמלאי (בין אם מדובר על צבע או מידה) הגולש יקבל הודעה שהמוצר אינו במלאי ויציע לו למלא את המייל שלו לקבלת עדכון כשהמוצר חוזר שוב למלאי.

הגולש יקבל את המייל, יכנס לאתר ויבצע את הרכישה. לכם תהיה גישה במערכת הניהול לראות את רשימת הגולשים שהשאירו את המייל שלהם ולראות על איזה מוצרים הם ביקשו לקבל עדכון.

out of stock

יתרונות התוסף:

1. הוא מחזיר לקוחות לחנות כדי לרכוש את הפריט שהם חושקים בו.

2. אתם מקבלים תמונה ברורה על המוצרים שהגולשים שלכם מעוניינים בהם, תוכלו להוסיף מוצרים דומים ולקדם מוצרים מהסוג הזה לעמוד הבית.

7
נקודות זיכוי לרכישה עתידית

80% מההכנסות מגיעות מ- 20% מלקוחות נאמנים, את החוק הזה כולם מכירים – חוק פרטו. לקוח נאמן זה לקוח שמעריך את איכות המוצרים והשירות שלכם וקונה ממכם שוב ושוב! התוסף הזה מעודד לוקחות לרכוש ממכם על בסיס קבוע ולהפוך ללקוחות נאמנים.

בעזרת התוסף "זיכוי בנקודות" הלקוחות שלכם יקבלו נקודות זיכוי לרכישה עתידית לקניה באתר. אתם אלו שקובעים כמה נקודות לתת ללקוח לפי סכום הקניה. ז"א, תוכלו לקבוע שעל כל 100 ש"ח שהלקוח משלם באתר הוא יקבל נקודת זיכוי אחת, ותוכלו לקבוע שכל נקודה זיכוי שווה לשקל אחד.

דוגמא: אם גולש נכנס לאתר וקונה ב- 1,000 ש"ח הוא יקבל 10 נקודות לרכישה עתידית ששוות ל 10 ש"ח.

ברכישה הבאה, הלקוח יכול להשתמש בכל נקודות הזיכוי שיש לו או רק בחלק מהן או לא להשתמש בכלל (יש כאלה מעדיפים לשמור אותם לקניה גדולה יותר).

points-extension

סיכום

יתכן שיש לכם חנות מאוד יפה אבל אין לכם מספיק מכירות, אל תתייאשו, פשוט תעשו שינויים והתאמות, השתמשו בתוספים שהצענו במאמר הזה ותראו איך הקסם מתחיל לעבוד!

אם אין לכם עדיין חנות וירטואלית ואתם שוקלים להקים אחת כזו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 077-4510511 ונשמח לייעץ לכם!

הצטרפו ל 6,323 יזמים ובעלי עסקים שכבר מגדילים את המכירות שלהם באינטרנט

וקבלו בחינם טיפים ושיטות לניהול יעיל יותר ולהגדלת המכירות בחנות וירטואלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הסנדלר ממש לא הולך יחף ☺️

התחדשנו באתר חדש, מעודכן יותר
ומלא בהשראה

איזה יופי! קחו אותי לשם >>
close-link

הסנדלר ממש לא הולך יחף ☺️

התחדשנו באתר חדש, מעודכן יותר
ומלא בהשראה
איזה יופי! קחו אותי לשם >>
close-link
רגע לפני שאתה עוזב!

צור אפיון מקצועי לחנות שלך בפחות מ 15 דקות

ענה על השאלות וקבל מסמך אפיון אישי למייל
התחל עכשיו >>
(זה בחינם)
close-link