הגדילו מכירות!

איך הגדלנו ללקוחה את המכירות פי 4?!
לרשום מייל וללחוץ על הכפתור האדום >

החנות המקוונת שלכם לא מוכרת? הנה 4 טעויות שאתם (אולי) עושים

החנות המקוונת שלכם שופעת מבקרים, אבל אף אחד מהם לא מבצע רכישה. יחסי ההמרה שלכם לא מזהירים ובגדול – אתם מרגישים שאתם מפספסים משהו. הנה 4 טעויות שייתכן שאתם עושים – כאלה שפוגעות ישירות ביחסי ההמרה שלכם. ויש גם חדשות טובות: הן לגמרי ברות תיקון!

מומלצים עבורך:

טעות מספר 1: תמונות לא מושקעות

הבעיה: בניגוד לחנות ממשית, בה הלקוח יכול "להרגיש" את המוצר – לממש, למדוד ולהתנסות בו בעצמו, חנות וירטואלית, כשמה כן היא, וירטואלית למדי. אם תמונות המוצרים לא יהיו מעוצבות ובאיכות גבוהה, אם הן לא ישקפו באופן מושלם את המוצר, לא יהיו מושכות ויכסו את כל הזוויות שלו – אתם תפסידו.

הפתרון: אתרי ה-DIY מציעים אינספור מדריכים לעיצוב תמונות בהשקעה קטנה ובהוצאה כספית מינימלית. כל שעליכם לעשות הוא להציב את המוצר שלכם באור מחמיא, לרכוש רקע לבן לתמונה ולצאת לסשן צילומים – מהסמרטפון שלכם! אם מדובר בפריט אופנה – השקיעו בבחירת פרזנטור מתאים. זה ישתלם לכם.

אם אתם לא משתמשים ברקע לבן חלק, תוכלו לעשות זאת בעזרת Pixc, שירות שיודע לנקות את הרקע ולהשאיר את המוצר.

תאורה סופר חשובה אשר משפיעה משמעותית על התוצאה הסופית.

טעות מספר 2: קופי לא מושך

הבעיה: תמונות מוצר מעולות זה נהדר, אבל הן חייבות להיות מגובות בטקסט איכותי, בהיר וקולע שיגרום ללקוח שלכם לשלוף את כרטיס האשראי. אם תיאורי המוצר שלכם לוקים בחסר, לקוניים, משעממים או גרוע מכך – יש בהן שגיאות כתיב או דקדוק, אתם מבריחים את הלקוחות שלכם. לא רק שאתם גורמים למוצר להיראות פחות טוב, נגרם כאן גם נזק תדמיתי.

הפתרון: השקיעו בקופי איכותי. אם יש לכם נטיה טבעית לכך, פשוט עשו זאת בעצמכם. למשל, במקום לתאר את המוצר ("המיקסר שלנו מצויד במנוע עוצמתי, ראשים מסתובבים וכו' וכו'") – דברו על התועלת שתהיה ללקוח אם הוא יבחר במוצר שלכם ("המנוע העוצמתי יהפוך כל קרם לאווירירי, כל עוגה לנהדרת וכל סעודה לחוויה קולינרית מושלמת"). אם אתם מתקשים לעשות זאת לבד – פנו לשירותי תוכן מקצועיים.

טעות מספר 3: חווית משתמש לא טובה

הבעיה: כשאתם נכנסים לחנות, יוקרתית ככל שתהיה, ומקבלים את פניכם מגוון פריטים המונחים בערבוביה ובבלאגן מוחלט – האינסטינקט הראשוני שלכם, בואו נודה על האמת, יהיה לנוס על נפשכם. וככל שהדבר נכון לגבי חנות "רגילה" – הוא נכון שבעתיים לחנות ה-Ecommerce שלכם. אם העיצוב באתר לא נעים, מפוזר ולמשתמש לא ברור מה עליו לעשות או כיצד להגיע למוצר ספציפי – אתם פשוט מבריחים אותו הרחק מכם, אל מחוזות מסודרים יותר עם חווית משתמש נוחה יותר.

הפתרון: שני הכללים המנחים העיקריים שצריכים להיות לכם הם: 1. אל תעמיסו על האתר ו-2. עצבו את חווית המשתמש כך שתהיה כמה שיותר אינטואיטיבית. העיצוב צריך להיות נקי, לא עם המון תמונות בכל דף ועם אפשרות ניווט נוחה ופשוטה.

.

טעות מספר 4: תדמית לא אמינה

 הבעיה: כשאנחנו נכנסים לחנות ממשית, גם אם אנחנו לא מכירים את המותג קודם לכן, יש איזושהי מערכת יחסית שנוצרת בינינו לבינו. אנחנו משוטטים בחנות, סופגים את האווירה ולרוב – גם מדברים עם המוכר בעת הרכישה. בדומה לכך צריכה להיות החוויה של המשתמשים מחנות ה- Ecommerce שלכם. אם דף האודות שלכם לא מפורט ומספק אינפורמציה דלה מאוד, אם למוצרים אין ביקורות כלל או תיאורים מושכים, אם אין פרטי התקשרות ברורים או שאין הבטחה מצידכם שהאתר מצויד באבטחה מירבית – אתם לא מצליחים לבסס יחסי אמון עם הגולש, וכתוצאה מכך – הוא לא הופך ללקוח.

הפתרון: ראשית, וודאו כי דף האודות שלכם ברור, נגיש ומובן. הוסיפו פרטים "מאחורי הקלעים" של המותג, למה החלטתם להקים חנות מקוונת ועוד. דרך נוספת היא להוסיף קטעי עיתונות מביקורות (טובות, כמובן) שנכתבו עליכם, להוסיף חוות דעת של משתמשים ולתקשר עם הלקוח בכל עת.

לסיכום

הדרך לחנות מקוונת שבאמת מוכרת עוברת בכמה נקודות עיקריות – יישמו אותם, ותתחילו להרוויח!

שתפו

רוצה חנות באינטרנט?
רוצה לשדרג חנות קיימת?

מלא/י את הפרטים שלך בטופס הבא וניצור קשר תוך זמן קצר

רוצה לדבר עכשיו? צור קשר
call us icon - איקומרס
שיחה טלפונית
back you icon - חברת איקומרס
רוצה שנחזור אליך?

אפיון זה חזון!

ענה על שאלון ותוך 10 דק׳ יהיה לך ביד
אפיון מרשים ומקצועי לאתר המכירות שלך!

מסמך אפיון לחנות נעליים לדוגמה - חברת איקומרס